Over ons, het zorgzaamste bureau voor content-marketing van Den Haag
Gefeliciteerd, je hebt hét zorgzaamste bureau voor content-marketing van Den Haag gevonden. Het bureau dat merken laat bloeien door hun doelgroep(en) te boeien. We zijn dan ook op ons best als we voor onze klanten mogen zorgen; als wij voor hun doelgroepen ‘relevante content’ mogen produceren, mogen verspreiden én mogen promoten.
En laat dat nou niet zomaar een tekstje of een plaatje zijn. Nee, daarvoor zetten wij onze zorg niet in. Wij zorgen liever met onze content voor het beste resultaat.
‘De online zorg voor meer klanten voor onze klanten’, is niet voor niets onze corebusiness én onze lijfspreuk.
Waarop wil je inzoomen?
Wat we doen en betekenen
Met content zorgen voor meer klanten voor onze klanten, daar draait onze zorg om.
Overzicht van onze diensten
Met welke diensten zorgen wij als one-stop-shop voor gezonde en vitale merken?
Wie we zijn en het team
Ook al draait het bij onze zorg niet om ons, wil je misschien toch wel weten wie wie is.
Waarom we doen wat we doen
Waarom? Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt + onze visie en missie.
Onze aanpak is uniek per klant
Wij leveren zorg op maat, wat onze werkwijze per zorgnemer net weer even anders maakt.
Pleistertjes en/of duurzame zorg
Wij zijn er in noodsituaties, helpen bij projecten of leveren zorg in de afgesproken dosis.
… of lees hieronder gewoon verder.
Wat we doen
Wij zorgen met content voor meer klanten voor onze klanten
Onze harten gaan sneller kloppen voor het bouwen en onderhouden van merken door met name de inzet van effectieve content-marketing. Daarom creëren wij content die merken versterken en sterk houden. Dat is content waar de doelgroepen blij van worden en tegelijk deze merken weet te verkopen.
Content moet de doelgroep pakken! En nooit meer loslaten.
Dán is content key. Of nie?
Wij creëren waardevolle content, schrijven de teksten, zorgen voor beeld en bieden dit aan aan de juiste doelgroepen op het juiste moment. Zo vergroten we de zichtbaarheid en de vindbaarheid van merken. Zo dragen wij met content een flinke steen bij aan de branding, de conversie-optimalisatie, de zoekmachine-optimalisatie (SEO) en aan het bestaansrecht van onze klanten.
Content van A tot Z, bijna alles is mogelijk
Of we nou starten met het maken van een doelgericht communicatieplan, snel aan de slag moeten met een tekst of structureel zorgdragen voor de promotie van de content en/of het merk, bijna alles is mogelijk. Content van A tot Z is bij ons in zorgzame handen en…
Wat we ook doen, uiteindelijk streven we altijd naar meer conversie!
Wij weten dat je woorden als content-marketing, conversie-optimalisatie, et cetera, ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 weloverwogen redenen niet. Lees meer.
Beknopt overzicht van onze diensten
the Content Care Company zorgt voor de gezondheid van het merk met onder andere:
- content-marketing en content;
- zoekmachine-optimalisatie (SEO en ASO) en online adverteren SEA):
- conversie-optimalisatie;
- branding & marketing;
- copy & tekst waaronder webcopy (webtekst);
- design & dtp waaronder ook video.
Daarnaast zorgen wij bijvoorbeeld voor:
One-stop-shop voor meer klanten online
Als het om content-marketing gaat, is the Content Care Company met meerdere expertises in huis een slimme one-stop-shop. Wist je dat er is voorspeld dat content-marketing de marketing zoals we die de afgelopen decennia kenden, gaat vervangen? En dat daarmee de term ‘content’ voor ‘marketing’ gaat vervallen? Ja of nee, het maakt ook niet uit. Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Jouw of jullie merk ook?
Wat je ook zoekt op het gebied van online meer omzet behalen, we hebben voor bijna alles wel een oplossing in huis.
Als one-stop-shop bieden wij – met al onze kennis, ervaring én creativiteit onder een dak – voor de meeste zorgvragen binnen ons vakgebied een passende oplossing. Maar dat niet alleen. Ook voor de meeste vraagstukken op nauw verwante gebieden hebben we een oplossing in huis.
Van branding en copy tot video en webdesign, zelfs voor het ontwikkelen en inrichten van de database voor het CRM-systeem hebben wij een zorgoplossing. the Content Care Company biedt voor bijna alles op het gebied van ‘de online zorg voor meer klanten voor onze klanten’ wel een oplossing. En zo niet, dán vliegen we de zorgspecialisten uit ons netwerk in. Met deze specialisten werken we regelmatig samen en daarvan ondervindt de klant absoluut geen last. Wij zorgen dat het goed komt.
Klik hier voor een overzicht van wat we doen.
Wie we zijn
Een enthousiast team met ruime zorgervaring
the Content Care Company bestaat uit een vaste kern aangevuld met een betrokken groep van al net zo zorgzame freelancers. We kennen elkaar goed, werken vaak en graag samen en weten keer op keer onze krachten te bundelen in het voordeel van de klant.
Om deze reden werkt niemand fulltime voor the Content Care Company. Dit is een bewuste keuze die voor ons en de klant zeer goed werkt. Op deze manier worden we geen eiland, maar blijven we in contact met de wereld om ons heen. We dagen elkaar regelmatig uit en groeien van elkaars ervaringen. Ook hierdoor zijn we altijd up-to-date.
Bovendien zijn we zelf ook ondernemer en dus zakelijk dienstverlener. Hierdoor kennen we een deel van de problematiek waar onze klanten mee te maken hebben. Ook dit werkt in het voordeel van de klant.
Wie is wie?
Content creator, branding-specialist & conceptor
Nancy Moorman
Nancy is de stuwende kracht achter the Content Care Company en noemt zichzelf het liefst ‘gewoon’ contentmaker of merkenbouwer, maar dit dekt absoluut de lading niet van wat ze onze klanten biedt.
Deze creatieveling zit al jaren in het vak. Dankzij haar karakter is ze zeer breed onderlegd en altijd even toegewijd. Haar lat ligt hoog én de zakelijke ambities van haar klanten verliest ze nooit uit het oog.
Nancy begon ooit als werktekenaar, maar schoolde al snel bij tot copywriter. Daarna deed de Mac zijn intrede in de grafische wereld en Nancy verkende als een van de eersten de mogelijkheden.
Dat doet ze eigenlijk met alles dat met haar brede vakgebied te maken heeft. Voor haar klanten kijkt ze ook altijd naar de beste oplossingen en ze is zeker niet wars van innovaties. Geen detail verliest ze hierbij uit het oog en… wat beter kan, kan beter!
the Content Caring Partners
Copywriter, conceptor
& strateeg video-content
Jeroen Tier
Marketing-specialist &
strategie-ontwikkelaar
Jozet Niehof
Visual content creator (illustraties, fotografie & video)
Marvin Purperhart
Creative video-producer &
cameraman
Michiel Verhoeff
Web-/app-development &
technisch SEO-specialist
Thomas Kerkhove
Online marketeer, conversie- & SEO-specialist
Tobias van der Avort
Waarom we doen wat we doen
Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt!
Wat we doen, doen we sowieso omdat we het leuk vinden. Aan de hand van de resultaten zien we bovendien steeds weer het nut ervan. Dit is wat ons motiveert, want wat is er zakelijk gezien mooier dan blije klanten? Mooier dan samen met je klanten hun doelstellingen te behalen? Mooier dan samen zorgen dat websites en/of apps van online visitekaartjes veranderen in renderende conversie-tools?
Onze visie en missie
Versnelde bedrijfsgroei is mogelijk met de juiste content aangeboden op de juiste plaats op het juiste moment. Met een scherpe blik op de toekomst helpen wij merken beter te presteren en zich aantrekkelijk te presenteren.
Dit doen wij zeer succesvol voor zowel organisaties werkzaam in de dienstverlening (B2B en B2C) als voor non-profit-organisaties en dan met name in de regio Den Haag. We zetten hiervoor niet alleen ‘relevante content’ in, maar maken merken ook zichtbaar en vindbaar. Het liefst helpen we tegelijk hun online klantreizen te versoepelen en houden hierbij Google graag te vriend.
Onze zorg wordt nauwkeurig afgestemd op wat de klant nodig heeft. Hierdoor zijn onze klanten in staat te accelereren en dus hun doelen veel sneller te bereiken.
Onze keuzes
Ook wij hebben moeten kiezen om niet alles voor iedereen te willen doen, maar onze bestaande kennis en ervaring op een smaller terrein te vergroten. Wij kozen voor mkb en vervolgens voor zakelijke dienstverlening, zorg en welzijn en educatie (onderwijs, training en instructie).
Deze keuze lag voor de hand, want de oprichters en de meeste medewerkers van the Content Care Company hadden al ruime ervaring met deze doelgroepen. Inmiddels kunnen we wel stellen dat dit onze expertise-gebieden zijn.
To care or not to care?
Ondanks dat wij ‘zorg’ hoog in het vaandel dragen, leven we ook van de ‘zorg’. We zijn een soort big pharma. We maken en houden doelgroepen graag verslaafd aan de merken van onze zorgnemers.
Wij van the Content Care Company vinden het dan ook totaal niet erg als zij hun omgeving besmetten met hun enthousiasme voor de merken die van onze zorg genieten. Zij zijn de social proof dat het merk ertoe doet.
De vraag is nu:
Verdient het merk onze zorg? Dan weet je nu waar je moet zijn.
Ons nummer is: [nummer opgeheven].
Hoe we het doen
Dát bepaalt in grote lijnen de zorgnemer
Wij zijn net een zorgverzekering en bieden pakketten die gelijk de zorggraad (intensiteit en frequentie) aangeven, maar de samenstelling hiervan is voor ieder merk anders. Tegelijk zijn we ook nog eens net een verpleeghuis, verzorgingshuis of de thuiszorg, want wij verlenen natuurlijk wel ook zelf de zorg en dat kan zelfs op locatie van de klant.
Is de zorg slechts van korte duur en wil de klant geen pakket, dan kan er direct worden afgerekend of worden gekozen voor Content Care Credits.
Zó krijgt ieder merk van ons de zorg altijd op maat. Zó krijgt het merk de zorg die het nodig heeft en die het verdient. Alles altijd in goed overleg met de klant en conform de gemaakte afspraken.
Lees hier meer over onze zorgoplossingen.
Onze volledige werkwijze in 6 fases
Onze volledige werkwijze zou je over 6 fases kunnen verdelen. Tenminste, als we voor de volledigheid mogen uitgaan van de ideale situatie. In die situatie wil je boeiende content en heb je nog niets of weinig. Je hebt alleen een merknaam en een aanbod (dienst of product) of je hebt nog geen serieuze aandacht besteed aan effectieve content.
De tijd, de skills en/of de affiniteit ontbreken je. Dit is vrij logisch, niets bijzonders en absoluut geen drama, maar het moet wel gewoon gebeuren en het liefste ook nog zo snel mogelijk. We weten allemaal dat zakelijk gezien iedere verloren dag al snel een stap achteruit betekent. Dit zijn dagen dat de concurrenten stappen vooruit kunnen maken en eventueel hun voorsprong vergroten.
the Content Care Company zorgt altijd voor de nodige zorg.
Wanneer je ons laat helpen met de content, dan zullen we onderstaande 6 fases doorlopen. Hierbij is het belangrijk om te weten, dat we in de realiteit vaak de eerste stappen kunnen overslaan. Voor de volledigheid benoemen en beschrijven we ze wel.
Voor conversie-optimalisatie, zoekmachine-optimalisatie, branding, copy & tekst en design & dtp gelden weer iets andere werkwijzen, maar in grote lijnen komen ze voor alle pakketten wel overeen.
https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-strategie-wat-en-waarom-in-het-kort/#wat-is-de-content-marketing-strategie>content-marketing-strategie</a>.<br><br>In chronologische volgorde komt het hier op neer:</p><ol><li>Je weet waar het merk voor staat.</li><li>Je hebt de doelgroep(en) in kaart.</li><li>Vervolgens heb je de strategie bepaald.</li><li>Aansluitend bedenk je het concept voor de content.</li><li>Het concept voeg je als informatie toe aan de strategie.</li></ol><p>Ligt er al een goed concept, kunnen we daarmee prima uit de voeten en werkelijk onze bijdragen aan leveren, dan slaan we deze fase gewoon over. Wat goed is, is goed. Daarover hoeven wij ons plasje niet te doen.</p><p>Wanneer wij het idee hebben dat een of meer van bovenstaande punten niet goed in elkaar steken, dan waren we daar al tijdens de intake achter gekomen. In dat geval bieden we natuurlijk aan om het plan te verbeteren.</p><p>Als je dit niet wilt, is de kans groot dat we passen. We kunnen nu eenmaal niet iets leveren op basis van een idee waar we geen heil in zien en uiteindelijk ook nog eindigen met een ontevreden klant.</p><p>Aan de andere kant dragen we weer heel graag bij aan een goed plan, en dat hoeft dus niet per se een plan van ons te zijn. Voor ons is het het belangrijkste dat we gezamenlijk door kunnen naar fase 4 en steeds verder.</p>
Wat zou je verder willen weten?
<p>Wij leveren zorg die nodig is om te verkopen, om te converteren en om een sterk merk te bouwen. Hiervoor moet je de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/termen-die-wij-vaak-gebruiken-in-onze-content/#doelgroep>doelgroepen</a> steeds beter leren kennen en op de voet blijven volgen. Dit doe je niet eenmalig. Dit is een proces dat nooit stopt.<span class=text-orange>*</span> Dit doen wij ‘voor’ onze klanten, maar het liefst ‘samen met’ onze klanten. We verdelen dan de taken, want:</p><blockquote class=wp-block-quote><p>Als iedereen doet waar hij of zij goed in is, dan is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend.</p></blockquote><p><a href=#werkwijze-in-6-fase>Lees hier meer over onze gefaseerde werkwijze.</a></p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> De markt is grillig. Mensen ook. Sowieso zijn mensen eenvoudig beïnvloedbaar. Denk maar eens aan de rol van onze seizoenen. Seizoenen hebben een duidelijke invloed op onze interesses en zelfs op onze ambities. Interesses en ambities spelen een belangrijke rol als het gaat om aandacht krijgen, bouwen aan vertrouwen, converteren en verkopen.</p><div class=box-uitleg-faq><p class=box-headline-uitleg-faq>Wat is de achterliggende gedachte?</p><p class=box-body>De online wereld groeit en is hierdoor continu in beweging. De economische waarde hiervan groeit misschien nog wel sneller. De meeste <a href=https://thecontentcarecompany.nl/termen-die-wij-vaak-gebruiken-in-onze-content/#organisatie>organisaties</a> begrijpen ondertussen het belang van online zichtbaar en vindbaar zijn, maar weten vaak niet hoe en waar te beginnen of ze vallen halverwege stil. Daar ligt de grondslag van the Content Care Company. Wij willen organisaties dan ook graag ‘online’ volledig ontzorgen. <em>Simply, because we ‘care’.</em></p></div>
</div>
<p>Soms betekent dit zaken op de rit zetten, bestaand personeel trainen en wegwezen. Soms betekent dit dat we onze klanten geheel ontzorgen. Soms betekent dit dat we samen de taken verdelen en zo voor lange tijd nauw samenwerken. We kunnen vertrekken als we niet meer nodig zijn of blijven op de achtergrond aanwezig. En zo zijn er nog heel veel varianten te noemen.</p>
Nog meer weten of contact?
Bel ons dan tijdens kantooruren. Ons nummer is: [nummer opgeheven].
Snel een pleister en/of duurzame zorg
Van incidentele hulp tot alles over de schutting gooien
Op het gebied van content-marketing en alles wat daar direct mee te maken heeft, kunnen wij alles uit handen nemen. Tegelijk snappen we ook dat niet iedere partij alles over de schutting durft, wil en kan gooien. Eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet eens altijd nodig of prettig.
Samenwerken leidt vaak tot betere resultaten. Je draagt dan slechts een bepaalde taak of taken aan ons over. Bestaande kennis kan voor ons namelijk heel waardevol zijn en waarom zouden wij het wiel opnieuw willen uitvinden?
Wat goed zit, zit goed… daarover hoeven wij ons plasje niet te doen.
Als je eigen content-marketing-team of als jouw persoonlijke content-assistent gaan we aan de slag. We leveren altijd boeiende content die het merk én de conversie-cijfers laten groeien.
Klik op een zorgtype om meer te weten te komen.
We beginnen natuurlijk het liefst bij het begin
Geef je ons als vakidioten écht de ruimte, dan starten wij het liefst bij het merk zelf – bij de branding – en met het maken van een slimme strategie voor de content-marketing. Dat is wat anders dan pleisters op de wonden of een pilletje tegen de pijn. Dit is hoe we zorgen voor fitte merken.
En als we ons ook dan mogen ontfermen over de conversie-optimalisatie en de zoekmachine-optimalisatie (SEO), dan is onze zorg op zijn krachtigst.
Meer weten?
Bel ons dan tijdens kantooruren. Ons nummer is: [nummer opgeheven].