Chapeau! Mooi besluit om te kiezen voor een slimme zorgoplossing voor de conversie-optimalisatie. Hiermee kies je voor meer focus op je eigen werk en/of voor meer ‘online’ omzet. Tegelijk kies je voor positieve merkassociaties dankzij een prettige gebruikerservaring, een sterkere concurrentie-positie én een betere ranking in Google.
Compact
start-analyse
verbeteren techniek*
A/B-testen
verbeteren elementen
extra analyses
toevoegen elementen
impl. tracking software
verbeteren klantreis
extra landingspagina’s
opzetten funnels
voordelig uitbreidbaar
starttarief **
vanaf € 145 / 4 wkn
of 6 credits / 4 wkn Het pakket is 6 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
Het pakket voor een serieuze kickstart. We pakken effectiefste quick wins aan. De SEO geniet hier direct van mee.
Looptijd: minimaal 12 weken.
** Starttarief: € 125,– (eenmalig).
Comfort
start-analyse
verbeteren techniek*
A/B-testen
verbeteren elementen
extra analyses
toevoegen elementen
impl. tracking software
verbeteren klantreis
extra landingspagina’s
opzetten funnels
voordelig uitbreidbaar
starttarief **
vanaf € 649 / 4 wkn
of 30 credits / 4 wkn Het pakket is 30 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
Met dit pakket investeer je in een steeds betere klantreis en serieuze ‘online’ groei. De SEO geniet hier direct van mee.
Looptijd: minimaal 24 weken.
** Starttarief: € 275,– (eenmalig).
Competitief
start-analyse
verbeteren techniek*
A/B-testen
verbeteren elementen
extra analyses
toevoegen elementen
impl. tracking software
verbeteren klantreis
extra landingspagina’s
opzetten funnels
voordelig uitbreidbaar
starttarief **
vanaf € 955 / 4 wkn
of 45 credits / 4 wkn Het pakket is 45 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
Het ultieme conversie-pakket om de concurrentie ver achter je te laten! De SEO geniet hier direct van mee.
Looptijd: minimaal 36 weken.
** Starttarief vervalt dankzij looptijd.
Wat is het Conversie Care Pakket?
Bij samenwerkingen* zetten wij bijna altijd onze zorgpakketten in. Hierbij geef je de zorg voor de conversie deels of geheel uit handen. Al onze pakketten zijn hoe dan ook maatwerk en voor de conversie-optimalisatie (CRO) noemen we ze Conversie Care Pakketten.
Ieder merk is uniek, daarom is ieder pakket uiteindelijk toch weer gewoon ouderwets degelijk maatwerk.
* Wij werken soms voor de klant, maar meestal met de klant samen. Dus: samenwerkingen.
Jij bepaalt wat en hoe je dat overdraagt
De hierboven getoonde Conversie Care Pakketten leggen de basis voor de meeste maatwerk-pakketten. Er kunnen zaken vanaf worden gehaald en aan toe worden gevoegd, maar ze kunnen ook zo blijven.
Afhankelijk van de wensen en afspraken kunnen wij bij deze pakketten voor alle in deze lijst genoemde diensten op het gebied van conversie-optimalisatie zorgen. Sowieso zijn de pakketten uitbreidbaar met al onze diensten. Daarom is ieder pakket maatwerk.
Wat je ook overdraagt, we houden altijd – zeker in het begin – een korte lijn met jou of de contactpersoon. We werken namelijk erg graag samen, maar als het om conversie-optimalisatie gaat, is dat vaak lastig. Dat hangt helemaal af van de kennis die al in huis is.
Door zelf het pakket samen te stellen, bepaal je ook hoeveel controle en regie je behoudt.
Daarnaast kan de zorggraad (intensiteit en frequentie) omhoog. Wil je tijdelijk een intensievere behandeling? Dan kan dat en daarna kunnen we de zorggraad ook weer omlaag brengen.
De prijs van een Conversie Care Pakket is dus niet alleen afhankelijk van de combinatie aan diensten, maar ook van de zorggraad.
Niets staat los van elkaar
Niets staat los van elkaar en dat geldt zeker bij conversie-optimalisatie. Zo speelt bij conversie-optimalisatie de content een enorm belangrijke rol. Het is de content die online de deelnemers aan de klantreizen de nodige duwtjes kan geven of geeft.
Toch begint de klantreis al eerder en dat is vaak met de zoekmachine van Google. Dat betekent dat ook de zoekmachine-optimalisatie (SEO) meer dan in orde moet zijn, maar laten we ook de rol van social media hier niet vergeten.
Zie ons als een zorgteam dat samenwerkt voor het welzijn van de patiënt én daarbij kiest uit elkaar versterkende behandelmethoden.
Adverteren in de zoekmachine (SEA), op social media en/of andere plekken online kan natuurlijk ook, maar alles staat of valt met de reputatie van het merk.
Branding en dus het merkgevoel, het merkvertrouwen en het waarmaken van de merkbelofte staan aan de start van iedere klantreis. Deze zaken zijn niet weg te denken als het om klanten aantrekken of weghouden gaat. Ze zijn ook niet te koop. Zelfs niet met heel veel geld.
Ook hieruit blijkt weer duidelijk dat niets zomaar zonder elkaar kan en we dus samen voor het best haalbare resultaat kunnen en moeten zorgen.
Wat we ook doen en welke diensten we ook combineren, ons einddoel is altijd meer klanten voor onze klanten.
Daarom heeft ieder merk een gepersonaliseerde behandeling nodig en stemmen we die behandeling samen af. We bepalen dan ook samen de zorggraad (frequentie en intensiteit). Máár wat we (mogen) doen, dat beslist uiteindelijk de klant. Daarom is bij ons ieder pakket uniek, net als iedere klant… en iedere klantreis.
Pakket aanvragen of eerst meer informatie?
Hieronder kun je gelijk het aanvraagformulier invullen en versturen, maar wij verkopen nooit zaken waarvan we van tevoren weten dat ze niet gaan renderen. Daarom bellen we na ontvangst eerst voor een telefonische kennismaking. We horen dan graag meer over de zorgvraag en stellen een eerste diagnose. Vervolgens bespreken we samen wat de volgende stap is.
Net als een medisch specialist, beginnen we niet zonder een grondige diagnose. Maar daarna is het wel tijd voor actie!
Wil je eerst meer informatie? Dan kun je ons gewoon bellen op [nummer opgeheven], maar onderaan deze pagina staat ook een lijst met veel gestelde vragen over onze zorgpakketen. Die mag je ook eerst rustig lezen. Daarnaast kun je op deze website ook meer lezen over onze aanpak, credits, tarieven en zorgpakketten in het algemeen.
Aanvraagformulier
Tip! Gebruik onze checklisten)
Wanneer je een pakket aanvraagt, kun je gebruikmaken van onze checklist(en). Wanneer je hier klikt ga je gelijk naar de diensten die vallen onder conversie-optimalisatie, maar je kunt ook diensten kiezen die vallen onder andere zorgparaplu’s.
We hebben het dan over:
Stel dus zelf op maat het zorgpakket samen waarvan jij denkt dat het het beste aansluit bij het merk. Je kunt iedere combinatie maken die je wilt. Vervolgens geef je dit aan ons door via het grote veld in bovenstaand formulier. Daarna kijken we samen naar de definitieve samenstelling.
Veel gestelde vragen over de pakketten