Conversie-optimalisatie • Quick wins voor de doe‑het‑zelver • 2/3
Wie met conversie-optimalisatie aan de slag wil, kan eerst gaan meten en analyseren en vervolgens gaan verbeteren. Dit kost tijd en betekent dus uitstel. Dit kan later, want je kunt ook zelf beginnen met de huidige website (en/of app) heel kritisch onder de loep te nemen.
Is de website echt zo duidelijk, geweldig en/of creatief als jij denkt? Of verplaats jij je al in de schoenen van de ‘gast’ en ervaar je de website zoals je ideale klant hem ervaart? Doet de website wat die moet doen?
We zoomen verder in en reiken je weer stap voor stap de helpende hand.
Let op! Voor apps geldt min of meer hetzelfde
Ga je met de app aan de slag om deze bijvoorbeeld te optimaliseren en naar een hoger niveau te tillen? Dan kun je gerust verder lezen, want met betrekking tot de informatie in dit blogartikel bestaan er tussen websites en apps overwegend overeenkomsten. Om die reden gebruiken we hier voor de leesbaarheid alleen het begrip website en dus niet ‘website en/of app’ zoals je dat van ons gewend bent.
Wat gaan we doen?
Verdeeld over 3 delen helpen we je puntsgewijs de website te verbeteren voor meer conversie. Je gaat op zoek naar die zaken op de website die de ‘gast’ (bezoeker en/of gebruiker, m/v/x) frustreren en zorgen dat hij zich welkom en begrepen gaat en blijft voelen.
Het verwijderen of aanpassen van deze zaken, zijn de quick wins om deze bezoekers te laten converteren. Converteren in meer rendement van en omzet via de website. Succes!
- Deel 1 – We zoomden in op de laadtijd, visuele stoorzenders en laadtijd-vertragers en namen het design onder de loep. Terug naar deel 1.
- Deel 2 – We kijken kritisch naar de content en de techniek.
- Deel 3 – We sluiten af met de formulieren en delen extra tips voor aanpassingen en aanvullingen op de website. Allemaal in teken van meer conversie.
Eerst meer weten?
Lees dan deel 1.
Of ga naar het overzicht van alle blogartikelen over conversie-optimalisatie (CRO). Wil je dat wij je op de hoogte houden van nieuwe artikelen op het gebied van conversie-optimalisatie en gerelateerde onderwerpen? Meld je dan direct even aan voor de gratis e‑mailalert. Klik hier.
Inhoud
Inleiding & terugblik
Alles draait om de gast
In deel 1 stelden we je de volgende vraag:
Is wat jij prettig vindt, ook wat de ‘gast’ (m/v/x) als prettig ervaart en hem begeleidt op zijn buyer en/of customer journey?
We hielpen je de website zelf vanuit het perspectief van de gast te onderzoeken, op zoek te gaan naar storende elementen en deze snel te verwijderen. We vroegen je te zorgen voor een prettige gebruikerservaring, want gebruikerservaring en conversie-optimalisatie zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
We gaan we nu op dezelfde manier verder met de volgende punten.
Besproken punten deel 1
- Quick win #1 – Laadtijd
- Quick win #2 – Visuele stoorzenders en laadtijd-vertragers
- Quick win #3 – Visueel en technisch ontwerp
Tip! Ga stap voor stap
Aanpassingen op de website mogen nooit zo ingrijpend zijn dat je daarmee trouwe bezoekers en/of gebruikers vervreemdt of zelfs afschrikt.
In uitzonderlijke gevallen als een pittige ‘re-branding’ kan dit misschien juist weer heel wenselijk zijn, maar dan praat je ook over een ‘nieuwe’ website.
Quick win #4
Content
Quick win #4.1
Slechte content
Herken slechte content. Je zou denken dat dat niet zo moeilijk is, maar de praktijk bewijst keer op keer het tegendeel. Zeker als je zelf de teksten hebt geschreven en de beelden hebt verzorgd, is dit heel moeilijk. Jij bent enorm tevreden met het resultaat, misschien wel trots en snapt helemaal wat je bedoelt.
Dat mag, máár bij conversie-optimalisatie draait wel alles om de ‘gast’ en niet om jou.
Wat moet je doen?
Nu zouden we in een notendop al onze kennis met je moeten delen. Hoe dan? Dit is vrijwel onmogelijk. Verdeeld over onze blogartikelen delen we onze kennis en komen hier uiteraard nog uitgebreid op terug. Voor nu een paar belangrijke punten als 1e aanzet.
- Alles draait om de ‘gast’. Begin een verhaal dus nooit met ik en dus ook niet met wij of de merknaam. Verklein ook de afstand door niet te veel ik of wij te gebruiken, want dan komt het merk al snel te los te staan van de doelgroep(en).
- Wat is de indirecte oplossing die het merk biedt? Praat niet in technische details, maar breng het gevoel dat past bij het resultaat over.
- Welke soort taal gebruik je om de gast aan te spreken en is deze toon consistent? Denk aan formeel, informeel, humoristisch, direct, zakelijk, volks, decadent, et cetera.
- Zorg ervoor dat overal u of overal je en jij wordt gebruikt en bedenk dat je en jij op dit moment de voorkeur genieten. Lees meer.
- Verbeter de leesbaarheid van de inhoud door gebruik te maken van korte alinea’s en relevante subkoppen. Wissel af met opsommingen (lijstjes zoals deze).
- Vermijd (vak)jargon.
- Gebruik duidelijke, eenvoudige, begrijpelijke en beknopte taal zodat de bezoekers zonder kopbrekens kunnen begrijpen wat het merk biedt.
En staat prominent op de homepage ‘Welkom op de website ’. Dán is het echt hoog tijd om voor de content een professional in de arm te nemen. Je weet nu wie je kunt bellen [nummer opgeheven].
Quick win #4.2
Volledigheid en vindbaarheid
Hoe makkelijk is het voor de bezoekers om antwoorden op hun vragen te vinden? Hoe vaak moet men klikken om antwoorden te vinden? En zijn de antwoorden überhaupt te vinden.
Vragen die vaak voorkomen zijn:
- Wat verkoopt het merk, wat heb ik eraan en wat kost het?
- Wat voor merk is dit en waar staat het merk voor?
- Wie zijn de mensen of wie is de organisatie achter het merk?
- Waar staan de contact-gegevens?
En is het van toepassing? Vergeet dan het service- en retourbeleid niet.
Wat moet je doen?
Mensen willen snel duidelijkheid, héél snel. Zorg daarom voor antwoorden op bovenstaande vragen en op andere belangrijke vragen die voor de bezoekers belangrijk zijn. Zorg dat alle antwoorden snel en eenvoudig vindbaar zijn én zo helder en duidelijk mogelijk zijn.
Hiermee bedoelen we niet dat je de antwoorden op moet nemen in een FAQ-lijstje, maar in de reguliere content en design. Bepaalde antwoorden kun je op een vaste plek in de header of de footer zetten. Andere antwoorden maak je eenvoudig benaderbaar via duidelijke elementen als buttons en het menu.
Quick win #4.3
Te veel zoekwoorden in de tekst
Van te veel zoekwoorden in teksten wordt niemand blij. De bezoeker niet, jij niet en Google al helemaal niet. Teksten die puur geschreven zijn voor de zoekmachines, konden niet en kunnen nu met de laatste update van Google écht niet meer. Lees meer.
Wat moet je doen?
Weet je dat in het verleden voor de website teksten zijn geschreven vol met zoekwoorden om snel te ranken in Google en nergens anders voor? Dan zouden we die teksten héél snel verwijderen. Google is vanaf maart 2024 begonnen met dit soort content nog strenger af te straffen en die straf kan wel eens betrekking hebben op de ranking van de gehele website. Lees meer.
Maar naast wat Google ervan vindt, is dit soort content gewoon niet bezoekers-vriendelijk. Ze zijn lastig leesbaar en converteren niet. Ze vallen ook niet onder wat men noemt ‘relevante content’ en dat is wat je potentiële klanten wel wilt bieden.
Zijn de teksten voor zowel de bezoeker als voor de zoekmachines geschreven? Neem die teksten dan door. Zie je dat een zoekwoord te veel wordt gebruikt? Pas de tekst dan aan tot een normale en goed leesbare tekst.
Doe dit ook met iedere pagina waarover je twijfelt.
Verder inzoomen? Ga naar:
Quick win #4.4
Spelfouten
Zoals je weet is de website een weerspiegeling van de organisatie, het merk en het aanbod. Een spelfoutje kan gebeuren, maar te veel spelfouten maken echt een hele slechte en slordige indruk en dus kan het merk ook wel eens een slordige reputatie hiermee verwerven.
Bovendien zijn teksten met spelfouten niet eens prettig om te lezen. Voor je het weet beledig je er de lezer mee.
Wat moet je doen?
Zorgen voor foutloze teksten.
Gebruik hiervoor online tools als Copywritely, Corrector, Prepostseo, Scribbr, Spellboy, VRT Schrijfassistent Nederlands en/of extensies voor je browser als LanguageTool. Deze tools kunnen alleen wel woorden goedkeuren die qua spelling sterk op elkaar lijken, bijvoorbeeld melding in plaats van vermelding en dat zijn toch echt 2 verschillende dingen.
Professionele hulp inschakelen is vaak een betere optie. Maar pas wel op, want een tekstschrijver is geen redacteur, copywriter, webcopywriter en/of webtekstschrijver. Andersom geldt voor alle beroepen hetzelfde. Iedere expert (m/v/x) heeft zijn eigen expertise.
Quick win #4.5
Keuzestress
Wil je mensen laten kiezen? Less is more! We kennen allemaal het verhaal over de jampotten toch? Te veel keuzes geven echt keuzestress en keuzestress levert weinig positiefs op voor de conversie of de omzet.
Wat moet je doen?
Beperk het aantal keuzes tot maximaal 3 per type. En pas ook op met te veel types.
Het verhaal van de jampotten en de keuzestress
Het verhaal van de jampotten is afkomstig uit een onderzoek van Iyengar en Lepper uit 2000. In dit onderzoek onderzochten ze het effect van keuze op intrinsieke (van binnenuit) motivatie en tevredenheid.
Opzet onderzoek
In dit onderzoek werden proefpersonen geconfronteerd met een keuze uit diverse jamsmaken. De ene groep had keuze uit 24 jamsmaken en de andere groep uit 6. En wat bleek?
Uitkomsten onderzoek
De proefpersonen die uit 24 smaken konden kiezen, waren minder tevreden met hun keuze en kochten uiteindelijk minder jam dan de proefpersonen die 6 smaken konden kiezen. De bevindingen van dit onderzoek suggereren dat ondanks dat we vaak denken dat meer keuze beter is, er een punt is waarop te veel keuze juist averechts kan werken.
Te uitgebreide keuze kan overweldigend en/of verlammend voelen. We hebben dan moeite om de voor- en nadelen van alle opties te overzien en dus met het maken van onze keuze. We raken gedemotiveerd. Uiteindelijk leidt dit dan tot minder tevredenheid met de uiteindelijke keuze.
Dit fenomeen wordt het ‘paradox van keuze’ genoemd.
Té veel keuze kan verlammend werken; de ‘paradox van keuze’.
Een ander belangrijk punt dat in dit onderzoek naar voren kwam, was dat een kleinere keuze de intrinsieke motivatie juist vergroot. In plaats van overweldigd te voelen, voelen mensen zich juist meer gemotiveerd… meer betrokken. Bovendien zijn ze duidelijk meer tevreden wanneer ze enige controle hebben over hun keuzes.
Kortom
Hoewel keuzevrijheid belangrijk is, moet dit niet de overhand nemen. Dan kan te veel keuze ons overweldigen en verlammen en onze motivatie doen verminderen. Een behapbare balans moet er zijn.
Het verhaal van de jampotten wordt vaak gebruikt om te illustreren hoe keuzestress kan leiden tot minder tevredenheid en minder weloverwogen keuzes.
Ook met betrekking tot het aanbod op de website is het dus belangrijk om bewust te zijn van dit fenomeen.
Verder inzoomen?
Wil je meer weten over dit onderzoek? Ga dan naar:
Quick win #4.6
Linkjes en andere functies
Vallen we nu in herhaling als we schrijven: de website is een weerspiegeling van de organisatie en het merk?
Niet werkende hyperlinks of linkjes binnen de content en elders maken een hele slordige indruk en hebben dus ook hun effect op het merk. Niet werkende linkjes zijn een soort gedane beloftes die niet worden nagekomen. Ze staan niet alleen slordig, maar wekken ook geen vertrouwen.
Passen niet werkende linkjes bij het merk? Prima. Vooral zo laten. Alleen kunnen wij geen business-model bedenken, waarop dit zou aansluiten, maar uitzonderingen bevestigen vast en zeker ook deze regel.
Wat moet je doen?
Past een slordige indruk en het niet nakomen van beloftes toch niet bij het merk? Loop dan alle linkjes na.
Kijk naar niet-werkende linkjes, maak ze werkend of verwijder de link. Vaak bestaat het grootste deel van de niet-werkende linkjes uit linkjes die naar pagina’s buiten de eigen website verwijzen.
Zo verwijder je pagina’s en artikelen op de beste manier
Wanneer je lukraak pagina’s van de website verwijdert, heb je kans dat er elders op de website hyperlinks of linkjes naar die pagina’s staan en daardoor niet meer werken. Een 404-melding is wat diegene ziet die erop klikt.
Ook kan het zijn dat mensen die regelmatig deze pagina bezochten en de link hadden opgeslagen nu op dezelfde melding uitkomen.
Frustraties over 404-meldingen door doodlopende links zijn tegenwoordig eenvoudig te voorkomen.
Dit kun je voorkomen door in het Content Management Systeem (CMS) de oudere pagina door te laten verwijzen naar een andere pagina. Afhankelijk van het CMS zijn hiervoor diverse plugins te gebruiken, de zogenaamde broken link checkers en redirection plugins. Zie de lijst hieronder.
Zoals de namen al aangeven, zoekt het 1e type plugin de niet werkende links op en bij het 2e type stel je de doorverwijzing in. Dit kan soms ook geheel automatisch gebeuren, maar een kleine controle hierop kan nooit kwaad.
- Drupal – Broken Link Checker, Link Checker en Redirect.
- Joomla – SEO Check, JBrokenRedirects en Redirect.
- Magento – Broken Link Checker, Mageplaza Link Checker en Magento 2 Redirect Manager.
- Shopify – Broken Link Checker, SEO Doctor en Redirect Manager.
- Wix – Corvid by Wix en Wix SEO Wiz.
- Weebly – Broken Link Checker en SEO Checker.
- WordPress – Broken Link Checker, Redirection, 404 to 301 – Redirect, Log and Notify 404 Errors en Redirect.
De beschikbaarheid en functionaliteit van plugins kan variëren en naast de genoemde plugins zijn er nog tal van andere opties beschikbaar. Raadpleeg de documentatie van de plugin voor meer informatie, controleer of de plugin te gebruiken is met de versie van het CMS en kies de plugin die het beste je past. Zorg voor installatie voor een back-up van de website.
Naast bovenstaande plugins kun je ook Google Search Console gebruiken om 404-fouten te detecteren.
Quick win #4.7
Oud versus nieuw
Nog een klein puntje. Een detail zou je zeggen, maar god en de duivel zitten in de details. En je weet het: de website is een weerspiegeling van de organisatie, het merk en het aanbod.
Een jaartal van vorig jaar onderaan bij de copyrights in de footer maakt al geen bijdetijdse indruk, laat staan een laatste blogartikel of andere update van 2021… of nog ouder. Auw!!!
Ook verouderde gegevens frustreren en maken een ronduit slechte indruk. Weg vertrouwen, dag conversie, maar ook voor de ranking in Google is oude rommel een no go!
Need we say more?
Wat moet je doen?
- Als er een jaartal onderaan in de footer bij de copyrights staat, zorg dan dat deze klopt.
- Kijk ook naar de datums van de artikelen en zorg indien nodig voor verse artikelen. Dit is iets dat je ook op de agenda moet zetten.
- Controleer telefoonnummers, openingstijden, routebeschrijvingen, assortiment, et cetera.
Zorg dat deze zaken allemaal de indruk geven dat de organisatie écht overal bovenop zit en helemaal bij de tijd is.
Quick win #5
Techniek
Quick win #5.1
Veiligheid
Veiligheid staat steeds hoger in het vaandel. Veiligheid is zelfs een ranking-factor in het algoritme van Google’s zoekmachine. Veel populaire browsers openen onveilige websites vaak niet eens meer of doen dit alleen na nadrukkelijke toestemming van de gebruiker.
Wat moet je doen?
Zorg dat de veiligheid van de website 100% in orde is. Een HTTPS in plaats van HTTP is noodzakelijk. Dankzij HTTPS worden alle gegevens die worden ingevoerd en/of verzonden gecodeerd (versleuteld), waardoor ze onleesbaar worden voor hackers.
Dit is momenteel de veiligste keuze om gevoelige informatie van gebruikers te verzamelen en/of te verwerken. Je herkent HTTPS-websites als gebruiker aan een slotje in de adresbalk van de browser.
Bij webshops moet je de veiligheid ook nog eens duidelijk bevestigen met duidelijk zichtbare symbolen van certificaten in bijvoorbeeld de header of de footer. Een uitleg in tekst op een duidelijk vindbare plek, kan ook geen kwaad.
Quick win #5.2
Mobiele versie
Het klinkt zo 2013, maar ze bestaan nog steeds: websites die niet (lekker) werken op mobiel. We vragen ons af of er echt nog mensen zijn die ze bezoeken via mobiel? En waar zitten de eigenaren van die websites? Vast niet hier.
Maar goed en dus voor de volledigheid: iedere zakelijke website moet werken op alle populaire mobiele apparaten, desktops en laptops. Ook als je wilt dat Google de website indexeert.
Alle tekst is dan goed leesbaar en dus niet te klein, er vallen geen elementen rechts en/of links buiten het scherm en je kunt de website bedienen zoals je dat gewend bent van de web-protocollen; volgens de algemene norm op het internet.
Wat moet je doen?
Draag zorg voor een mobiele versie van de website. Een web-developer weet van de hoed en de rand.
Wij weten dat je woorden als conversie-optimalisatie, web-protocollen en web-developer ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 weloverwogen redenen niet. Lees meer.
Quick win #5.3
Onduidelijke functionaliteiten
Niet iedereen snapt waarvoor allerlei fraaie hoogstandjes bedoeld zijn. Zeker niet als het gaat om de nieuwste functies.
Wat moet je doen?
Zet niet te snel de nieuwste functionaliteiten in. Zeker niet als de doelgroep de 35 ruim gepasseerd is. Zet ze in als ze echt nodig zijn en dan alleen waar ze nodig zijn. Help mensen de functies te begrijpen en te gebruiken.
Gebruik ze zeker niet om indruk te maken. Indruk maak je met een goed doordacht aanbod en gebruiksvriendelijke website.
Quick win #5.4
Zoekfunctie
Te veel websites hebben een zoekfunctie die niet optimaal werkt. Hierdoor hebben gebruikers moeite om content en/of producten te vinden die ze zoeken. Ook dit veroorzaakt te snel frustraties, want dit hoeft niet.
Voor webshops ligt de lat van de zoekfunctie hoger dan voor websites van lokale zakelijke dienstverleners.
Wat moet je doen?
Verbeter de zoekfunctie. Implementeer een krachtige zoekfunctie die gebruikmaakt van geavanceerde technieken en…
- Zorg ervoor dat de zoekfunctie duidelijk aanwezig is.
- Geef gebruikers suggesties terwijl ze typen.
- Afhankelijk van het type website , bied je filters aan om de zoekresultaten verder te verfijnen.
- Zorg dat ook deze functionaliteit intuïtief (zonder te veel na te denken) werkt.
- Test de zoekfunctie regelmatig.
- Optimaliseer indien mogelijk op basis van feedback en analyses, maar doe dit alleen als het rendabel is.
Een goede zoekfunctie zal gebruikers helpen te vinden wat ze zoeken… op een snelle en nauwkeurige manier.
Quick win #5.5
Foutmeldingen
Het is duidelijk: foutmeldingen zijn gewoon een van de grootste ergernissen onder website -bezoekers. Toch zijn ze met alle browsers en apparaten niet volledig te voorkomen, maar je moet hiernaar wel streven.
Web-developers beschikken over diverse mogelijkheden om foutmeldingen zo veel en zo goed als mogelijk te voorkomen. Ze kunnen de website voor de gangbare browsers en apparaten testen.
Daarna houdt het wel een beetje op en zal er heel af en toe nog wel eens een foutmelding optreden. Helaas zien de bezoekers dit meestal als eerste.
Wat moet je doen?
Vraag bij twijfel aan de web-developer om de website nogmaals te testen voor alle populaire browsers en apparaten.
Vraag dan gelijk om een (werkend) feedback-formulier in te bouwen, waarmee bezoekers indien nodig de foutmelding kunnen melden. Hierop komen we in deel 3 nog uitgebreider terug. Wil je deze niet missen? Meld je dan direct even aan voor de gratis e‑mailalert. Klik hier.
Quick win #5.6
Inloggen
Volgens onderzoek zouden problemen met inloggen veruit de meeste irritaties op websites én in apps oproepen. Je lijkt tegenwoordig vaker wel dan niet in te moeten loggen op ‘Mijn account’ om ze te mogen gebruiken. Met name webshops maken hier gebruik van en het leidt dan vaak wel tot groter gebruiksgemak.
Bij een bepaalde groep zakelijke dienstverleners is inloggen nodig om de dienst te verlenen. Ook banken en leveranciers van energie, telecom-diensten, et cetera, maken hier gebruik van en terecht. We willen natuurlijk niet dat iedereen zomaar bij onze gegevens kan.
Toch komt het regelmatig voor dat mensen niet meer kunnen inloggen. Ze hebben hun inlognaam en/of wachtwoord vergeten. Eigen schuld, dikke bult, maar je wilt toch iedereen het naar de zin maken voor de beste gebruikerservaring.
Gelukkig is er dan vaak de optie om een nieuw wachtwoord en/of een nieuwe inlognaam aan te vragen om de oude inlognaam op te vragen.
Maar als mensen dan alles invullen voor de aanvraag, gaat dat soms niet helemaal zoals bedacht… en soms moet je dan alles weer opnieuw invullen. Als het dan maar wel goed gaat.
Wat moet je doen?
Test zelf het inlogproces. Maak hiervoor 2 accounts. Vervolgens vergeet je bij de een zogenaamd het wachtwoord en bij de ander je inlognaam. Daag het systeem uit en kijk wat er gebeurt.
Werkt dit niet naar behoren, dan weet je wat je te doen staat. De web-developer kan aan de slag.
Tip! zo verbeter je inloggen ‘Mijn account’
Wat je naast bovenstaande verder kunt verbeteren is:
- Vermijd het gebruik van klantnummers en toegewezen inlognamen.
- Blokkeer niet de mogelijkheid om het e‑mailadres als inlognaam te gebruiken.
- Laat mensen zelf hun wachtwoord kiezen.
- Zorg ervoor dat als het inloggen misgaat, er geen lege velden verschijnen en de gebruiker alles weer opnieuw moet invoeren. Houd de ingevoerde gegevens zeg maar vast.
- Gebruik vriendelijke teksten in plaats van robottaal. ‘Je hebt het verkeerde wachtwoord ingevuld’ klinkt een stuk vriendelijker dan ‘Wachtwoord onjuist’.
- Maak alleen gebruik van ‘inloggen’ als en/of waar dat écht nodig is.
Volgende keer verder
Met bovenstaande quick wins kun je weer aan de slag. Dit vraagt net als de 1e quick wins weer wat tijd. Daarom pakken we over een paar weken de draad verder op en focussen dan op de formulieren.
Daarna zijn we voor voorlopig klaar met de quick wins, maar je weet nooit wat de toekomst brengt. We houden voor jou alles scherp in de gaten.
We wensen je heel veel succes en net zo veel plezier!
Wat kun je verder doen?
Wat je verder kunt doen? Dat is je aanmelden voor onze gratis e‑mailalert, want wie ons blog volgt, weet het: we delen keer op keer informatie en tips om van het merk, de website en/of de app een succes te maken. Met veel van deze blogartikelen kun je ook hands-on aan de slag.
Wil je deze en andere blogartikelen om van het merk, de website en/of de app een succes te maken niet missen? Dan is het geen slecht idee om je onderaan – voorbij de box met de lezersaanbieding – even aan te melden voor de gratis e‑mailalert. Tenminste, als je dat nóg niet gedaan hebt. Je ontvangt dan van ons een melding als er een nieuw artikel online staat.
Zo mis je niets en zien we jou hier binnenkort weer terug. Tot gauw!
Uitbesteden heeft zo zijn voordelen
Uitbesteden is ook een interessante optie en kan uiteraard aan the Content Care Company. Je snapt dat ‘de online zorg voor meer klanten voor onze klanten’ onze corebusiness is en conversie-optimalisatie daarvan een belangrijk onderdeel vormt. Dit doen we met en voor zowel dienstverleners (B2B en B2C) als non-profit-organisaties.
Zo kunnen wij bijvoorbeeld de website en/of app verbeteren, maar werken we ook graag samen. Hierdoor kan iedereen (m/v/x) doen waar hij goed in is, is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend. Lees hier meer over onze zorgverlening.
Nieuwsgierig geworden naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Dan hoef je alleen maar te bellen met: 06 - 36 07 70 61.
Tip! 50% korting op een onderzoeksessie
Het lijkt erop dat je dit hele stuk hebt gelezen. Dát verdient respect. Als blijk van waardering willen we jou of het merk ter kennismaking 50% korting aanbieden op een gezamenlijke sessie. In deze sessie screenen we samen de website en gaan we op zoek naar de verbeterpunten. Er is ook ruimte om te brainstormen over de verbeteringen.
Na deze sessie heb je waarschijnlijk genoeg handvatten om zelfstandig verder te gaan, maar kunnen we ook samen kijken wat er verder nog nodig is om tot een goed converterende website te komen.
Wil je van deze aanbieding gebruikmaken of meer informatie? Bel ons dan op werkdagen op: [nummer opgeheven]. Gebruik het codewoord: ‘WE SCREEN’.
Per organisatie kan er slechts van 1 kennismakingsaanbieding worden gebruikgemaakt.
Over de auteur
Nancy Moorman
Nancy Moorman noemt zichzelf het liefst ‘gewoon’ contentmaker of merkenbouwer, maar dit dekt niet de lading van wat ze onze klanten biedt. Ze zit al jaren in het vak en is door haar karakter zeer breed onderlegd en altijd even toegewijd. Nancy begon ooit als werktekenaar, maar schoolde al snel bij tot copywriter.
Daarna deed de Mac zijn intrede in de grafische wereld en Nancy verkende als een van de eersten de mogelijkheden. Dat doet ze eigenlijk met alles. Voor onze klanten kijkt ze ook altijd naar de beste oplossingen en is daarbij dus niet wars van innovaties. Geen detail verliest ze uit het oog en… wat beter kan, kan beter!
Mis nooit meer een artikel met onze gratis e‑mailalert
Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws, de trends, tips en andere interessante informatie op het gebied van conversie-optimalisatie, SEO, content-marketing, zakelijk bloggen, branding en alles daaromheen? Meld je dan direct even aan voor onze gratis e‑mailalert.
Ook wij gaan vertrouwelijk om met persoonsgegevens.