SEO Care Pakketten, rank hoger in Google en vergroot de zichtbaarheid

Gefeliciteerd met je besluit om te gaan voor een slimme zorgoplossing voor de zoekmachine-optimalisatie, oftewel: voor de SEO. Hiermee kies je voor meer focus op je eigen werk en/of voor een betere positie in Google. Je kiest voor groei door zichtbaarheid en voor nerveuze concurrenten.

 

Compact

  technische SEO
  on-page SEO
  off-page SEO
  analyse zoekwoorden
  rapportage
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief *

vanaf  € 145 / 4 wkn
of 6 credits / 4 wkn Het pakket is 6 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

Het basispakket om nieuwe (of oude) content beter vindbaar te maken en de autoriteit van het merk te vergroten.

Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig), nodig voor o.a. analyse huidige status.

Aanvragen

Comfort

  technische SEO
  on-page SEO
  off-page SEO
  analyse zoekwoorden
  rapportage
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief *

vanaf  € 425 / 4 wkn
of 18 credits / 4 wkn Het pakket is 18 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

We hebben meer tijd en optimaliseren meer content. Hierdoor zal de vindbaarheid sneller verbeteren.

Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 12 weken.
* Starttarief: € 175,– (eenmalig),
nodig voor o.a. analyse huidige status.

Aanvragen

Competitief

  technische SEO
  on-page SEO
  off-page SEO
  analyse zoekwoorden
  rapportage
  voordelig uitbreidbaar
  starttarief *

vanaf  € 775 / 4 wkn
of 36 credits / 4 wkn Het pakket is 36 credits waard. Je betaalt in euro’s of met vooraf ingekochte credits. Bepaalde credits zijn zelfs door te schuiven naar een volgende periode.  Lees meer.

We zorgen intensief voor de vindbaarheid van nieuwe content en verbeteren stap voor stap de hele website.

Werkzaamheden in overleg.
Looptijd: minimaal 24 weken.
* Starttarief vervalt dankzij looptijd,
nodig voor o.a. analyse huidige status.

Aanvragen

 


 

Wat is het SEO Care Pakket?

Bij samenwerkingen* zetten wij bijna altijd onze zorgpakketten in. Hierbij geef je de zorg voor de zoekmachine-optimalisatie (SEO) deels of geheel uit handen. We noemen deze pakketten SEO Care Pakketten.

Afhankelijk van de wensen en afspraken verzorgen wij bij deze pakketten bijvoorbeeld:

  • Verwerking van de juiste zoekwoorden en dat in de juiste dosering** in de content op de website en/of in de app.
  • Verwerking van de juiste zoekwoorden in de content op social media.
  • Het up-to-date houden van de zoekwoorden in bovenstaande middelen.
  • Linkbuilding van buiten de website en/of app naar deze middelen, oftewel: de backlinks;
  • Linkbuilding binnen de website, oftewel de link juice.
  • Het onderhouden van de linkbuilding zoals zojuist omschreven.
  • De techniek van de website en/of app. Deze moet op het juiste niveau zijn of worden gebracht om aan de recentste eisen te voldoen.
  • De techniek van de website en/of app wordt op het juiste niveau gebracht en/of gehouden.

Ieder merk is uniek, daarom is ieder pakket uiteindelijk toch weer gewoon ouderwets degelijk maatwerk.

Of je de zorg voor de SEO nou deels of geheel aan ons overdraagt, we houden altijd – zeker in het begin – een korte lijn met jou of de contactpersoon. We werken namelijk erg graag samen, alhoewel dat bij SEO vaak wel een stuk lastiger is dan bijvoorbeeld met content-marketing.

Sowieso gaan we in overleg over wat eerst aangepakt moet worden. Aan de hand van de analyse van de huidige status is dat goed te bepalen.

* Wij werken soms voor de klant, maar meestal met de klant samen. Dus: samenwerkingen.
** Bij het gebruik van zoekwoorden geldt tegenwoordig: overdaad schaadt. Het verwerken van zoekwoorden moet dus zorgvuldig gebeuren.


Onze favoriete en meest effectieve werkwijze

Wanneer wij zorgen voor de SEO, is dat lastig los te koppelen van onze andere diensten. Het kan wel, maar heel slim is dat niet. Om dit goed uit te leggen, moeten we misschien eerst de aanpak die onze voorkeur heeft hier delen.

Hoe meer uren we mogen investeren, hoe beter de website zal presteren, maar ook daaraan zitten natuurlijk grenzen.

Laten we daarbij de bovenstaande puntenlijst volgen en uitgaan van het pakket ‘Competitief’ of een uitgebreid op-maat-pakket. Allereerst brengen we dan de genoemde zaken op het hoogst haalbare niveau en vervolgens gaan we dit dus onderhouden. Maar wat houdt ‘onderhouden’ hierbij in?

 

  • Ieder te publiceren blog- of nieuwsartikel krijgt voortaan de juiste lading zoekwoorden mee en de link juice wordt tegelijk verzorgd. Dit geldt sowieso ook voor alle nieuwe content op de website en/of in de app.
  • Iedere post op social media krijgt de juiste lading zoekwoorden mee en wordt voorzien van de nodige links.
  • Andere nieuwe onderdelen van de content-marketing worden – wanneer dat zinvol is – voorzien van de juiste lading zoekwoorden en de nodige links.
  • Waar mogelijk worden nieuwe backlinks bewerkstelligd. Ook dit is een alsmaar doorgaand proces.
  • De techniek van de website en/of app wordt regelmatig geüpdate.

SEA als waardevolle aanvulling of MEGA-BOOSTER!

SEA staat voor het adverteren in zoekmachines. Voor de Nederlandse markt komt dat in de meeste gevallen neer op adverteren via Google Ads [voorheen Adwords]. Afhankelijk van de huidige vindbaarheid en de tijd die er is om aan meer gasten (bezoekers en/of gebruikers) te komen, kun je kiezen om SEA in te zetten.

Hierdoor kun je binnen korte tijd meer gasten welkom heten en geef je tegelijk de SEO een flinke boost. Meer gasten die ook nog wat blijven rondsnuffelen, hebben namelijk een positieve impact op het algoritme en dus op de ranking van de pagina en de website. Deze impact loopt langer door dan de advertentie draait, maar hoe lang is niet te zeggen.

Duurzaamheid impact

Deze impact zal bijna altijd tijdelijk voor een betere positie zorgen, maar als je het goed doet, kan dit ook heel duurzaam uitpakken. Dit is afhankelijk van meerdere factoren. Denk hierbij onder andere aan wat de advertentie verkoopt of onder de aandacht brengt, de reputatie van het merk en het moment en het wereldnieuws.


Niets staat los van elkaar

Zoals je uit bovenstaande kunt opmaken, speelt content een hele belangrijke rol voor de SEO. Zeker ‘relevante content’ is onmisbaar om te scoren in Google. Daarom houden wij wanneer we content maken, altijd de zoekmachine-optimalisatie (SEO) in de gaten. We maken daarbij dan ook gebruik van de juiste zoekwoorden en dat in de juiste dosering.

De keuze voor de juiste zoekwoorden zal bij ons ook altijd de richtlijnen van de branding volgen en dus in lijn zijn met het merkgevoel en de merkbelofte. Een enkele keer maakt dat de keuze behoorlijk lastig, maar daarvoor zijn we wel vakmensen.

Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten.

Hetzelfde geldt voor de conversie-optimalisatie (CRO), ook die staat niet los van de content en de SEO. Zelfs niet van de branding. Alles versterkt of verzwakt elkaar, afhankelijk van hoe je ervoor zorgt.

Wat we ook doen, deze zaken kunnen wij niet los van elkaar zien en worden dus nooit helemaal uit het oog verloren. Tenzij de klant dit absoluut niet wil, maar dat is gelukkig nog nooit voorgekomen.

Zie ons als een zorgteam dat samenwerkt voor het welzijn van de patiënt én daarbij kiest uit elkaar versterkende behandelmethoden.

Uiteraard zijn genoemde diensten ook intensiever te combineren. Het einddoel is sowieso altijd meer klanten voor onze klanten. Daarom heeft ieder merk een gepersonaliseerde behandeling nodig en stemmen we die behandeling samen af.

Máár wat we (mogen) doen, dat beslist uiteindelijk de klant. Daarom is bij ons ieder pakket uniek, net als iedere klant… en iedere doelgroep.


Jij bepaalt wat en hoe je dat overdraagt

De hierboven getoonde SEO Care Pakketten leggen de basis voor de meeste maatwerk-pakketten, maar ze kunnen ook zo blijven. Ze zijn met al onze diensten uit te breiden.

Door zelf het pakket samen te stellen, bepaal je ook hoeveel controle en regie je behoudt.

Daarnaast kan de zorggraad (intensiteit en frequentie) omhoog. Wil je tijdelijk een intensievere behandeling, bijvoorbeeld om de website in de volle breedte aan te pakken? Dan kan dat en daarna kunnen we de zorggraad ook weer omlaag brengen.

De prijs van een SEO Care Pakket is dus niet alleen afhankelijk van de combinatie aan diensten, maar ook van de zorggraad.


Pakket aanvragen of eerst meer informatie?

Hieronder kun je gelijk het aanvraagformulier invullen en versturen, maar wij verkopen nooit zaken waarvan we van tevoren weten dat ze niet gaan renderen. Daarom bellen we na ontvangst eerst voor een telefonische kennismaking. We horen dan graag meer over de zorgvraag en stellen een eerste diagnose. Vervolgens bespreken we samen wat de volgende stap is.

Net als een medisch specialist, beginnen we niet zonder een grondige diagnose. Maar daarna is het wel tijd voor actie!

Wil je eerst meer informatie? Dan kun je ons gewoon bellen op [nummer opgeheven], maar onderaan deze pagina staat ook een lijst met veel gestelde vragen over onze zorgpakketen. Die mag je ook eerst rustig lezen. Daarnaast kun je op deze website ook meer lezen over onze aanpak, credits, tarieven en zorgpakketten in het algemeen.

SEO Care Pakket aanvragen    [nummer opgeheven]     Overzicht pakketten    Veel gestelde vragen

 

Aanvraagformulier

Vink aan waaraan je nu denkt. Meerdere keuzes mogelijk. Niets is nog definitief, want we gaan altijd eerst in overleg.
Indien gewenst, kun je hier in eigen woorden beschrijven waarom en waarvoor je onze zorg wilt inschakelen en/of welke doelen er moeten worden behaald. Je kunt hierbij ook de checklist met al onze diensten gebruiken.
Graag meerdere dagen aanvinken.
LET OP! Deze tijdsloten gelden voor alle gekozen dagen.


Ook wij gaan vertrouwelijk om met persoonsgegevens.

Tip!  Gebruik onze checklisten)

Wanneer je een pakket aanvraagt, kun je gebruikmaken van onze checklist(en). Wanneer je hier klikt ga je gelijk naar de diensten die vallen onder zoekmachine-optimalisatie (SEO), maar je kunt ook diensten kiezen die vallen onder andere zorgparaplu’s.

We hebben het dan over:

Stel dus zelf op maat het zorgpakket samen waarvan jij denkt dat het het beste aansluit bij het merk. Je kunt iedere combinatie maken die je wilt. Vervolgens geef je dit aan ons door via het grote veld in bovenstaand formulier. Daarna kijken we samen naar de definitieve samenstelling.

 

Veel gestelde vragen over de pakketten

Vraag 1  –  Wat wordt bedoeld met een zorgpakket?
<p><a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven_content-marketing_den-haag/?preview=true></a>Onze zorgpakketten zijn oplossingen voor regelmatig voorkomende bezigheden en/of projecten gerelateerd aan content-marketing en alles daaromheen, en dus aan betere vindbaarheid en meer conversie. Al onze diensten vind je via het menu, maar staan ook verzameld op de pagina ‘<a href=https://thecontentcarecompany.nl/ons-zorgaanbod-een-compleet-overzicht-van-onze-diensten/>Ons zorgaanbod  •  Een compleet overzicht van onze diensten  [checklist]</a>’.</p><p>Een zorgpakket kun je zien als een project-, diensten- en/of freelance-contract, maar is vaak een combinatie daarvan in een heel duidelijk jasje.</p><p>Alle pakketten worden met zorg op maat samengesteld en geleverd, want geen merk is hetzelfde. Het samenstellen gebeurt op basis van ervaring en in nauw overleg met de zorgvrager. Hierdoor bieden onze pakketten voor vrijwel ieder merk het juiste antwoord op de zorgvraag.</p>
Vraag 2  –  Wat zijn voor mij of voor ons de voordelen?
<p>Voor jou als klant en/of het merk zijn de belangrijkste voordelen:</p><ul><li>Korting op het reguliere tarief. In ruil daarvoor krijgen wij de zekerheid dat we serieus worden betrokken bij de doelstellingen van het merk en wij een X-aantal uren binnen een bepaalde periode voor het merk aan de slag zijn.</li><li>Door ons voor een langere tijd in te zetten, kunnen wij steeds meer waarde leveren. Iedere content-uiting zal de vorige – en die daar weer voor – versterken.</li><li>We krijgen een band met de zorgvrager en schakelen steeds sneller. Je weet wie je van ons waarvoor moet hebben én vooral: wat je aan ons hebt. Tegelijkertijd leer je op ons bouwen en de zorg voor de content los te laten. Zo krijgt iedereen (m/v/x) weer tijd voor die zaken waarin die persoon heel goed is, maar dat niet alleen. Iedereen krijgt ook weer de ruimte in het hoofd om datgene wat die doet, nog beter te doen. In de regel is dit natuurlijk allemaal in het voordeel van de bedrijfsresultaten.</li></ul>
Vraag 3  –  En wat zijn de nadelen?
<p>Zijn die er? Jawel, soms kom je erachter dat je moet stoppen of wilt stoppen met het merk, een nieuwe uitdaging wilt óf gewoon van ons af wilt? Dat laatste hebben we nog niet meegemaakt en kunnen we ons ook niet voorstellen. Maar goed, in alle gevallen zit je contractueel wel aan ons vast.</p><p>Maar geen stress, je kunt voortijdig het contract wel beëindigen (zie: <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>). Zo valt het ene nadeel toch ook weer mee.</p>
Vraag 4  –  Wat is het verschil tussen de pakketten?
<p>Deze vraag is hier heel lastig te beantwoorden. Het ene pakket levert basiszorg waarbij we vaak de taken tussen de opdrachtgever en ons verdelen. Het andere pakket levert hele intensieve zorg en neemt bijvoorbeeld alle zorg uit handen. De meeste pakketten zijn varianten tussen deze 2 voorbeelden, maar hoe hoger er wordt ingezet op de intensiteit en de frequentie van de zorg, hoe meer rendement je daarvan mag verwachten.</p><p>Daarnaast verschillen pakketten onderling ook van doelstellingen. Een SEO Care Pakket waarbij we direct met een zoekwoorden-analyse aan de slag kunnen, is natuurlijk iets heel anders dan een Brand Care Pakket waarbij het DNA van het merk eerst nog duidelijk moet worden.</p><p>In principe moeten de omschrijvingen duidelijk zijn, maar we hebben ook een telefoon om de meeste vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Bel: [nummer opgeheven]. </p>
Vraag 5  –  Kun je zelf een pakket samenstellen?
<p>Ja graag, dat is in eerste instantie juist de bedoeling. Als je weet wat je hebben wilt, vul je dit in op het aanvraagformulier. We nemen altijd contact op om je het beste pakket en de beste zorg te bieden. Zie verder <a href=#faq-question-1659546118116>Vraag 6</a>.</p>
Vraag 6  –  Hoe vraag ik een pakket aan en stel ik het samen?
<p>De aanvrager (m/v/x) vult zelf het aanvraagformulier in en doet hiermee een voorzet van wat hij denkt nodig te hebben aan zorg voor het merk en dus aan content, SEO, conversie, branding, et cetera. Dit kan zelfs zeer eenvoudig door de zorgvraag te omschrijven in het daarvoor bestemde veld.</p><p>Op het formulier kies je wel eerst het pakket dat je aanspreekt. Vervolgens kun je aanvinken wat je denkt dat er verder nodig is. Zo kun je dus totaal andere diensten aan het pakket toevoegen en laat je automatisch ook zaken weg. Op deze manier kun je zelf een prima voorzet doen.</p><p>Daarna gaan we in overleg. We kijken dan samen naar wat echt nodig is en ook naar de zorggraad (intensiteit en frequentie) die hierbij past. Die zorggraad kunnen we ook later ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. .</p>
Vraag 7  –  Wat gebeurt er na de aanvraag?
<p>Dan gaan we graag aan de slag, maar maken eerst de offerte. Dat doen we nooit te ruim, want je kunt de inhoud en de zorggraad (intensiteit en frequentie) altijd nog ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. Maar we willen nu wel eerst een paar zaken zeker weten.</p><p><h4>Telefonisch overleg</h4><p>Als de aanvraag bij ons binnen is, nemen wij binnen enkele dagen telefonisch contact op met de contactpersoon. Dit doen we om meer te weten te komen omtrent de werkelijke zorgvraag. We willen weten of wij de zorgvraag goed hebben begrepen en het juiste antwoord hierop kunnen bieden. Voor deze eerste diagnose, vragen we soms het hemd van het lijf. We kijken naar de juiste zorggraad (intensiteit en frequentie) en eventueel ook naar de duur die bij de zorgvraag past. We overleggen samen wat de volgende stap kan of moet zijn.</p><h4>Offerte</h4><p>De ene keer kunnen we gelijk de offerte sturen en vrijwel direct aan de slag en de andere keer is hiervoor een extra diagnose nodig. Denk dan bijvoorbeeld aan complexere zorg-vraagstukken. Dit alles gebeurt in nauw overleg. Dáárom bellen we altijd eerst.</p><h4>Uitvoerige intake</h4><p>Bij complexere zorg-vraagstukken gaan we over op wat wij noemen een ‘intensieve diagnose’; op een uitvoerige intake. Vaak gaan we hiervoor samen met de aanvrager aan tafel. Zo zorgen we ervoor dat we de plank niet misslaan en uiteindelijk de beste zorgoplossing bieden tegen de eerlijkste prijs.</p>
Vraag 8  –  Kunnen er later nog diensten aan het pakket worden toegevoegd?
<p>Ja, dat kan zeker. We maken samen aanvullende afspraken voor de extra werkzaamheden. Je kunt dan kiezen voor ‘tijdelijk’ overstappen naar een ander uitgebreider pakket (optie 1) of voor het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2). Zie ook <a href=#faq-question-1659546133011>Vraag 9</a>.</p>
Vraag 9  –  Kan straks de intensiteit tijdelijk omhoog… en daarna weer omlaag?
<p>Ja, ook de intensiteit kan ‘tijdelijk’ omhoog. Hiervoor maken we samen aanvullende afspraken. Je kunt dan kiezen voor:</p><ul><li>‘tijdelijk’ overstappen naar een intensiever pakket (optie 1);<br><em>of</em></li><li>het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2).</li></ul><p>Kies je voor een intensiever pakket, dan wordt het contract ‘tijdelijk’ verhoogd. Het is bij the Content Care Company namelijk altijd mogelijk terug te vallen naar de intensiteit van het pakket waarvoor het contract in eerste instantie loopt.</p><p>De verhoging geldt voor minimaal 12 weken<span class=text-orange>*</span> en kan vaak direct, met ingang van de volgende betaaltermijn of op een ander moment ingaan.</p><p>Deze minimale periode van 12 weken is ook nodig om terug te gaan naar het initiële pakket. We hebben namelijk gemiddeld 8 á 12 weken nodig om dit te regelen. Hierdoor is de terugzetting financieel sowieso nooit eerder mogelijk dan binnen 8 weken. Dit heeft te maken met gereserveerde tijd en is daarnaast afhankelijk van het contract én de van te voren hierover gemaakte afspraken.</p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Dit is afhankelijk van het type contract en of er per 4 weken of per 12 weken wordt betaald.</p>
Vraag 10  –  Hoe worden de pakketten betaald?
<p>De pakketten worden altijd vooraf betaald. Dit kan in 1 keer het gehele bedrag zijn of gespreid in termijnen van 4 of 12 weken. De keuze wordt opgenomen in het contract.</p><p>Per 12 weken is alleen mogelijk bij contracten van minimaal 24 weken en bij verlengingen.</p>
Vraag 11  –  Wat zijn de betaalmogelijkheden?
<p>Je kunt betalen door het bedrag op de factuur per bank over te maken op het rekeningnummer dat op de factuur staat.</p><p>Afhankelijk van het gekozen pakket, werken we in periodes van 4 of 12 weken Extra werkzaamheden (zie <a href=#faq-question-1659546164136>Vraag 15</a>) worden aan het eind van de periode waarin ze worden uitgevoerd apart gefactureerd.</p>
Vraag 12  –  Zit ik direct ergens aan vast?
<p>Niet direct. We bellen eerst (zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>), gaan indien nodig daarna samen aan tafel en sturen daarna pas een offerte. Bij akkoord, moet de offerte binnen 14 dagen ondertekend bij ons binnen zijn. Dat kan gewoon via e‑mail. Wat ook betekent dat we snel aan de slag kunnen.</p><p>Wordt de offerte na 14 dagen geaccordeerd en teruggestuurd, dan kan dat geen probleem zijn, maar dat kan ook betekenen dat we onze beloften zoals geoffreerd niet op de letter na kunnen komen.</p><p>In enkele gevallen zijn er kosten aan de offerte verbonden (zie <a href=#faq-question-1659546160080>Vraag 14</a>). Bovendien kunnen contracten zelfs ontbonden worden (zie <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>).</p>
Vraag 13  –  Kan ik de aanvraag annuleren?
<p>Ja, dat kan. Graag zo spoedig mogelijk. Bel ons tijdens kantooruren op:  [nummer opgeheven]. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar <a href=mailto:mail@cccompany.nl>mail@cccompany.nl</a> of gebruik het <a href=http://thecontentcarecompany.nl/contact_the-content-care-company_den-haag/>contactformulier</a>.</p><p>Sowieso, nemen we altijd eerst even contact op voor we aan de offerte beginnen. (Zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>.)</p>
Vraag 14  –  Zijn er aan de offerte kosten verbonden?
<p>Ja, bij meer ‘complexe vraagstukken’ brengen wij kosten voor de offerte in rekening. Denk bij ‘complexe vraagstukken’ vooral aan zorgvragen waarbij het antwoord start met een intensieve intake en/of vooronderzoek.</p><p>Ook aan offertes die reeds eerder zijn aangevraagd, toen kosteloos zijn verstrekt, verlopen zijn en vervolgens opnieuw worden aangevraagd, zijn kosten verbonden.</p><p>Deze bijkomende kosten geven we van te voren duidelijk aan en pas na akkoord gaan we aan de slag. Daarnaast kunnen – afhankelijk van de daarover gemaakte afspraak – bij akkoord deze kosten worden verrekend met de uiteindelijke kosten voor het pakket.</p>
Vraag 15  –  Krijg je voor extra werkzaamheden een aparte factuur?
<p>Ja, maar natuurlijk wel conform de hierover van te voren gemaakte afspraak. De extra werkzaamheden factureren we per periode van 4 weken op basis van nacalculatie. We hanteren dan tarieven die aansluiten op het gekozen pakket. Hierdoor vallen de kosten altijd lager uit dan zonder pakket, we kennen het merk immers al.</p><p>De extra werkzaamheden zijn ook te betalen met vooraf ingekochte <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 16  –  Hoe werken de credits?
<p>Bij the Content Care Company werken we met credits en die zijn per bundel in te kopen. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger de credits.</p><p>Bij de pakketten heb je weinig met credits te maken, maar mocht je een extra dienst willen, dan zou je die kunnen afrekenen met vooraf ingekochte credits. Dit is dan vaak voordeliger dan op reguliere wijze de factuur betalen.<p></p>Bij onze reguliere zorggraad staat 1 credit voor 20 minuten werk. Dit is de gemiddelde tijd die wordt geïnvesteerd in een unieke post op social media.</p><p>In een uur passen 3 credits en zo bekijken we onze werkzaamheden. Een nieuwsbrief waarin 6 uur wordt geïnvesteerd, zal dus bijvoorbeeld 18 credits kosten.</p><p>Gaat het om een hogere zorggraad, dan staat een credit voor minder tijd. Een zeer belangrijke introductie van een nieuwe dienst, vraagt natuurlijk meer creativiteit en specialisme dan het plaatsen van tekst op een pagina als de ‘disclaimer’.</p><p>Wil je meer lezen over hoe de credits werken? Ga dan naar: <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 17  –  Is het contract overdraagbaar?
<p>Dit zou heel lastig zijn. We moeten dan het andere merk immers eerst leren kennen, maar er moet wel een mouw aan te passen zijn.</p><p>Verandert het merk zelf van naam, dan wordt het contract automatisch overgedragen op de nieuwe naam. We moeten dan wel samen kijken welke zorgdiensten, intensiteit en frequentie – voor de nieuwe naam nodig is.</p><p>In de regel vraagt een nieuwe naam (lees: nieuw merk) veel meer zorg dan een bestaand merk. Tijdens de introductie-fase vraagt zo’n nieuwe naam natuurlijk extra intensieve zorg en deze zorg moet ook nog eens in beperkte tijd worden verleend. Dit is een zeer kritieke periode voor het merk om voet aan de grond te laten krijgen en dus moeten alle zeilen worden bijgezet.</p>
Vraag 18  –  Is het contract voortijdig op te zeggen?
<p>Afhankelijk van de samenstelling, de zorggraad (intensiteit en frequentie) en de duur van het pakket, is opzeggen in enkele gevallen bij contracten van 48 weken wel mogelijk. We hanteren dan een opzegtermijn van 12 weken met een minimale periode van 24 weken, waarna het contract wordt beëindigd. Sowieso kan dit nooit binnen de eerste 24 weken.</p><p>Is het pakket geheel vooruitbetaald, dan is restitutie niet mogelijk.</p>
Vraag 19  –  Wat gebeurt er na het contract?
<p>Dan laten we je gewoon aan je lot over. We laten het merk zonder onze zorg, stilletjes wegkwijnend, achter.</p><p>Nee hoor, we willen niets liever dan zorgen dat onze werkzaamheden na het contract blijven renderen. We moeten er niet aan denken dat het merk weer langzaam maar zeker uit het zicht verdwijnt, terwijl juist het continueren van de inspanningen de vorige steeds meer versterken.</p><p>Dit is wat het is om in beeld en <em>on top of mind</em> te blijven. Content is voor de zoekmachines én voor de grillige consument nou eenmaal nooit helemaal klaar. Dat is een alsmaar doorgaand proces.</p><p>We bespreken voor het einde van het contract altijd of en hoe we samen verder gaan.</p>
Vraag 20  –  Wordt het contract stilletjes verlengd?
<p>Dat lijkt ons niet zinvol. Sommige pakketten hebben een kop en een staart en andere pakketten kunnen op den duur veranderen van zorggraad (intensiteit en frequentie). Het is natuurlijk vaak zo – maar dat geldt niet voor alles – dat wanneer alles eenmaal goed op poten is gezet, bij het volgende pakket minder intensieve zorg nodig is.</p><p>De zorgpakketten voor 24 en 48 weken worden dan ook niet zomaar verlengd. Hierover gaan we altijd eerst in gesprek, zodat we de best passende zorg kunnen blijven verlenen. De pakketten van 12 weken worden ook niet zomaar verlengd, maar daarvoor is vaak ‘een telefoontje’ voldoende.</p>

SEO Care Pakket aanvragen    [nummer opgeheven]     Overzicht pakketten    Veel gestelde vragen