Content Care Pakketten, online zichtbaarheid in veilige handen

Gefeliciteerd! Goed besluit om te kiezen voor een slimme zorgoplossing voor jouw content en content-marketing. Hiermee kies je voor meer focus op je eigen werk en/of voor betere content. Tegelijk kies je voor succesvolle online aanwezigheid, meer klanten en meer rendement van alle investeringen.

 

Compact

  1 blogartikel
  4 posts social media*
  1 nieuwsbrief
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief **

vanaf  € 95 / 4 wkn
of 4 credits / 4 wkn Het pakket is 4 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

Het basispakket om consequent online aanwezig te zijn en in beeld te komen bij potentiële klanten.

Looptijd: minimaal 12 weken.
* Klant levert zelf beeld aan.
** Starttarief: € 125,– (eenmalig).

Aanvragen

Comfort

  1 blogartikel*
  8 posts social media*
  1 nieuwsbrief *
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief **

vanaf  € 469 / 4 wkn
of 20 credits / 4 wkn Het pakket is 20 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

Met dit pakket kom je vaker in beeld en blijf je on top of mind bij de doelgroep(en). De SEO geniet hiervan mee.

Looptijd: minimaal 12 weken.
* Klant levert zelf beeld aan.
** Starttarief: € 275,– (eenmalig).

Aanvragen

Competitief

  2 blogartikelen*
  16 posts social media*
  2 nieuwsbrieven*
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief **

vanaf  € 855 / 4 wkn
of 40 credits / 4 wkn Het pakket is 40 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

Het pakket om on top of mind te blijven en te bouwen aan een sterk merk. De SEO geniet hiervan zeer duidelijk mee.

Looptijd: minimaal 24 weken.
* Klant levert zelf beeld aan.
** Starttarief vervalt dankzij looptijd.

Aanvragen


 

Wat is het Content Care Pakket?

Bij samenwerkingen* zetten wij bijna altijd onze zorgpakketten in. Hierbij draag je de zorg voor de content, content-marketing en/of specialistisch werk deels of geheel aan ons over. We noemen deze pakketten Content Care Pakketten.

Ieder merk is uniek, daarom is ieder pakket uiteindelijk toch weer gewoon ouderwets degelijk maatwerk.

Of je de zorg voor de content nou deels of geheel aan ons overdraagt, we houden altijd – zeker in het begin – een korte lijn met jou of de contactpersoon. We werken namelijk erg graag samen, maar er zijn altijd partijen die zaken geheel willen overdragen en dat kan ook… het blijft maatwerk.

* Wij werken soms voor de klant, maar meestal samen met de klant. Dus: samenwerkingen.


Jij bepaalt wat en hoe je dat overdraagt

De hierboven getoonde Content Care Pakketten leggen de basis voor de meeste maatwerk-pakketten, maar ze kunnen ook zo blijven. Ze zijn met al onze diensten uit te breiden.

Door zelf het pakket samen te stellen, bepaal je ook hoeveel controle en regie je behoudt.

Daarnaast kan de zorggraad (intensiteit en frequentie) omhoog. Wil je tijdelijk een intensievere behandeling? Dan kan dat en daarna kunnen we de zorggraad ook weer omlaag brengen.

De prijs van een Content Care Pakket is dus niet alleen afhankelijk van de combinatie aan diensten, maar ook van de zorggraad.

Niets staat los van elkaar

Wanneer wij zorgen voor de content, wordt de branding en dus het merkgevoel en de merkbelofte nooit uit het oog verloren… en dus ook gecommuniceerd. Tegelijkertijd houden we bij het produceren van de content rekening met de zoekmachine-optimalisatie (SEO) en de conversie-optimalisatie (CRO).

Zie ons als een zorgteam dat samenwerkt voor het welzijn van de patiënt én daarbij kiest uit elkaar versterkende behandelmethoden.

Uiteraard zijn genoemde diensten ook intensiever te combineren. Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten. Daarom heeft ieder merk een gepersonaliseerde behandeling nodig en stemmen we die behandeling samen af.

Máár wat we (mogen) doen, dat beslist uiteindelijk de klant. Daarom is bij ons ieder pakket uniek, net als iedere klant… en iedere doelgroep.


Pakket aanvragen of eerst meer informatie?

Hieronder kun je gelijk het aanvraagformulier invullen en versturen, maar wij verkopen nooit zaken waarvan we van tevoren weten dat ze niet gaan renderen. Daarom bellen we na ontvangst eerst voor een telefonische kennismaking. We horen dan graag meer over de zorgvraag en stellen een eerste diagnose. Vervolgens bespreken we samen wat de volgende stap is.

Net als een medisch specialist, beginnen we niet zonder een grondige diagnose. Maar daarna is het wel tijd voor actie!

Wil je eerst meer informatie? Dan kun je ons gewoon bellen op 070 - 381 91 81, maar onderaan deze pagina staat ook een lijst met veel gestelde vragen over onze zorgpakketen. Die mag je ook eerst rustig lezen. Daarnaast kun je op deze website ook meer lezen over onze aanpak, credits, tarieven en zorgpakketten in het algemeen.

Content Care Pakket aanvragen    070 - 381 91 81     Overzicht pakketten    Veel gestelde vragen

 

Aanvraagformulier

Vink aan waaraan je nu denkt. Meerdere keuzes mogelijk. Niets is nog definitief, want we gaan altijd eerst in overleg.
Indien gewenst, kun je hier in eigen woorden beschrijven waarom en waarvoor je onze zorg wilt inschakelen en/of welke doelen er moeten worden behaald. Je kunt hierbij ook de checklist met al onze diensten gebruiken.
Graag meerdere dagen aanvinken.
LET OP! Deze tijdsloten gelden voor alle gekozen dagen.


Ook wij gaan vertrouwelijk om met persoonsgegevens.

Tip!  Gebruik onze checklisten)

Wanneer je een pakket aanvraagt, kun je gebruikmaken van onze checklist(en). Wanneer je hier klikt ga je gelijk naar de diensten die vallen onder content-marketing, maar je kunt ook diensten kiezen die vallen onder andere zorgparaplu’s.

We hebben het dan over:

Stel dus zelf op maat het zorgpakket samen waarvan jij denkt dat het het beste aansluit bij het merk. Je kunt iedere combinatie maken die je wilt. Vervolgens geef je dit aan ons door via het grote veld in bovenstaand formulier. Daarna kijken we samen naar de definitieve samenstelling.

 

Veel gestelde vragen over de pakketten

Vraag 1  –  Wat wordt bedoeld met een zorgpakket?
<p><a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven_content-marketing_den-haag/?preview=true></a>Onze zorgpakketten zijn oplossingen voor regelmatig voorkomende bezigheden en/of projecten gerelateerd aan content-marketing en alles daaromheen, en dus aan betere vindbaarheid en meer conversie. Al onze diensten vind je via het menu, maar staan ook verzameld op de pagina ‘<a href=https://thecontentcarecompany.nl/ons-zorgaanbod-een-compleet-overzicht-van-onze-diensten/>Ons zorgaanbod  •  Een compleet overzicht van onze diensten  [checklist]</a>’.</p><p>Een zorgpakket kun je zien als een project-, diensten- en/of freelance-contract, maar is vaak een combinatie daarvan in een heel duidelijk jasje.</p><p>Alle pakketten worden met zorg op maat samengesteld en geleverd, want geen merk is hetzelfde. Het samenstellen gebeurt op basis van ervaring en in nauw overleg met de zorgvrager. Hierdoor bieden onze pakketten voor vrijwel ieder merk het juiste antwoord op de zorgvraag.</p>
Vraag 2  –  Wat zijn voor mij of voor ons de voordelen?
<p>Voor jou als klant en/of het merk zijn de belangrijkste voordelen:</p><ul><li>Korting op het reguliere tarief. In ruil daarvoor krijgen wij de zekerheid dat we serieus worden betrokken bij de doelstellingen van het merk en wij een X-aantal uren binnen een bepaalde periode voor het merk aan de slag zijn.</li><li>Door ons voor een langere tijd in te zetten, kunnen wij steeds meer waarde leveren. Iedere content-uiting zal de vorige – en die daar weer voor – versterken.</li><li>We krijgen een band met de zorgvrager en schakelen steeds sneller. Je weet wie je van ons waarvoor moet hebben én vooral: wat je aan ons hebt. Tegelijkertijd leer je op ons bouwen en de zorg voor de content los te laten. Zo krijgt iedereen (m/v/x) weer tijd voor die zaken waarin die persoon heel goed is, maar dat niet alleen. Iedereen krijgt ook weer de ruimte in het hoofd om datgene wat die doet, nog beter te doen. In de regel is dit natuurlijk allemaal in het voordeel van de bedrijfsresultaten.</li></ul>
Vraag 3  –  En wat zijn de nadelen?
<p>Zijn die er? Jawel, soms kom je erachter dat je moet stoppen of wilt stoppen met het merk, een nieuwe uitdaging wilt óf gewoon van ons af wilt? Dat laatste hebben we nog niet meegemaakt en kunnen we ons ook niet voorstellen. Maar goed, in alle gevallen zit je contractueel wel aan ons vast.</p><p>Maar geen stress, je kunt voortijdig het contract wel beëindigen (zie: <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>). Zo valt het ene nadeel toch ook weer mee.</p>
Vraag 4  –  Wat is het verschil tussen de pakketten?
<p>Deze vraag is hier heel lastig te beantwoorden. Het ene pakket levert basiszorg waarbij we vaak de taken tussen de opdrachtgever en ons verdelen. Het andere pakket levert hele intensieve zorg en neemt bijvoorbeeld alle zorg uit handen. De meeste pakketten zijn varianten tussen deze 2 voorbeelden, maar hoe hoger er wordt ingezet op de intensiteit en de frequentie van de zorg, hoe meer rendement je daarvan mag verwachten.</p><p>Daarnaast verschillen pakketten onderling ook van doelstellingen. Een SEO Care Pakket waarbij we direct met een zoekwoorden-analyse aan de slag kunnen, is natuurlijk iets heel anders dan een Brand Care Pakket waarbij het DNA van het merk eerst nog duidelijk moet worden.</p><p>In principe moeten de omschrijvingen duidelijk zijn, maar we hebben ook een telefoon om de meeste vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Bel: 070 - 381 91 81. </p>
Vraag 5  –  Kun je zelf een pakket samenstellen?
<p>Ja graag, dat is in eerste instantie juist de bedoeling. Als je weet wat je hebben wilt, vul je dit in op het aanvraagformulier. We nemen altijd contact op om je het beste pakket en de beste zorg te bieden. Zie verder <a href=#faq-question-1659546118116>Vraag 6</a>.</p>
Vraag 6  –  Hoe vraag ik een pakket aan en stel ik het samen?
<p>De aanvrager (m/v/x) vult zelf het aanvraagformulier in en doet hiermee een voorzet van wat hij denkt nodig te hebben aan zorg voor het merk en dus aan content, SEO, conversie, branding, et cetera. Dit kan zelfs zeer eenvoudig door de zorgvraag te omschrijven in het daarvoor bestemde veld.</p><p>Op het formulier kies je wel eerst het pakket dat je aanspreekt. Vervolgens kun je aanvinken wat je denkt dat er verder nodig is. Zo kun je dus totaal andere diensten aan het pakket toevoegen en laat je automatisch ook zaken weg. Op deze manier kun je zelf een prima voorzet doen.</p><p>Daarna gaan we in overleg. We kijken dan samen naar wat echt nodig is en ook naar de zorggraad (intensiteit en frequentie) die hierbij past. Die zorggraad kunnen we ook later ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. .</p>
Vraag 7  –  Wat gebeurt er na de aanvraag?
<p>Dan gaan we graag aan de slag, maar maken eerst de offerte. Dat doen we nooit te ruim, want je kunt de inhoud en de zorggraad (intensiteit en frequentie) altijd nog ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. Maar we willen nu wel eerst een paar zaken zeker weten.</p><p><h4>Telefonisch overleg</h4><p>Als de aanvraag bij ons binnen is, nemen wij binnen enkele dagen telefonisch contact op met de contactpersoon. Dit doen we om meer te weten te komen omtrent de werkelijke zorgvraag. We willen weten of wij de zorgvraag goed hebben begrepen en het juiste antwoord hierop kunnen bieden. Voor deze eerste diagnose, vragen we soms het hemd van het lijf. We kijken naar de juiste zorggraad (intensiteit en frequentie) en eventueel ook naar de duur die bij de zorgvraag past. We overleggen samen wat de volgende stap kan of moet zijn.</p><h4>Offerte</h4><p>De ene keer kunnen we gelijk de offerte sturen en vrijwel direct aan de slag en de andere keer is hiervoor een extra diagnose nodig. Denk dan bijvoorbeeld aan complexere zorg-vraagstukken. Dit alles gebeurt in nauw overleg. Dáárom bellen we altijd eerst.</p><h4>Uitvoerige intake</h4><p>Bij complexere zorg-vraagstukken gaan we over op wat wij noemen een ‘intensieve diagnose’; op een uitvoerige intake. Vaak gaan we hiervoor samen met de aanvrager aan tafel. Zo zorgen we ervoor dat we de plank niet misslaan en uiteindelijk de beste zorgoplossing bieden tegen de eerlijkste prijs.</p>
Vraag 8  –  Kunnen er later nog diensten aan het pakket worden toegevoegd?
<p>Ja, dat kan zeker. We maken samen aanvullende afspraken voor de extra werkzaamheden. Je kunt dan kiezen voor ‘tijdelijk’ overstappen naar een ander uitgebreider pakket (optie 1) of voor het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2). Zie ook <a href=#faq-question-1659546133011>Vraag 9</a>.</p>
Vraag 9  –  Kan straks de intensiteit tijdelijk omhoog… en daarna weer omlaag?
<p>Ja, ook de intensiteit kan ‘tijdelijk’ omhoog. Hiervoor maken we samen aanvullende afspraken. Je kunt dan kiezen voor:</p><ul><li>‘tijdelijk’ overstappen naar een intensiever pakket (optie 1);<br><em>of</em></li><li>het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2).</li></ul><p>Kies je voor een intensiever pakket, dan wordt het contract ‘tijdelijk’ verhoogd. Het is bij the Content Care Company namelijk altijd mogelijk terug te vallen naar de intensiteit van het pakket waarvoor het contract in eerste instantie loopt.</p><p>De verhoging geldt voor minimaal 12 weken<span class=text-orange>*</span> en kan vaak direct, met ingang van de volgende betaaltermijn of op een ander moment ingaan.</p><p>Deze minimale periode van 12 weken is ook nodig om terug te gaan naar het initiële pakket. We hebben namelijk gemiddeld 8 á 12 weken nodig om dit te regelen. Hierdoor is de terugzetting financieel sowieso nooit eerder mogelijk dan binnen 8 weken. Dit heeft te maken met gereserveerde tijd en is daarnaast afhankelijk van het contract én de van te voren hierover gemaakte afspraken.</p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Dit is afhankelijk van het type contract en of er per 4 weken of per 12 weken wordt betaald.</p>
Vraag 10  –  Hoe worden de pakketten betaald?
<p>De pakketten worden altijd vooraf betaald. Dit kan in 1 keer het gehele bedrag zijn of gespreid in termijnen van 4 of 12 weken. De keuze wordt opgenomen in het contract.</p><p>Per 12 weken is alleen mogelijk bij contracten van minimaal 24 weken en bij verlengingen.</p>
Vraag 11  –  Wat zijn de betaalmogelijkheden?
<p>Je kunt betalen door het bedrag op de factuur per bank over te maken op het rekeningnummer dat op de factuur staat.</p><p>Afhankelijk van het gekozen pakket, werken we in periodes van 4 of 12 weken Extra werkzaamheden (zie <a href=#faq-question-1659546164136>Vraag 15</a>) worden aan het eind van de periode waarin ze worden uitgevoerd apart gefactureerd.</p>
Vraag 12  –  Zit ik direct ergens aan vast?
<p>Niet direct. We bellen eerst (zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>), gaan indien nodig daarna samen aan tafel en sturen daarna pas een offerte. Bij akkoord, moet de offerte binnen 14 dagen ondertekend bij ons binnen zijn. Dat kan gewoon via e‑mail. Wat ook betekent dat we snel aan de slag kunnen.</p><p>Wordt de offerte na 14 dagen geaccordeerd en teruggestuurd, dan kan dat geen probleem zijn, maar dat kan ook betekenen dat we onze beloften zoals geoffreerd niet op de letter na kunnen komen.</p><p>In enkele gevallen zijn er kosten aan de offerte verbonden (zie <a href=#faq-question-1659546160080>Vraag 14</a>). Bovendien kunnen contracten zelfs ontbonden worden (zie <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>).</p>
Vraag 13  –  Kan ik de aanvraag annuleren?
<p>Ja, dat kan. Graag zo spoedig mogelijk. Bel ons tijdens kantooruren op:  070 - 381 91 81. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar <a href=mailto:mail@cccompany.nl>mail@cccompany.nl</a> of gebruik het <a href=http://thecontentcarecompany.nl/contact_the-content-care-company_den-haag/>contactformulier</a>.</p><p>Sowieso, nemen we altijd eerst even contact op voor we aan de offerte beginnen. (Zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>.)</p>
Vraag 14  –  Zijn er aan de offerte kosten verbonden?
<p>Ja, bij meer ‘complexe vraagstukken’ brengen wij kosten voor de offerte in rekening. Denk bij ‘complexe vraagstukken’ vooral aan zorgvragen waarbij het antwoord start met een intensieve intake en/of vooronderzoek.</p><p>Ook aan offertes die reeds eerder zijn aangevraagd, toen kosteloos zijn verstrekt, verlopen zijn en vervolgens opnieuw worden aangevraagd, zijn kosten verbonden.</p><p>Deze bijkomende kosten geven we van te voren duidelijk aan en pas na akkoord gaan we aan de slag. Daarnaast kunnen – afhankelijk van de daarover gemaakte afspraak – bij akkoord deze kosten worden verrekend met de uiteindelijke kosten voor het pakket.</p>
Vraag 15  –  Krijg je voor extra werkzaamheden een aparte factuur?
<p>Ja, maar natuurlijk wel conform de hierover van te voren gemaakte afspraak. De extra werkzaamheden factureren we per periode van 4 weken op basis van nacalculatie. We hanteren dan tarieven die aansluiten op het gekozen pakket. Hierdoor vallen de kosten altijd lager uit dan zonder pakket, we kennen het merk immers al.</p><p>De extra werkzaamheden zijn ook te betalen met vooraf ingekochte <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 16  –  Hoe werken de credits?
<p>Bij the Content Care Company werken we met credits en die zijn per bundel in te kopen. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger de credits.</p><p>Bij de pakketten heb je weinig met credits te maken, maar mocht je een extra dienst willen, dan zou je die kunnen afrekenen met vooraf ingekochte credits. Dit is dan vaak voordeliger dan op reguliere wijze de factuur betalen.<p></p>Bij onze reguliere zorggraad staat 1 credit voor 20 minuten werk. Dit is de gemiddelde tijd die wordt geïnvesteerd in een unieke post op social media.</p><p>In een uur passen 3 credits en zo bekijken we onze werkzaamheden. Een nieuwsbrief waarin 6 uur wordt geïnvesteerd, zal dus bijvoorbeeld 18 credits kosten.</p><p>Gaat het om een hogere zorggraad, dan staat een credit voor minder tijd. Een zeer belangrijke introductie van een nieuwe dienst, vraagt natuurlijk meer creativiteit en specialisme dan het plaatsen van tekst op een pagina als de ‘disclaimer’.</p><p>Wil je meer lezen over hoe de credits werken? Ga dan naar: <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 17  –  Is het contract overdraagbaar?
<p>Dit zou heel lastig zijn. We moeten dan het andere merk immers eerst leren kennen, maar er moet wel een mouw aan te passen zijn.</p><p>Verandert het merk zelf van naam, dan wordt het contract automatisch overgedragen op de nieuwe naam. We moeten dan wel samen kijken welke zorgdiensten, intensiteit en frequentie – voor de nieuwe naam nodig is.</p><p>In de regel vraagt een nieuwe naam (lees: nieuw merk) veel meer zorg dan een bestaand merk. Tijdens de introductie-fase vraagt zo’n nieuwe naam natuurlijk extra intensieve zorg en deze zorg moet ook nog eens in beperkte tijd worden verleend. Dit is een zeer kritieke periode voor het merk om voet aan de grond te laten krijgen en dus moeten alle zeilen worden bijgezet.</p>
Vraag 18  –  Is het contract voortijdig op te zeggen?
<p>Afhankelijk van de samenstelling, de zorggraad (intensiteit en frequentie) en de duur van het pakket, is opzeggen in enkele gevallen bij contracten van 48 weken wel mogelijk. We hanteren dan een opzegtermijn van 12 weken met een minimale periode van 24 weken, waarna het contract wordt beëindigd. Sowieso kan dit nooit binnen de eerste 24 weken.</p><p>Is het pakket geheel vooruitbetaald, dan is restitutie niet mogelijk.</p>
Vraag 19  –  Wat gebeurt er na het contract?
<p>Dan laten we je gewoon aan je lot over. We laten het merk zonder onze zorg, stilletjes wegkwijnend, achter.</p><p>Nee hoor, we willen niets liever dan zorgen dat onze werkzaamheden na het contract blijven renderen. We moeten er niet aan denken dat het merk weer langzaam maar zeker uit het zicht verdwijnt, terwijl juist het continueren van de inspanningen de vorige steeds meer versterken.</p><p>Dit is wat het is om in beeld en <em>on top of mind</em> te blijven. Content is voor de zoekmachines én voor de grillige consument nou eenmaal nooit helemaal klaar. Dat is een alsmaar doorgaand proces.</p><p>We bespreken voor het einde van het contract altijd of en hoe we samen verder gaan.</p>
Vraag 20  –  Wordt het contract stilletjes verlengd?
<p>Dat lijkt ons niet zinvol. Sommige pakketten hebben een kop en een staart en andere pakketten kunnen op den duur veranderen van zorggraad (intensiteit en frequentie). Het is natuurlijk vaak zo – maar dat geldt niet voor alles – dat wanneer alles eenmaal goed op poten is gezet, bij het volgende pakket minder intensieve zorg nodig is.</p><p>De zorgpakketten voor 24 en 48 weken worden dan ook niet zomaar verlengd. Hierover gaan we altijd eerst in gesprek, zodat we de best passende zorg kunnen blijven verlenen. De pakketten van 12 weken worden ook niet zomaar verlengd, maar daarvoor is vaak ‘een telefoontje’ voldoende.</p>

Content Care Pakket aanvragen    070 - 381 91 81     Overzicht pakketten    Veel gestelde vragen