Overzicht artikelen voor de content-marketing-strategie
Op deze pagina vind je niet meer of minder dan een overzicht van onze blogartikelen die zijn verschenen in de aanloop naar de content-marketing-strategie. Ze helpen je stuk voor stuk deze te bepalen.
De pagina is dan ook slechts bedoeld om zo eenvoudig mogelijk bij de artikelen te komen die je nodig hebt.
Je kunt hiervoor uiteraard ook de zoekfunctie gebruiken.
Identificeren en ontwikkelen van:
• doelgroepen
• klantprofielen
• buyer persona’s
• ‘buyer persona’s voor de content’
- De doelgroep identificeren • 1/3 [waarom?]
- De doelgroep identificeren • 2/3 • Wat is segmenteren?
- De doelgroep identificeren • 3/3 [stappenplan]
- Marktsegmentatie • Criteria voor bepalen doelgroep en buyer persona [supplement]
- Marktonderzoek in een notendop + stappenplan
- De doelgroep en de buyer persona • 1/5 • De doelgroep [wat en hoe]
- De doelgroep en de buyer persona • 2/5 • Van vroeger naar nu [marktsegmentatie]
- De doelgroep en de buyer persona • 3/5 • Wat is de buyer persona?
- De doelgroep en de buyer persona • 4/5 • Hoe bepaal en maak je ze?
- De doelgroep en de buyer persona • 5/5 • Stappenplan
- De doelgroep en de buyer persona • Vragenlijst [supplement]
- Interviews voor buyer persona’s • Tips om de diepte in te gaan
- Wat is een ‘buyer persona voor de content’? • 1/2 [voordelen]
- Wat is een ‘buyer persona voor de content’? • 2/2 [stappenplan]
Doelstellingen en KPI’s bepalen
- Content-marketing-strategie • Doelstellingen en KPI’s, wat en hoe? • 1/2
- Content-marketing-strategie • Doelstellingen en KPI’s, wat en hoe? • 2/2
Content-missie bepalen
- De content-missie, óók voor succesvol bloggen en vloggen • 1/5 [inleiding]
- De content-missie, óók voor succesvol bloggen en vloggen • 2/5 [3 vragen van Joe Pulizzi]
- De content-missie, óók voor succesvol bloggen en vloggen • 3/5 [stappenplan]
- De content-missie, óók voor succesvol bloggen en vloggen • 4/5 [stappenplan]
- De content-missie, óók voor succesvol bloggen en vloggen • 5/5 [stappenplan]
In te zetten middelen content-marketing
Wat kun je direct doen?
Wil je onze blogartikelen om van het merk, de website en/of de app een succes te maken niet missen? Dan is het geen slecht idee om je onderaan – voorbij de volgende box – even aan te melden voor de gratis e‑mailalert. Tenminste, als je dat nóg niet gedaan hebt. Je ontvangt dan van ons een melding als er een nieuw artikel online staat.
Zo mis je niets en zien we jou hier binnenkort weer terug. Tot gauw!
En kom je er niet uit…
… of wil je niet wachten? Dan zijn wij en andere specialisten er altijd nog. Onze contactgegevens staan onderaan.
Uitbesteden heeft zo zijn voordelen
Uitbesteden is ook een interessante optie en kan uiteraard aan the Content Care Company. Je snapt dat ‘de online zorg voor meer klanten voor onze klanten’ onze corebusiness is en content-marketing daarvan een belangrijk onderdeel vormt. Zo hebben wij ruime ervaring met het bepalen, ontwikkelen én uitvoeren van content-marketing-strategieën.
Dit doen we in nauwe samenwerking met of voor zowel dienstverlenende organisaties (B2B en B2C) als non-profit-organisaties in met name de regio Den Haag. We kunnen álles uit handen nemen, maar werken net zo graag samen of zorgen voor deeloplossingen. Hierdoor kan iedereen doen waar die goed in is, is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend. Lees hier meer over onze zorgverlening.
Nieuwsgierig geworden naar wat wij voor jou kunnen betekenen? Dan hoef je alleen maar te bellen met: 06 - 36 07 70 61.
Over de auteur
Nancy Moorman
Nancy Moorman noemt zichzelf het liefst ‘gewoon’ contentmaker of merkenbouwer, maar dit dekt niet de lading van wat ze onze klanten biedt. Ze zit al jaren in het vak en is door haar karakter zeer breed onderlegd en altijd even toegewijd. Nancy begon ooit als werktekenaar, maar schoolde al snel bij tot copywriter.
Daarna deed de Mac zijn intrede in de grafische wereld en Nancy verkende als een van de eersten de mogelijkheden. Dat doet ze eigenlijk met alles. Voor onze klanten kijkt ze ook altijd naar de beste oplossingen en is daarbij dus niet wars van innovaties. Geen detail verliest ze uit het oog en… wat beter kan, kan beter!
Mis nooit meer een artikel met onze gratis e‑mailalert
Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws, de trends, tips en andere interessante informatie op het gebied van content-marketing, zakelijk bloggen, conversie-optimalisatie, branding, SEO en alles daaromheen? Meld je dan direct even aan voor onze gratis e‑mailalert.
Ook wij gaan vertrouwelijk om met persoonsgegevens.