Gefeliciteerd met je besluit om te gaan voor een slimme zorgoplossing voor de zoekmachine-optimalisatie, oftewel: voor de SEO. Hiermee kies je voor meer focus op je eigen werk en/of voor een betere positie in Google. Je kiest voor groei door zichtbaarheid en voor nerveuze concurrenten.
Compact
technische SEO
on-page SEO
off-page SEO
analyse zoekwoorden
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 145 / 4 wkn
of 6 credits / 4 wkn Het pakket is 6 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
Het basispakket om nieuwe (of oude) content beter vindbaar te maken en de autoriteit van het merk te vergroten.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig), nodig voor o.a. analyse huidige status.
Comfort
technische SEO
on-page SEO
off-page SEO
analyse zoekwoorden
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 425 / 4 wkn
of 18 credits / 4 wkn Het pakket is 18 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
We hebben meer tijd en optimaliseren meer content. Hierdoor zal de vindbaarheid sneller verbeteren.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig),
nodig voor o.a. analyse huidige status.
Competitief
technische SEO
on-page SEO
off-page SEO
analyse zoekwoorden
rapportage
voordelig uitbreidbaar
starttarief *
vanaf € 775 / 4 wkn
of 36 credits / 4 wkn Het pakket is 36 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode. Lees meer.
We zorgen intensief voor de vindbaarheid van nieuwe content en verbeteren stap voor stap de hele website.
Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 24 weken.
* Starttarief vervalt dankzij looptijd,
nodig voor o.a. analyse huidige status.
Wat is het SEO Care Pakket?
Bij samenwerkingen* zetten wij bijna altijd onze zorgpakketten in. Hierbij geef je de zorg voor de zoekmachine-optimalisatie (SEO) deels of geheel uit handen. We noemen deze pakketten SEO Care Pakketten.
Afhankelijk van de wensen en afspraken verzorgen wij bij deze pakketten bijvoorbeeld:
- Verwerking van de juiste zoekwoorden en dat in de juiste dosering** in de content op de website en/of in de app.
- Verwerking van de juiste zoekwoorden in de content op social media.
- Het up-to-date houden van de zoekwoorden in bovenstaande middelen.
- Linkbuilding van buiten de website en/of app naar deze middelen, oftewel: de backlinks;
- Linkbuilding binnen de website, oftewel de link juice.
- Het onderhouden van de linkbuilding zoals zojuist omschreven.
- De techniek van de website en/of app. Deze moet op het juiste niveau zijn of worden gebracht om aan de recentste eisen te voldoen.
- De techniek van de website en/of app wordt op het juiste niveau gebracht en/of gehouden.
Ieder merk is uniek, daarom is ieder pakket uiteindelijk toch weer gewoon ouderwets degelijk maatwerk.
Of je de zorg voor de SEO nou deels of geheel aan ons overdraagt, we houden altijd – zeker in het begin – een korte lijn met jou of de contactpersoon. We werken namelijk erg graag samen, alhoewel dat bij SEO vaak wel een stuk lastiger is dan bijvoorbeeld met content-marketing.
Sowieso gaan we in overleg over wat eerst aangepakt moet worden. Aan de hand van de analyse van de huidige status is dat goed te bepalen.
* Wij werken soms voor de klant, maar meestal met de klant samen. Dus: samenwerkingen.
** Bij het gebruik van zoekwoorden geldt tegenwoordig: overdaad schaadt. Het verwerken van zoekwoorden moet dus zorgvuldig gebeuren.
Onze favoriete en meest effectieve werkwijze
Wanneer wij zorgen voor de SEO, is dat lastig los te koppelen van onze andere diensten. Het kan wel, maar heel slim is dat niet. Om dit goed uit te leggen, moeten we misschien eerst de aanpak die onze voorkeur heeft hier delen.
Hoe meer uren we mogen investeren, hoe beter de website zal presteren, maar ook daaraan zitten natuurlijk grenzen.
Laten we daarbij de bovenstaande puntenlijst volgen en uitgaan van het pakket ‘Competitief’ of een uitgebreid op-maat-pakket. Allereerst brengen we dan de genoemde zaken op het hoogst haalbare niveau en vervolgens gaan we dit dus onderhouden. Maar wat houdt ‘onderhouden’ hierbij in?
- Ieder te publiceren blog- of nieuwsartikel krijgt voortaan de juiste lading zoekwoorden mee en de link juice wordt tegelijk verzorgd. Dit geldt sowieso ook voor alle nieuwe content op de website en/of in de app.
- Iedere post op social media krijgt de juiste lading zoekwoorden mee en wordt voorzien van de nodige links.
- Andere nieuwe onderdelen van de content-marketing worden – wanneer dat zinvol is – voorzien van de juiste lading zoekwoorden en de nodige links.
- Waar mogelijk worden nieuwe backlinks bewerkstelligd. Ook dit is een alsmaar doorgaand proces.
- De techniek van de website en/of app wordt regelmatig geüpdate.
SEA als waardevolle aanvulling of MEGA-BOOSTER!
SEA staat voor het adverteren in zoekmachines. Voor de Nederlandse markt komt dat in de meeste gevallen neer op adverteren via Google Ads [voorheen Adwords]. Afhankelijk van de huidige vindbaarheid en de tijd die er is om aan meer gasten (bezoekers en/of gebruikers) te komen, kun je kiezen om SEA in te zetten.
Hierdoor kun je binnen korte tijd meer gasten welkom heten en geef je tegelijk de SEO een flinke boost. Meer gasten die ook nog wat blijven rondsnuffelen, hebben namelijk een positieve impact op het algoritme en dus op de ranking van de pagina en de website. Deze impact loopt langer door dan de advertentie draait, maar hoe lang is niet te zeggen.
Duurzaamheid impact
Deze impact zal bijna altijd tijdelijk voor een betere positie zorgen, maar als je het goed doet, kan dit ook heel duurzaam uitpakken. Dit is afhankelijk van meerdere factoren. Denk hierbij onder andere aan wat de advertentie verkoopt of onder de aandacht brengt, de reputatie van het merk en het moment en het wereldnieuws.
Niets staat los van elkaar
Zoals je uit bovenstaande kunt opmaken, speelt content een hele belangrijke rol voor de SEO. Zeker ‘relevante content’ is onmisbaar om te scoren in Google. Daarom houden wij wanneer we content maken, altijd de zoekmachine-optimalisatie (SEO) in de gaten. We maken daarbij dan ook gebruik van de juiste zoekwoorden en dat in de juiste dosering.
De keuze voor de juiste zoekwoorden zal bij ons ook altijd de richtlijnen van de branding volgen en dus in lijn zijn met het merkgevoel en de merkbelofte. Een enkele keer maakt dat de keuze behoorlijk lastig, maar daarvoor zijn we wel vakmensen.
Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten.
Hetzelfde geldt voor de conversie-optimalisatie (CRO), ook die staat niet los van de content en de SEO. Zelfs niet van de branding. Alles versterkt of verzwakt elkaar, afhankelijk van hoe je ervoor zorgt.
Wat we ook doen, deze zaken kunnen wij niet los van elkaar zien en worden dus nooit helemaal uit het oog verloren. Tenzij de klant dit absoluut niet wil, maar dat is gelukkig nog nooit voorgekomen.
Zie ons als een zorgteam dat samenwerkt voor het welzijn van de patiënt én daarbij kiest uit elkaar versterkende behandelmethoden.
Uiteraard zijn genoemde diensten ook intensiever te combineren. Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten. Daarom heeft ieder merk een gepersonaliseerde behandeling nodig en stemmen we die behandeling samen af.
Máár wat we (mogen) doen, dat beslist uiteindelijk de klant. Daarom is bij ons ieder pakket uniek, net als iedere klant… en iedere doelgroep.
Jij bepaalt wat en hoe je dat overdraagt
De hierboven getoonde SEO Care Pakketten leggen de basis voor de meeste maatwerk-pakketten, maar ze kunnen ook zo blijven. Ze zijn met al onze diensten uit te breiden.
Door zelf het pakket samen te stellen, bepaal je ook hoeveel controle en regie je behoudt.
Daarnaast kan de zorggraad (intensiteit en frequentie) omhoog. Wil je tijdelijk een intensievere behandeling, bijvoorbeeld om de website in de volle breedte aan te pakken? Dan kan dat en daarna kunnen we de zorggraad ook weer omlaag brengen.
De prijs van een SEO Care Pakket is dus niet alleen afhankelijk van de combinatie aan diensten, maar ook van de zorggraad.
Pakket aanvragen of eerst meer informatie?
Hieronder kun je gelijk het aanvraagformulier invullen en versturen, maar wij verkopen nooit zaken waarvan we van tevoren weten dat ze niet gaan renderen. Daarom bellen we na ontvangst eerst voor een telefonische kennismaking. We horen dan graag meer over de zorgvraag en stellen een eerste diagnose. Vervolgens bespreken we samen wat de volgende stap is.
Net als een medisch specialist, beginnen we niet zonder een grondige diagnose. Maar daarna is het wel tijd voor actie!
Wil je eerst meer informatie? Dan kun je ons gewoon bellen op [nummer opgeheven], maar onderaan deze pagina staat ook een lijst met veel gestelde vragen over onze zorgpakketen. Die mag je ook eerst rustig lezen. Daarnaast kun je op deze website ook meer lezen over onze aanpak, credits, tarieven en zorgpakketten in het algemeen.
Aanvraagformulier
Tip! Gebruik onze checklisten)
Wanneer je een pakket aanvraagt, kun je gebruikmaken van onze checklist(en). Wanneer je hier klikt ga je gelijk naar de diensten die vallen onder zoekmachine-optimalisatie (SEO), maar je kunt ook diensten kiezen die vallen onder andere zorgparaplu’s.
We hebben het dan over:
Stel dus zelf op maat het zorgpakket samen waarvan jij denkt dat het het beste aansluit bij het merk. Je kunt iedere combinatie maken die je wilt. Vervolgens geef je dit aan ons door via het grote veld in bovenstaand formulier. Daarna kijken we samen naar de definitieve samenstelling.
Veel gestelde vragen over de pakketten