Storytelling voor zakelijke dienstverleners • Wat, waarom, waar en hoe?

Storytelling voor zakelijke dienstverleners • Wat, waarom, waar en hoe?

Storytelling kan in de wereld van de zakelijke dienstverlening een onmisbare rol spelen, áls je een sterkere connectie wilt maken met de doelgroepen. Het vermogen om verhalen te vertellen op een relevante en meeslepende manier opent de deur naar emoties, verbondenheid en vertrouwen in het merk.

Tenminste als het verhaal goed verteld wordt. Als de luisteraar zich herkend en begrepen voelt, dan creëert storytelling een band tussen verteller en luisteraar. En daarvoor hoef je geen door het leven getekende lifestyle coach te zijn. Echt niet!

Ook voor partijen in de B2B-branche als accountants, juristen en recruiters kan storytelling heel goed werken. Storytelling stelt namelijk ook deze zakelijke dienstverleners in staat om hun boodschap krachtig over te brengen en een blijvende indruk achter te laten, maar daarvoor moet je wel even gaan zitten.

Laten we inzoomen op storytelling én gelijk eens kijken naar wat je ermee kunt op LinkedIn en Twitter.

Eerst meer weten?

Lees dan:

Of ga naar het over­zicht van alle blog­artikelen over content-marketing en/of over zakelijk bloggen. Wil je dat wij je op de hoogte houden van nieuwe arti­ke­len op het gebied van content-marke­ting en gerela­teerde onder­­werpen? Meld je dan direct even aan voor de gratis e‑mail­alert.  Klik hier.

 

Inleiding
Wat is storytelling in het kort?

Onze definitie

Storytelling is het emotioneel verbinden via verhalen in geschreven, gesproken en/of visuele vorm.


Met andere woorden

Over storytelling zijn hele boeken geschreven, maar laten we proberen al die boeken hier heel kort samen te vatten.

Terug naar de oudheid

Storytelling was er al voor het digitale tijdperk en gaat zelfs heel ver terug, diep de oudheid in. Denk aan de kampvuren waar de stamouders de verhalen van hun voorgangers (door)vertelden. Die verhalen moesten vaak een belangrijke boodschap overbrengen en moesten natuurlijk wel op zo’n manier verteld worden, dat deze boodschap overkwam én bleef hangen.

Met storytelling wisten de stamouders jongere generaties te beschermen door ze te betoveren met hun spannende verhalen.

Dit waren verhalen met wijze levenslessen. De stamouders moesten daarvoor saaie onderwerpen op zo’n manier vertellen dat ze toch ‘spannend’ genoeg waren om jongere generaties ademloos aan hun lippen te laten hangen.

Hoe ze dit deden? Daarvoor zijn dus inmiddels meer dan genoeg handvatten en formules gedocumenteerd en tot al die tools heb jij gewoon toegang.

Storytelling is inmiddels overal

Storytelling zie je terug in legendes en mythes, in boeken en films, van sprookjes tot thrillers en van romans tot scifi. Je ziet het terug bij vrijwel alle (professionele) sprekers op bijvoorbeeld TEDx, maar waarschijnlijk ook bij die ene collega of vriend die alsmaar het woord krijgt.

Het is het proces van op de juiste manier het verhaal vertellen, van de spanning opbouwen en van de boodschap overbrengen. Storytelling is de manier om de luisteraar te boeien en zo een emotionele connectie te creëren.

Meer is het eigenlijk niet. Minder ook niet.

De impact van storytelling

Anno 2024 is storytelling nog steeds een krachtige techniek die zowel bij het koffiezetapparaat en op het podium als in geschreven marketing en korte video’s kan worden toegepast. Door middel van goed opgebouwde verhalen – met helden en climaxen – kan storytelling de aandacht vasthouden, mensen inspireren en betrokkenheid genereren.

Van koffiezetapparaat tot podium, het gaat om verhalen die zorgen voor aandacht, inspiratie en verbinding.

Maar ongeacht het medium waarin het verhaal wordt toegepast, storytelling biedt een hele effectieve manier om boodschappen met emoties te laden en gedenkwaardig te maken. Of het nu gaat om het delen van persoonlijke ervaringen, het illustreren van klantensuccessen of het overbrengen van complexe informatie, storytelling is het middel!

Let op!  Meer jij, je en jouw dan gewoonlijk

In dit blogartikel spreken we jou persoonlijker aan dan dat we normaal doen. We gebruiken hiervoor meer jij, je, jou en jouw dan je van ons gewend bent. Dit heeft vooral te maken met het percentage zelfstandig ondernemers binnen de groep waar we ons met dit artikel tot richten. Dit sluit absoluut niet uit dat de informatie in dit blogartikel kan worden gebruikt door organisaties groter dan eenmanszaken. Voor hen geldt hetzelfde.

 

Is storytelling wel geschikt voor zakelijke dienstverleners?

Ja.

Storytelling is ook voor zakelijke dienstverleners als advocaten, accountants, hypotheekverstrekkers, et cetera, een krachtig instrument om in te zetten bij de content-marketing* én de sales. Hoewel deze branches vaak als erg zakelijk worden beschouwd, is het juist daar waar het gebruik van verhalen enorm kan helpen.

Storytelling kan helpen om een sterke emotionele connectie en dus een duurzame connectie met de doelgroepen te maken. Iets dat juist in een zakelijke markt vaak erg lastig is.

We hebben het nu ook over de belangrijke klik, de klik waardoor je met elkaar in zee durft te gaan. Dit gaat over elkaar te vertrouwen, de betrokkenheid vergroten, de verbinding met het merk te vergroten en zo verder aan de duurzaamheid van het merk te bouwen. Ook dat is branding.

Maar laten we eens kijken uit welke componenten storytelling bestaat en of het ook werkelijk iets voor jou én voor de doelgroep(en) is.

* Wij weten dat je woorden als content-marketing ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 wel­­over­­wogen redenen niet.  Lees meer.

 

Wat heb je nodig voor een goed verhaal?

Allereerst heb je een boodschap en een interessante gebeurtenis nodig. Om die gebeurtenis bouw je het verhaal. Zo’n verhaal bouw je aan de hand van verschillende componenten. Daarvan hebben we hieronder de belangrijkste en meestvoorkomende opgenomen.

Een interessante gebeurtenis vormt het startpunt van een boeiend verhaal. Nu nog de juiste mix aan componenten toevoegen.

Deze componenten hebben zowel effect op de opbouw en de volgorde van de gebeurtenissen als op de inhoud zelf. We proberen ze op logische volgorde te zetten, maar in de praktijk lopen ze dwars door elkaar heen, omdat alle componenten impact op elkaar hebben.

Er is werkelijk geen component te noemen dat los staat van de rest, maar wat zijn de componenten van een goed verhaal?


Component #1
Opbouw en structuur

Een goed verhaal bestaat altijd uit een doordachte structuur, ook al hoeven sommige vertellers daar niet lang over na te denken. Deze structuur bestaat uit meerdere specifieke punten, maar ze lopen ook vloeiend in elkaar over. Via deze punten bouw je de spanning op en houd je het publiek geïnteresseerd.

 

  • Begin – De start om de aandacht te trekken. Het introduceert de personages en legt de situatie (probleem, obstakel of conflict) uit.
  • Midden – De plot ontwikkelt zich en creëert spanning, uitdagingen en/of conflicten.
  • Climax – Het hoogtepunt van het verhaal; de spanning is om te snijden. In afwachting van hun dopamine shot zitten mensen op het puntje van hun stoel en hangen aan je lippen. Het probleem wordt opgelost… dankzij het merk. Wow, hoe lekker is dat?
  • Einde – Iedereen kan weer rustig slapen, de problemen zijn opgelost, de les of boodschap is geleerd en ze leefden nog lang en gelukkig. Hier wordt ook de call to action (CtA) verwerkt.  We beschrijven in onderstaande box uit hoe je dit kunt doen.

Tip!  Vergroot de pijn met een 2e verhaal

De call to action (CtA) verwerk je direct na de climax, maar daarna kun je ook de gevolgen van het niet nemen van de call to action benadrukken. Schets hiervoor een ‘beangstigende’ situatie waarin de hoofdrolspeler of een nieuwe hoofdrolspeler (m/v/x) de negatieve gevolgen hiervan ondervindt.

Laat impact hiervan zien, benadruk de gevolgen, maar pas op voor overkill. Sowieso kan dit vrij snel overkomen als een gelikte verkooptruc. Dus zet dit alleen in wanneer gepast en wees hierbij heel zorgvuldig.

Verwerk dit na de call to action of al in het midden van het verhaal. Test diverse versies klein uit en neem reacties serieus. Pas daarna is het verhaal klaar voor het grote publiek.

Wil je meer weten over hoe dit slim op te bouwen? Dan komen we hierop terug na onze ‘Zomer van het Logo en de Huisstijl’. We zoomen dan weer in op storytelling en verdiepen ons dan verder in hoe je een goed verhaal creëert.  Klik hier.


Component #2
Personages

Sterke personages zijn onmisbaar in storytelling, daarom heeft vrijwel ieder verhaal een held en een helper (mentor). Nu moet je het volgende goed onthouden: het merk is nooit de held, maar de helper. De rol van de held is – uiteraard – weggelegd voor jouw ideale potentiële klant.

Dankzij het merk wordt de prospect de held!

Als je dit slim verwerkt in het verhaal, ben je al een flink eind op weg om een goed verhaal te creëren. Natuurlijk zijn er ook nog diverse andere personages in te zetten, want er moet natuurlijk wel een tegenstander of nare kracht zijn. Deze kracht én de held en de helper schitteren altijd in de hoofdrollen.

Wil je meer weten over deze nare kracht en welke rollen er nog meer zijn om in te zetten? Meld je dan direct even aan voor de gratis e‑mailalert, want na onze ‘Zomer van het Logo en de Huisstijl’ zoomen we weer in op storytelling en verdiepen ons dan verder in hoe je een goed verhaal creëert.  Klik hier.


Component #3
Een ‘relevant’ verhaal en de emotionele connectie

Zorg ervoor dat het verhaal ‘relevant’ is. Dit heeft alles te maken met het oproepen van de juiste emoties en het raken van pijnpunten. Wordt een relevant verhaal dan goed verteld, dan weet het de aandacht te trekken en vast te houden. Alleen dan weet het verhaal zijn doel te bereiken.

Identificeer de pijnpunten en de emoties die je wilt overbrengen, gebruik ze strategisch in het verhaal en maak daarmee die gedenkwaardige connectie!


Component #4
Focus op successen en resultaten

Gebruik storytelling om klantensuccessen, projectresultaten of mijlpalen in jouw of jullie zakelijke dienstverlening te delen. Laat zien welke waarde het merk zijn klanten biedt en welke impact dit heeft op de klanten.


Component #5
Authenticiteit en kwetsbaarheid

Wie goede verhalen vertelt, is geen robot. Een goede verteller durft een emotionele connectie te maken en zich (hiervoor) kwetsbaar op te stellen.

Het maakt niet uit wat je doet, je moet authenticiteit en kwetsbaarheid in je storytelling integreren.

Dit is niet even makkelijk voor iedere zakelijke dienstverlener, toch is dit belangrijk om het verhaal over te brengen. Is dit echt een probleem, kijk dan of een collega of een partner de rol van verteller kan overnemen.


Component #6
Consistent met verhaal van merk

Wie authentiek en kwetsbaar is, is nog geen goede vertegenwoordiger van het merk. Het is ook belangrijk dat de waarden van de verteller naadloos aansluiten op de waarden en de belofte van het merk.

Wanneer dat niet zo is, schaadt dit de geloofwaardigheid. Ook hier geldt weer, dat dan beter iemand anders het verhaal kan vertellen.


Component #7
Het juiste medium, maar hetzelfde verhaal

Op welk medium bevindt zich de doelgroep(en) van het verhaal? Doelgroep(en) verschillen vaak per medium en media kunnen variëren van face-to-face, op het podium of op radio en tv, via blogartikelen, e‑mails, posts op social media, video’s en podcasts tot live webinars en live gaan op bijvoorbeeld LinkedIn en Facebook. De mogelijkheden zijn enorm.

Als de boodschap van het verhaal overal consistent is, dan helpt dit bij het versterken van de merkidentiteit en het opbouwen van een herkenbaar merk.

Sluit dit medium wel aan op het verhaal? Kun je het verhaal laten aansluiten op het medium zonder het in de kern te veranderen? Dit is belangrijk bij de keuze.


Component #8
Plaatjes om beelden op te roepen

Maak gebruik van beeldende taal en beeldspraak om het verhaal tot leven te brengen. Gebruik concrete details en beschrijvingen om de verbeeldingskracht van het publiek te stimuleren. Laat het publiek ervaren hoe de hoofdpersoon het ervaart. Omschrijf hoe gedetailleerd het haardvuur klonk en rook.

Toon desnoods afbeeldingen of een kort filmpje om het verhaal tot leven te brengen. Ja, ook afbeeldingen, video’s, infographics en ouderwetse grafieken kunnen krachtige hulpmiddelen zijn om het verhaal visueel te ondersteunen en emoties op te roepen. Hieraan zitten alleen wel grenzen, dus laat de PowerPoint alsjeblieft thuis.


Component #9
Super-spannende koppen voor aandacht

Wanneer het verhaal niet op de bühne wordt verteld, besteed dan aandacht aan de titels (koppen) van het verhaal. Schrijf extreem boeiende en pakkende titels die nieuwsgierig maken en de aandacht grijpen.

Ga niet over the top en beloof niet meer dan het verhaal gaat geven, maar besteed wel zorg en tijd aan koppen die mensen aanmoedigen om verder te lezen.


Component #10
Betrokkenheid van de ontvanger

Vergroot de betrokkenheid nog verder en zoek contact. Betrek de doelgroep(en) bij het verhaal.

Kijk mensen sowieso aan als je fysiek je verhaal doet, maar zoek ook in andere situaties en op andere manieren contact. Het stellen van vragen wordt hiervoor vaak ingezet. “Wie van jullie…?” Dit soort vragen kunnen ook bijdragen om de juiste emoties op te roepen.

Heb je het verhaal online gedeeld? Dan is het belangrijk om hierna de interactie (dialoog) op gang te brengen en het reageren van anderen te stimuleren. Dit kan op verschillende manieren, maar daarover na de ‘Zomer van het Logo en de Huisstijl’ meer. Meld je direct even aan voor de gratis e‑mail­alert, als je dit niet wilt missen.  Klik hier.

Belangrijke noot

Het is belangrijk te beseffen dat als iets anders verloopt dan volgens de algemeen geldende norm, dat absoluut niet wil zeggen dat het dan niet goed gaat of zelfs fout gaat.  Zie verder onze algemene disclaimer.

 

Hoe zet je storytelling in op LinkedIn?

Om betrokkenheid bij het merk te genereren of te vergroten, kun je als zakelijk dienstverlener storytelling natuurlijk zeer effectief inzetten op LinkedIn. LinkedIn is doorgaans hét podium voor zakelijke dienstverleners.

Door storytelling op LinkedIn toe te passen, zou je jezelf wel eens heel goed kunnen onderscheiden van de concurrentie.

Gebruik hiervoor naast de hierboven gedeelde componenten, ook de volgende tips.


Identificeer de doelgroep op LinkedIn

Begrijp wie de doelgroep op LinkedIn is, wat ze daar wanneer doen en wat hen daar op dat moment interesseert.

Richt de verhalen op hun behoeften, uitdagingen en interesses op dat moment en creëer een sterke connectie.


Gebruik LinkedIn-artikelen

Op LinkedIn kun je het verhaal delen als post, maar je kunt hiervoor ook een ‘artikel’ gebruiken.

Artikelen op LinkedIn zijn zeer geschikt om langere en diepgaandere verhalen te delen, maar alleen door personen te plaatsen. Ze bieden meer ruimte en doorgaans meer zichtbaarheid. Ze blijven langer en beter vindbaar en helpen om jezelf te positioneren als autoriteit* binnen jouw vakgebied.

Het geeft je de ruimte om je expertise te tonen en waardevolle inhoud te delen met je netwerk… en zou moeten bijdragen aan de online zichtbaarheid van het merk en dus aan de vindbaarheid in bijvoorbeeld Google.

* Autoriteit laat zich in deze context het snelste en eenvoudigste uitleggen als: hoe hoog mensen het merk hebben zitten.  Lees hier meer.
Omdat het bouwen aan autoriteit als een rode draad door ons vakgebied loopt, schenken we hieraan in ons blog regelmatig aandacht. Wil je nieuwe blogartikelen niet missen? Meld je dan direct even aan voor de gratis e‑mailalert. Klik hier.


Gebruik multimedia

Op social media schreeuwt alles en iedereen om aandacht. Beeld wint het dan van tekst. Trek met een krachtig beeld de – eerste – aandacht.

Voor ondersteunende beelden, gebruik je de informatie die we hierboven deelden.


Moedig interactie aan

Ook hierover schreven we hierboven al en wel bij ‘Component #10 – Betrokkenheid van de ontvanger’, maar we vullen het hier aan met tips speciaal voor LinkedIn.

Tijdens en na het verhaal kun je de ontvangers (lezers, kijkers of luisteraars) uitnodigen voor de dialoog. Je kunt hiervoor vragen stellen en de ontvangers aanmoedigen om te antwoorden in een reactie onder het verhaal, maar LinkedIn biedt ruimte voor veel meer soorten interactie.

LinkedIn biedt genoeg kansen voor interactie, grijp ze met beide handen aan.

Je zou bijvoorbeeld kunnen denken aan wedstrijden of het delen van gebruikersverhalen. Of moedig de ontvangers aan om hun eigen verhalen te delen. Je zou ook de ‘polls’ kunnen inzetten om mensen actief te betrekken bij het verhaal. En wat dacht je van gewoon vragen om feedback?

Het hoeft niet hoogdravend en je hoeft ook niet technisch voorop te lopen áls dit niet de corebusiness is. Wees vooral creatief in het gesprek aanmoedigen. Stimuleer betrokkenheid en creëer zo waardevolle interacties.

 

Hoe zet je storytelling in op Twitter?

Twitter is natuurlijk een platform met beperkte ruimte vanwege het beperkte aantal (280) lettertekens dat je kunt gebruiken. Deze beperkingen zijn voor de meeste marketeers en Twitteraars een uitdaging en vragen om meer creativiteit.

Toch zijn ook daar technieken van storytelling toe te passen en kan het zelfs op Twitter de content extra boeiend en impactvol maken.

Net als bij LinkedIn, kun je hiervoor – naast de hierboven gedeelde algemene componenten – de volgende tips gebruiken.


Begin met een lekker stukje aas

Om tussen duizenden tweets de aandacht van je volgers te vragen, moet je direct hun nieuwsgierigheid wekken en ze aanmoedigen om verder te lezen. Je moet niet alleen de hengel uitgooien, maar ook beginnen met een lekker stukje aas aan de haak.

Bedenk hiervoor een pakkende openingszin die te maken heeft met ‘Component #3 – Een ‘relevant’ verhaal en de emotionele connectie’ en dus inhaakt op de emoties die er spelen in relatie tot de dienstverlening. De zin kan een probleem of een interessant feit beschrijven of een uitdagende vraag zijn.


Experimenteer

Pas je verhalende elementen aan om op Twitter ook effectief te zijn. Experimenteer met verkorte zinnen, gebruik niet mis te verstane symbolen en/of veelgebruikte afkortingen om ruimte te besparen. Zorg er tegelijkertijd wel voor dat het verhaal helder en begrijpelijk blijft en niet aan kracht verliest.


Maak gebruik van verhaaldraden

Aangezien het vrijwel onmogelijk is om in 1 tweet een volledig pakkend verhaal te vertellen, kun je gebruikmaken van opeenvolgende tweets om een verhaaldraad te creëren.

Ga hier wel even voor zitten, bedenk hoe je het gaat aanpakken en schrijf dit uit.

Om een samenhangend geheel voor de volgers te creëren, laat je elke tweet naadloos aansluiten op de vorige en bouw je zo stap voor stap het verhaal op. Gebruik hiervoor bijvoorbeeld de thread-functie van Twitter. Nummer de tweets voor de volgers (bijvoorbeeld 1/4, 2/4, et cetera) en verstuur ze direct achter elkaar, dus zonder tussenpauzes.


Gebruik multimedia

Ook op Twitter schreeuwt alles en iedereen om aandacht en wint beeld het van tekst. Voor ondersteunende beelden, gebruik je de informatie die we hierboven deelden.


Betrek de volgers

Maak ook op Twitter het verhaal interactief door de volgers erbij te betrekken en deel van het verhaal te maken. Kijk hierboven bij ‘Hoe zet je storytelling in op LinkedIn?’ bij het kopje ‘Moedig interactie aan’ voor ideeën.

 

En hoe zit het met storytelling op de andere platformen?

Vooropgesteld: TikTok, Instagram, YouTube en ook Facebook zijn natuurlijk de platformen om verhalen te vertellen met bewegende beelden, dus: filmpjes of video’s. De vraag is echter: is de doelgroep hier aanwezig en zo ja, is dit het platform om ook werkelijk de verbinding met de doelgroepen aan te gaan?

Verspil geen tijd en moeite door te investeren in de kanalen waar je geen zakelijk interessante connectie gaat maken.

In de regel is dat voor zakelijke dienstverleners die B2B werken, heel zelden het geval. Er zijn altijd uitzonderingen, maar voor het gros is het vooral verspilling van heel veel tijd, moeite en focus. Misschien is gewoon eens bijkletsen met een goede klant je tijd meer waard?

Mocht je toch willen investeren in storytelling op platformen als TikTok, Instagram, YouTube en Facebook, dan in aanvulling op alle bovenstaande tips de volgende:

  • Denk aan de visuele competitie.
  • Ga voor korte en pakkende content.
  • Pas de content en de distributie per platform aan en optimaliseer per platform.
  • Houd rekening met de unieke kenmerken en verwachtingen van elk platform.

 

Conclusie
Met een goed verhaal bouw je aan een sterke professionele reputatie

Het is duidelijk: met een goed verhaal bied je ook als zakelijke dienstverlener waarde aan de doelgroep(en) en bouw je gelijk aan een sterke professionele reputatie én een sterke connectie.

Met storytelling maak je content onderscheidend, relevant en gedenkwaardig voor een grotere impact.

Door storytelling toe te passen binnen de content-marketing-strategie, zou het de content onderscheidend en krachtig moeten maken in een competitieve markt. Zo haal je de doelstellingen van deze strategie weer een stuk dichterbij.

Door de tips van dit artikel toe te passen, kun je storytelling niet alleen op de eigen kanalen toepassen, maar ook effectief gebruiken op LinkedIn en Twitter en ook daar een boeiende ervaring bieden aan de volgers.

En omdat herhaling werkt:

De klant is de held en het merk de helper!


Toekomstplannen

Wie ons blog al volgt, weet het: we delen bijna weke­lijks infor­matie en tips om van het merk, de web­site en/of de app een succes te maken. Met veel van deze blogartikelen kun je zelf hands-on aan de slag.

Wil je deze blogartikelen niet missen? Dan is het geen slecht idee om je onder­aan – voor­bij de box met de lezers­aan­bie­ding – even aan te melden voor de gratis e‑mailalert. Tenminste, als je dat nóg niet gedaan hebt. Je ontvangt dan van ons een melding wanneer er een nieuw artikel online staat.

Zo mis je niets en zien we jou hier binnen­kort weer terug. Tot gauw!

Tip!  Lezersaanbieding brainstorm-sessie voor jouw verhaal

Het lijkt erop dat je dit hele stuk hebt gelezen. Dat verdient respect. Als blijk van waarde­ring willen we jou of het merk ter kennis­making 50% korting aan­bie­den op een gezamen­­lijke brain­storm-sessie.

Tijdens deze sessie gaan we op zoek naar jouw verhaal. Na deze sessie heb je waar­schijn­lijk genoeg hand­vat­ten om zelf­stan­dig verder te gaan, maar kunnen we ook samen kijken wat er verder nog nodig is om tot de beste resul­ta­ten te komen.

Wil jvan deze aan­bie­ding gebruik­maken of meer infor­matie? Bel ons dan op werk­­dagen op: 070 - 381 91 81. Het code­woord is: ‘WE TELL’.

Per organisatie kan er slechts van 1 kennis­makings­aanbieding worden gebruik­gemaakt.


Over de auteur
Nancy Moorman

Nancy Moorman - Content creator, merkenbouwer & conceptor

Nancy Moorman noemt zichzelf het liefst ‘gewoon’ content­maker of merken­bouwer, maar dit dekt niet de lading van wat ze onze klanten biedt. Ze zit al jaren in het vak en is door haar karak­ter zeer breed onder­legd en altijd even toege­wijd. Nancy begon ooit als werk­tekenaar, maar schoolde al snel bij tot copy­writer.
Daarna deed de Mac zijn intrede in de grafische wereld en Nancy verkende als een van de eersten de mogelijk­heden. Dat doet ze eigen­lijk met alles dat met haar vak­gebied te maken heeft. Voor onze klanten kijkt ze ook altijd naar de beste oplos­singen en ze is zeker niet wars van inno­vaties. Geen detail verliest ze hierbij uit het oog en… wat beter kan, kan beter!

 

Mis nooit meer een artikel met onze gratis e‑mailalert

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws, de trends, tips en andere inte­res­sante infor­ma­tie op het gebied van content-marke­ting, zake­lijk blog­gen, con­ver­sie-opti­ma­li­sa­tie, bran­ding, SEO en alles daar­omheen? Meld je dan direct even aan voor onze gratis e‑mailalert.

Ook wij gaan vertrouwelijk om met persoonsgegevens.



<< Direct terug naar home