Geef de online zorg voor het merk deels of geheel uit handen en kies voor een Brand Care Pakket. Afhankelijk van de wensen verzorgen wij dan bijvoorbeeld de content-marketing waarbij we het merkgevoel en de merkbelofte nooit uit het oog verliezen. Máár we kunnen veel verder gaan!
Compact
wekelijkse creatie en promotie content die het merk versterkt
bewaken merkidentiteit en handhaven guidelines
uitvoering merkstrategie
monitoring merkprestaties
managen online merkgedrag
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 145 / 4 wkn
of 6 credits / 4 wkn Het pakket is 6 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
Het basispakket om nieuwe (of oude) content beter vindbaar te maken en de autoriteit van het merk te vergroten.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig), nodig voor o.a. analyse huidige status.
Comfort
wekelijkse creatie en promotie content die het merk versterkt
bewaken merkidentiteit en handhaven guidelines
uitvoering merkstrategie
monitoring merkprestaties
managen online merkgedrag
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 425 / 4 wkn
of 18 credits / 4 wkn Het pakket is 18 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
We hebben meer tijd en optimaliseren meer content. Hierdoor zal de vindbaarheid sneller verbeteren.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig),
nodig voor o.a. analyse huidige status.
Competitief
wekelijkse creatie en promotie content die het merk versterkt
bewaken merkidentiteit en handhaven guidelines
uitvoering merkstrategie
monitoring merkprestaties
managen online merkgedrag
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 775 / 4 wkn
of 36 credits / 4 wkn Het pakket is 36 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
We zorgen intensief voor de vindbaarheid van nieuwe content en verbeteren stap voor stap de hele website.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 24 weken.
* Starttarief vervalt dankzij looptijd,
nodig voor o.a. analyse huidige status.
Wat is het Brand Care Pakket?
Bij samenwerkingen* zetten wij bijna altijd onze zorgpakketten in. Hierbij geef je de zorg voor het merk en de branding dan deels of geheel uit handen. We noemen deze pakketten Brand Care Pakketten.
Afhankelijk van de wensen en afspraken verzorgen wij bij deze pakketten diverse diensten en/of pakken diverse rollen. Zo kunnen we als ‘brand managers’ alleen een laatste check doen op nieuwe content om te zorgen dat er geen content meer de lucht in of de deur uit gaat die niet strookt met het merk.
Ieder merk en iedere doelgroep is uniek en verdient dus zijn eigen unieke zorgoplossing.
We kunnen ook zorgen voor content die het merk versterkt en meebouwen aan vertrouwen in het merk of nemen hierin een coördinerende en begeleidende rol. Wat we ook doen, het merk is dus bij ons niet alleen in goede handen, maar vooral en altijd in zorgzame en waakzame handen.
Hoe dan ook, bij dit pakket staat voortaan alle content in teken van het merk. Samen zorgen we voor consistente en onvergetelijke merkervaringen op alle touchpoints!
Liever beginnen bij het begin?
Wanneer je een merk gaat onderhouden, moet het merk natuurlijk wel in die fase aanbeland zijn. Het merk weet wie hij is en waar het voor staat. Het merk kent zijn fans en doelgroepen goed en heeft waarschijnlijk al de juiste reputatie.
Is dat niet het geval? Geen probleem, maar dan moeten we waarschijnlijk wel beginnen bij het begin of in het ergste geval flink gaan bijsturen.
Zaken waaraan je dan moet denken zijn:
- Ontwikkelen merkidentiteit – Denk hierbij aan kernwaarden, merkpersoonlijkheid en positionering.
- Ondanks dat merkidentiteit meer een gevoel betreft dan een uiterlijk, kan het ontwikkelen van de visuele identiteit als logo, typografie, kleurenpalet en grafische elementen toch hierbij horen.
- Ontwikkelen merkstrategie en guidelines – Deze zijn nodig om consistente en memorabele merkervaringen te bieden op alle touchpoints. Denk hierbij niet alleen aan richtlijnen voor consistent gebruik van de visuele merkelementen, maar ook aan die voor andere touchpoints als gedrag op social media en op evenementen.
- Voor de content betekent dit de tone of voice (ToV) en het liefst een content style guide en andere belangrijke kaders. En wat dacht je van templates voor posts op social media?
- Implementatie visuele middelen – Denk hierbij aan het doorvoeren van de visuele identiteit op bijvoorbeeld de bedrijfspagina’s op de social-media-platformen en waarschijnlijk ook op diverse offline kanalen.
Dit zijn allemaal zaken waaraan eenmalig moet worden gewerkt. Hiervoor kunnen we ook zeker een pakket samenstellen, maar dan wel een pakket met een eindpunt.
Als de nodige zaken van bovenstaande punten namelijk eenmaal staan, kun je verder met het uitrollen van de strategie. Dat kan dan op reguliere basis en eenvoudig met een van de pakketten als hierboven getoond, maar ook die pakketten zijn op maat aan te schaffen.
Jij bepaalt wat en hoe je dat overdraagt
Geen markt en dus geen klant is hetzelfde, daarom is ieder merk en ieder zorgpakket uniek. Je kunt dan ook zelf het pakket samenstellen.
De hierboven getoonde Brand Care Pakketten leggen slechts de basis voor de meeste maatwerk-pakketten. Ze zijn met al onze diensten uit te breiden, maar ze kunnen ook zo blijven. We kijken altijd samen naar de beste zorgoplossing. Eerst hiervoor een goede diagnose stellen, doet wonderen.
Door zelf het pakket samen te stellen, bepaal je ook hoeveel controle en regie je behoudt.
Daarnaast kan de zorggraad (intensiteit en frequentie) omhoog. Wil je tijdelijk een intensievere behandeling? Dan kan dat en daarna kunnen we de zorggraad ook weer omlaag brengen.
De prijs van een Brand Care Pakket is dus niet alleen afhankelijk van de combinatie aan diensten, maar ook van de zorggraad.
Niets staat los van elkaar
Wanneer wij zorgen voor de branding, wordt het merkgevoel en de merkbelofte nooit uit het oog verloren… en dus altijd gecommuniceerd. Tegelijkertijd houden we voor de online merkbeleving rekening met de conversie-optimalisatie (CRO) en als het kan én mag ook met de zoekmachine-optimalisatie (SEO).
Zie ons als een zorgteam dat samenwerkt voor het welzijn van de patiënt én daarbij kiest uit elkaar versterkende behandelmethoden.
Uiteraard zijn genoemde diensten ook intensiever te combineren. Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten. Daarom heeft ieder merk een gepersonaliseerde behandeling nodig en stemmen we die behandeling samen met jou af.
Máár wat we (mogen) doen, dat beslist uiteindelijk de klant. Daarom is bij ons ieder pakket uniek, net als iedere klant… en iedere doelgroep.
Pakket aanvragen of eerst meer informatie?
Hieronder kun je gelijk het aanvraagformulier invullen en versturen, maar wij verkopen nooit zaken waarvan we van tevoren weten dat ze niet gaan renderen. Daarom bellen we na ontvangst eerst voor een telefonische kennismaking. We horen dan graag meer over de zorgvraag en stellen een eerste diagnose. Vervolgens bespreken we samen wat de volgende stap is.
Net als een medisch specialist, beginnen we niet zonder een grondige diagnose. Maar daarna is het wel tijd voor actie!
Wil je eerst meer informatie? Dan kun je ons gewoon bellen op [nummer opgeheven], maar onderaan deze pagina staat ook een lijst met veel gestelde vragen over onze zorgpakketen. Die mag je ook eerst rustig lezen. Daarnaast kun je op deze website ook meer lezen over onze aanpak, credits, tarieven en zorgpakketten in het algemeen.
Aanvraagformulier
Tip! Gebruik onze checklisten)
Wanneer je een pakket aanvraagt, kun je gebruikmaken van onze checklist(en). Wanneer je hier klikt ga je gelijk naar de diensten die vallen onder branding, maar je kunt ook diensten kiezen die vallen onder andere zorgparaplu’s.
We hebben het dan over:
Stel dus zelf op maat het zorgpakket samen waarvan jij denkt dat het het beste aansluit bij het merk. Je kunt iedere combinatie maken die je wilt. Vervolgens geef je dit aan ons door via het grote veld in bovenstaand formulier. Daarna kijken we samen naar de definitieve samenstelling.
Veel gestelde vragen over de pakketten