Over ons, het zorgzaamste bureau voor content-marketing van Den Haag

Over ons, het zorgzaamste bureau voor content-marketing van Den Haag

Gefeliciteerd, je hebt hét zorgzaamste bureau voor content-marketing van Den Haag gevonden. Het bureau dat merken laat bloeien door hun doelgroep(en) te boeien. We zijn dan ook op ons best als we voor onze klanten mogen zorgen; als wij voor hun doelgroepen ‘relevante content’ mogen produceren, mogen verspreiden én mogen promoten.

En laat dat nou niet zomaar een tekstje of een plaatje zijn. Nee, daarvoor zetten wij onze zorg niet in. Wij zorgen liever met onze content voor het beste resultaat.

 

‘De online zorg voor meer klanten voor onze klanten’, is niet voor niets onze corebusiness én onze lijfspreuk.

 

Waarop wil je inzoomen?

 

Wat we doen - Wij zorgen met content voor meer klanten voor onze klanten

Wat we doen en betekenen

Met content zorgen voor meer klanten voor onze klanten, daar draait onze zorg om.

Inzoomen

Beknopt overzicht van onze diensten, content-marketing en meer

Overzicht van onze diensten

Met welke diensten zorgen wij als one-stop-shop voor gezonde en vitale merken?

Inzoomen

Wie we zijn, een enthousiast team met ruime zorg-ervaring

Wie we zijn en het team

Ook al draait het bij onze zorg niet om ons, wil je misschien toch wel weten wie wie is.

Inzoomen

Waarom we doen wat we doen? Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt!

Waarom we doen wat we doen

Waarom? Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt + onze visie en missie.

Inzoomen

Hoe we het doen - Dát bepaalt in grote lijnen de zorgnemer

Onze aanpak is uniek per klant

Wij leveren zorg op maat, wat onze werkwijze per zorgnemer net weer even anders maakt.

Inzoomen

Snel een pleister en/of duurzame zorg - Van incidentele hulp tot alles over de schutting gooien

Pleistertjes en/of duurzame zorg

Wij zijn er in noodsituaties, helpen bij projecten of leveren zorg in de afgesproken dosis.

Inzoomen

 

… of lees hieronder gewoon verder.

 

 

Wat we doen - Wij zorgen met content voor meer klanten voor onze klanten

 

Wat we doen
Wij zorgen met content voor meer klanten voor onze klanten

Onze harten gaan sneller kloppen voor het bouwen en onderhouden van merken door met name de inzet van effectieve content-marketing. Daarom creëren wij content die merken versterken en sterk houden. Dat is content waar de doelgroepen blij van worden en tegelijk deze merken weet te verkopen.

Content moet de doelgroep pakken! En nooit meer loslaten.
Dán is content key. Of nie?

Wij creëren waardevolle content, schrijven de teksten, zorgen voor beeld en bieden dit aan aan de juiste doelgroepen op het juiste moment. Zo vergroten we de zichtbaarheid en de vindbaarheid van merken. Zo dragen wij met content een flinke steen bij aan de branding, de conversie-optimalisatie, de zoekmachine-optimalisatie (SEO) en aan het bestaansrecht van onze klanten.

Content van A tot Z, bijna alles is mogelijk

Of we nou starten met het maken van een doelgericht communicatieplan, snel aan de slag moeten met een tekst of structureel zorgdragen voor de promotie van de content en/of het merk, bijna alles is mogelijk. Content van A tot Z is bij ons in zorgzame handen en…

Wat we ook doen, uiteindelijk streven we altijd naar meer conversie!

Wij weten dat je woorden als content-marketing, conversie-optimalisatie, et cetera, ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 wel­­over­­wogen redenen niet.  Lees meer.


One-stop-shop voor meer klanten online

Als het om content-marketing gaat, is the Content Care Company met meerdere expertises in huis een slimme one-stop-shop. Wist je dat er is voorspeld dat content-marketing de marketing zoals we die de afgelopen decennia kenden, gaat vervangen? En dat daarmee de term ‘content’ voor ‘marketing’ gaat vervallen? Ja of nee, het maakt ook niet uit. Wij zijn er in ieder geval klaar voor. Jouw of jullie merk ook?

Wat je ook zoekt op het gebied van online meer omzet behalen, we hebben voor bijna alles wel een oplossing in huis.

Als one-stop-shop bieden wij – met al onze kennis, ervaring én creativiteit onder een dak – voor de meeste zorgvragen binnen ons vakgebied een passende oplossing. Maar dat niet alleen. Ook voor de meeste vraagstukken op nauw verwante gebieden hebben we een oplossing in huis.

Van branding en copy tot video en webdesign, zelfs voor het ontwikkelen en inrichten van de database voor het CRM-systeem hebben wij een zorgoplossing. the Content Care Company biedt voor bijna alles op het gebied van ‘de online zorg voor meer klanten voor onze klanten’ wel een oplossing. En zo niet, dán vliegen we de zorgspecialisten uit ons netwerk in. Met deze specialisten werken we regelmatig samen en daarvan ondervindt de klant absoluut geen last. Wij zorgen dat het goed komt.

Klik hier voor een overzicht van wat we doen.

 

 

Wie we zijn, een enthousiast team met ruime zorg-ervaring

 

Wie we zijn
Een enthousiast team met ruime zorgervaring

the Content Care Company bestaat uit een vaste kern aangevuld met een betrokken groep van al net zo zorgzame freelancers. We kennen elkaar goed, werken vaak en graag samen en weten keer op keer onze krachten te bundelen in het voordeel van de klant.

Om deze reden werkt niemand fulltime voor the Content Care Company. Dit is een bewuste keuze die voor ons en de klant zeer goed werkt. Op deze manier worden we geen eiland, maar blijven we in contact met de wereld om ons heen. We dagen elkaar regelmatig uit en groeien van elkaars ervaringen. Ook hierdoor zijn we altijd up-to-date.

Bovendien zijn we zelf ook ondernemer en dus zakelijk dienstverlener. Hierdoor kennen we een deel van de problematiek waar onze klanten mee te maken hebben. Ook dit werkt in het voordeel van de klant.


Wie is wie?

Content creator, branding-specialist & conceptor
Nancy Moorman

Nancy Moorman - Content-creator, merken-bouwer & conceptor

Nancy is de stuwende kracht achter the Content Care Company en noemt zichzelf het liefst ‘gewoon’ content­maker of merken­bouwer, maar dit dekt absoluut de lading niet van wat ze onze klanten biedt.

Deze creatieveling zit al jaren in het vak. Dankzij haar karak­ter is ze zeer breed onder­legd en altijd even toege­wijd. Haar lat ligt hoog én de zakelijke ambities van haar klanten verliest ze nooit uit het oog.

Nancy begon ooit als werk­tekenaar, maar schoolde al snel bij tot copy­writer. Daarna deed de Mac zijn intrede in de gra­fische wereld en Nancy verkende als een van de eersten de mogelijk­heden.

Dat doet ze eigen­lijk met alles dat met haar brede vak­gebied te maken heeft. Voor haar klanten kijkt ze ook altijd naar de beste oplos­singen en ze is zeker niet wars van inno­vaties. Geen detail verliest ze hierbij uit het oog en… wat beter kan, kan beter!

Naar profiel op LinkedIn.


the Content Caring Partners

 

Jeroen Tier, copywriter, conceptor & strateeg video-content-strateeg
Copywriter, conceptor
& strateeg video-content

Jeroen Tier

Jozet Niehof, marketeer, strategie, project-manager
Marketing-specialist &
strategie-ontwikkelaar

Jozet Niehof

Marvin Purperhart, Content creator (fotografie,
video & social media)
Visual content creator (illustraties, fotografie & video)

Marvin Purperhart

Michiel Verhoeff, creative video-producer, camera-man
Creative video-producer &
cameraman

Michiel Verhoeff

Thomas Kerkhove - Web- en app developer
Web-/app-development &
technisch SEO-specialist

Thomas Kerkhove

Tobias van der Avort, Online marketeer & SEO-specialist
Online marketeer, conversie- & SEO-specialist

Tobias van der Avort

 

 

Waarom we doen wat we doen? Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt!

 

Waarom we doen wat we doen
Omdat we steeds weer zien dat het ook echt werkt!

Wat we doen, doen we sowieso omdat we het leuk vinden. Aan de hand van de resultaten zien we bovendien steeds weer het nut ervan. Dit is wat ons motiveert, want wat is er zakelijk gezien mooier dan blije klanten? Mooier dan samen met je klanten hun doelstellingen te behalen? Mooier dan samen zorgen dat websites en/of apps van online visitekaartjes veranderen in renderende conversie-tools?

Onze visie en missie

Versnelde bedrijfsgroei is mogelijk met de juiste content aangeboden op de juiste plaats op het juiste moment. Met een scherpe blik op de toekomst helpen wij merken beter te presteren en zich aantrekkelijk te presenteren.

Dit doen wij zeer succesvol voor zowel organisaties werkzaam in de dienstverlening (B2B en B2C) als voor non-profit-organisaties en dan met name in de regio Den Haag. We zetten hiervoor niet alleen ‘relevante content’ in, maar maken merken ook zichtbaar en vindbaar. Het liefst helpen we tegelijk hun online klantreizen te versoepelen en houden hierbij Google graag te vriend.

Onze zorg wordt nauwkeurig afgestemd op wat de klant nodig heeft. Hierdoor zijn onze klanten in staat te acce­le­reren en dus hun doelen veel sneller te bereiken.


Onze keuzes

Ook wij hebben moeten kiezen om niet alles voor iedereen te willen doen, maar onze bestaande kennis en ervaring op een smaller terrein te vergroten. Wij kozen voor mkb en vervolgens voor zakelijke dienstverlening, zorg en welzijn en educatie (onderwijs, training en instructie).

Deze keuze lag voor de hand, want de oprichters en de meeste medewerkers van the Content Care Company hadden al ruime ervaring met deze doelgroepen. Inmiddels kunnen we wel stellen dat dit onze expertise-gebieden zijn.


To care or not to care?

Ondanks dat wij ‘zorg’ hoog in het vaandel dragen, leven we ook van de ‘zorg’. We zijn een soort big pharma. We maken en houden doelgroepen graag verslaafd aan de merken van onze zorgnemers.

Wij van the Content Care Company vinden het dan ook totaal niet erg als zij hun omgeving besmetten met hun enthousiasme voor de merken die van onze zorg genieten. Zij zijn de social proof dat het merk ertoe doet.

De vraag is nu:

Verdient het merk onze zorg? Dan weet je nu waar je moet zijn.

Ons nummer is: 070 - 381 91 81.

 

 

Hoe we het doen - Dát bepaalt in grote lijnen de zorgnemer

 

Hoe we het doen
Dát bepaalt in grote lijnen de zorgnemer

Wij zijn net een zorgverzekering en bieden pakketten die gelijk de zorggraad (intensiteit en frequentie) aangeven, maar de samenstelling hiervan is voor ieder merk anders. Tegelijk zijn we ook nog eens net een verpleeghuis, verzorgingshuis of de thuiszorg, want wij verlenen natuurlijk wel ook zelf de zorg en dat kan zelfs op locatie van de klant.

Is de zorg slechts van korte duur en wil de klant geen pakket, dan kan er direct worden afgerekend of worden gekozen voor Content Care Credits.

Zó krijgt ieder merk van ons de zorg altijd op maat. Zó krijgt het merk de zorg die het nodig heeft en die het verdient. Alles altijd in goed overleg met de klant en conform de gemaakte afspraken.

Lees hier meer over onze zorgoplossingen.


Onze volledige werkwijze in 6 fases

Onze volledige werkwijze zou je over 6 fases kunnen verdelen. Tenminste, als we voor de volledigheid mogen uitgaan van de ideale situatie. In die situatie wil je boeiende content en heb je nog niets of weinig. Je hebt alleen een merknaam en een aanbod (dienst of product) of je hebt nog geen serieuze aandacht besteed aan effectieve content.

De tijd, de skills en/of de affiniteit ontbreken je. Dit is vrij logisch, niets bijzonders en absoluut geen drama, maar het moet wel gewoon gebeuren en het liefste ook nog zo snel mogelijk. We weten allemaal dat zakelijk gezien iedere verloren dag al snel een stap achteruit betekent. Dit zijn dagen dat de concurrenten stappen vooruit kunnen maken en eventueel hun voorsprong vergroten.

the Content Care Company zorgt altijd voor de nodige zorg.

Wanneer je ons laat helpen met de content, dan zullen we onderstaande 6 fases doorlopen. Hierbij is het belangrijk om te weten, dat we in de realiteit vaak de eerste stappen kunnen overslaan. Voor de volledigheid benoemen en beschrijven we ze wel.

Voor conversie-optimalisatie, zoekmachine-optimalisatie, branding, copy & tekst en design & dtp gelden weer iets andere werkwijzen, maar in grote lijnen komen ze voor alle pakketten wel overeen.

Fase 1  –  Telefonisch intake-gesprek
<p>Het managen van verwachtingen is bij iedere relatie essentieel. Wij streven naar een duurzame relatie met als basis openheid en eerlijkheid, dus dan moet je daarmee direct beginnen.</p><p>Zo willen we eerst zeker weten dat de wederzijdse verwachtingen overeenstemmen. Iedere klant heeft naast een doelstelling een budget, wij hebben onze oplossingen en tarieven. Al deze zaken moeten in zekere mate overeenstemmen om te voorkomen dat beide partijen onnodig kostbare tijd investeren en/of laten verstrijken. Iedere dag zonder effectieve content, is natuurlijk wel een verloren dag.</p><p>Komen budget en tarieven niet overeen, maar hebben we wel de juiste ‘klik’? Dan kijken we of het pakket aan het budget is aan te passen, maar of onze zorg dan de volledige doelstelling haalt? We denken dat iedereen wel snapt dat wanneer je minder investeert, je er ook minder voor terugkrijgt.</p><p>Toch is dit geen reden om niet in te zetten op content. Liever iets minder, dan helemaal niets. Niets doen op het gebied van content, betekent achteruitgang. We doen wat kan en is er meer geld? Dan kunnen we altijd de zorggraad (intensiteit en/of frequentie) omhoog schroeven.</p>
Fase 2  –  Project-intake-gesprek
<p>We gaan samen aan tafel en bespreken de verwachtingen en de oplossingen verder in detail. We willen nu meer van je weten, de kern van het <a href=https://thecontentcarecompany.nl/wat-is-een-merk-en-wat-is-een-sterk-merk-1/#een-merk>merk</a> ontdekken en jou als klant goed begrijpen. Een enkele keer hebben we gelijk al een prijs, maar meestal volgt die later in de offerte.</p><p>Zijn alle partijen eruit en is de offerte ondertekend? Dan gaan onze zorgverleners graag voor het merk aan de slag.</p><p>Het project-intake-gesprek<span class=text-orange>*</span> is bij sommige klussen geheel overbodig. Voor een A4-tje nakijken op d-tjes en t-tjes kan een kort telefoongesprek prima volstaan, maar in een intensieve samenwerking investeer je samen tijd.</p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Wij weten dat je woorden als project-intake-gesprek ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 wel­­over­­wogen redenen niet.  Lees meer. </p>
Fase 3  –  Merk identificeren, strategie bepalen en concept ontwikkelen
<p>Voor je met boeiende content aan de slag gaat, moet er een goed <a href=https://thecontentcarecompany.nl/branding-de-weg-naar-een-sterk-merk-den-haag/#concept>concept</a> voor de content liggen. Dit concept vormt de rode draad in alle content.</p><p>Maar om een concept te ontwikkelen, moet je natuurlijk wel weten waar het merk voor staat. Vervolgens moet je weten wie de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/branding-marketing-veel-gebruikte-termen/#doelgroep>doelgroep of doelgroepen</a> zijn. Je moet weten wat die mensen boeit en waar ze rond welke tijd te vinden zijn. Zo weet je wat ze wanneer nodig hebben. Weet je dat niet? Dan verspil je alsnog je kansen.</p><p>Dit vind je uiteindelijk allemaal terug in de <a href=
https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-strategie-wat-en-waarom-in-het-kort/#wat-is-de-content-marketing-strategie>content-marketing-strategie</a>.<br><br>In chronologische volgorde komt het hier op neer:</p><ol><li>Je weet waar het merk voor staat.</li><li>Je hebt de doelgroep(en) in kaart.</li><li>Vervolgens heb je de strategie bepaald.</li><li>Aansluitend bedenk je het concept voor de content.</li><li>Het concept voeg je als informatie toe aan de strategie.</li></ol><p>Ligt er al een goed concept, kunnen we daarmee prima uit de voeten en werkelijk onze bijdragen aan leveren, dan slaan we deze fase gewoon over. Wat goed is, is goed. Daarover hoeven wij ons plasje niet te doen.</p><p>Wanneer wij het idee hebben dat een of meer van bovenstaande punten niet goed in elkaar steken, dan waren we daar al tijdens de intake achter gekomen. In dat geval bieden we natuurlijk aan om het plan te verbeteren.</p><p>Als je dit niet wilt, is de kans groot dat we passen. We kunnen nu eenmaal niet iets leveren op basis van een idee waar we geen heil in zien en uiteindelijk ook nog eindigen met een ontevreden klant.</p><p>Aan de andere kant dragen we weer heel graag bij aan een goed plan, en dat hoeft dus niet per se een plan van ons te zijn. Voor ons is het het belangrijkste dat we gezamenlijk door kunnen naar fase 4 en steeds verder.</p>
Fase 4  –  Executie
<p>Als de plannen en ideeën op papier staan – en dat hoeft echt niet in een dik ‘interessant’ rapport te zijn – dan kunnen we starten met de uitvoering daarvan. We schrijven de eerste teksten, regelen beeld, vormgeving en misschien wel video, richten de nodige <a href=https://thecontentcarecompany.nl/copy-en-tekst-den-haag/#bio-en-profiel-teksten-schrijven>pagina’s op social media</a> in en zorgen dat de website en/of app er klaar voor is.</p><p>Als alles staat, moeten ook de huidige cijfers vastgelegd zijn. Die hebben we later nodig om de resultaten van onze inspanningen en van de investeringen te bepalen.</p><p>Dan zijn we klaar voor de publicatie, de distributie en de promotie. En vanaf dat moment wordt de content frequent bijgehouden. Dat kan wekelijks, dagelijks of nog vaker zijn.</p><p>Zo dragen we met content het beroemde steentje bij aan de totale branding.</p>
Fase 5  –  Evaluatie-moment
<p>Na bijvoorbeeld 3 maanden is het tijd voor een evaluatie. Aan de hand van de cijfers van dat moment en de eerdere cijfers wordt gekeken of alles naar wens gaat, waar de sterke punten en de zwakke punten in de plannen zitten. We bespreken samen waarop we de komende periode hoog gaan inzetten en waarop minder.</p><p>Door regelmatig te meten, te evalueren en de strategie steeds scherper af te stellen, haal je steeds meer rendement uit de investeringen. Garanties heb je nooit, daarvoor is de markt te grillig. Maar dit zijn wel alle tools waar alle organisaties het wereldwijd mee moeten doen. Niemand, maar dan ook echt niemand, heeft een glazen bol.</p>
Fase 6  –  Continuatie en after care
<p>Content is nooit af. Sowieso zijn we in de meeste gevallen een half jaar of een jaar aan boord, tenzij anders is afgesproken. Het rendement van content is net als (positieve) rente van je geld op de bank, je krijgt rente op rente. En zo groeit het profijt gestaag. Godzijdank is het rendement van content veel hoger dan die van de meeste centjes op de bank (op dit moment).<span class=text-orange>*</span></p><p>Daarom loont het zich om te blijven zorgen voor goede en dus effectieve content. Kun je dat zelf, dan neem je het stokje van ons over. Alleen weten wij uit ervaring dat dit meestal de verkeerde kant op gaat. Beter stellen we dan een nieuw pakket voor het merk samen en zetten we onze werkzaamheden voor het merk voort in de zorggraad (intensiteit en frequentie) die past bij het merk en het moment.</p><p>Mocht je toch het stokje van ons overnemen, dan bieden wij de optie om op de achtergrond aanwezig te blijven. We kunnen dan bijvoorbeeld zorgen voor evaluatie-momenten<span class=text-orange>**</span>. We nemen dan de nieuwe cijfers mee en kijken samen of alles goed gaat, wat eventueel beter kan en of je hierbij (toch) onze hulp nodig hebt. Je snapt dat we je niet zomaar laten spartelen.</p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Januari 2024.<br><span class=text-orange>**</span> Wij weten dat je woorden als evaluatie-momenten ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 wel­­over­­wogen redenen niet.  Lees meer. </p>

Wat zou je verder willen weten?

Wij leveren altijd zorg op maat
<p>Geen mens is hetzelfde en ieder mens heeft andere zaken nodig om fit en in leven te blijven. Daarom heeft iedereen een andere zorgbehoefte. Voor merken geldt niet anders. Het ene merk worstelt met zijn ego, het andere merk weet zich niet te presenteren en wordt maar niet gevonden, weer een ander heeft moeite met relaties bouwen en ga zo maar door.</p><p>Veel merken kunnen ergens wel hulp gebruiken om online meer te verkopen of meer klanten binnen te halen. Daarom levert the Content Care Company altijd maatwerk. Zo kan ieder merk zelf zijn eigen zorgpakket samenstellen en de zorggraad (intensiteit en de frequentie) bepalen. Daarna gaan we <a href=#faq-question-1659536632768>met elkaar aan tafel</a> om te zorgen dat we ook echt de juiste zorg gaan verlenen.</p><p>Lees meer over <a href=#werkwijze-in-6-fase>onze aanpak</a> en <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#zorgpakketten>onze zorgpakketten.</a></p>
Duurzaam samenwerken en taken verdelen
<p>Net als het doel van content-marketing, gaan wij voor duurzame samenwerkingen. Zolang de doelgroepen van onze klanten én onze klanten zelf maar beter van ons worden, is er veel mogelijk. ‘De online zorg voor meer klanten voor onze klanten’, is niet voor niets onze corebusiness én onze lijfspreuk. We leveren niet voor niets <a href=https://thecontentcarecompany.nl/termen-die-wij-vaak-gebruiken-in-onze-content/#relevante-content>‘relevante content’</a> en geen gewone <a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-veel-gebruikte-termen/#content>content</a>. </p>
<p>Wij leveren zorg die nodig is om te verkopen, om te converteren en om een sterk merk te bouwen. Hiervoor moet je de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/termen-die-wij-vaak-gebruiken-in-onze-content/#doelgroep>doelgroepen</a> steeds beter leren kennen en op de voet blijven volgen. Dit doe je niet eenmalig. Dit is een proces dat nooit stopt.<span class=text-orange>*</span> Dit doen wij ‘voor’ onze klanten, maar het liefst ‘samen met’ onze klanten. We verdelen dan de taken, want:</p><blockquote class=wp-block-quote><p>Als iedereen doet waar hij of zij goed in is, dan is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend.</p></blockquote><p><a href=#werkwijze-in-6-fase>Lees hier meer over onze gefaseerde werkwijze.</a></p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> De markt is grillig. Mensen ook. Sowieso zijn mensen eenvoudig beïnvloedbaar. Denk maar eens aan de rol van onze seizoenen. Seizoenen hebben een duidelijke invloed op onze interesses en zelfs op onze ambities. Interesses en ambities spelen een belangrijke rol als het gaat om aandacht krijgen, bouwen aan vertrouwen, converteren en verkopen.</p><div class=box-uitleg-faq><p class=box-headline-uitleg-faq>Wat is de achterliggende gedachte?</p><p class=box-body>De online wereld groeit en is hierdoor continu in beweging. De economische waarde hiervan groeit misschien nog wel sneller. De meeste <a href=https://thecontentcarecompany.nl/termen-die-wij-vaak-gebruiken-in-onze-content/#organisatie>organisaties</a> begrijpen ondertussen het belang van online zichtbaar en vindbaar zijn, maar weten vaak niet hoe en waar te beginnen of ze vallen halverwege stil. Daar ligt de grondslag van the Content Care Company. Wij willen organisaties dan ook graag ‘online’ volledig ontzorgen. <em>Simply, because we ‘care’.</em></p></div>
</div>
Extra voordeel van samenwerken
<p>Veel zorg kun je prima geheel uitbesteden, maar wij zien de complementaire kracht van samenwerken dagelijks terug. De opdrachtgever heeft vaak bepaalde inzichten, kennis en ervaringen waarvan wij graag gebruikmaken. Op onze beurt hebben wij weer kennis, ervaring en expertises waarvan personeelsleden willen leren en wij ze graag bij begeleiden.</p><p>Vaak vinden personeelsleden het erg boeiend om te helpen waar ze kunnen. Dit is ook weer goed voor de algemene (interne) motivatie. Zo creëren we samen een win-winsituatie!</p><p>Om dit in gang te zetten, hoef je alleen maar te bellen met: 070 - 381 91 81. </p>
Altijd eerst sparren voor de beste oplossing
<p><a href=#wie-we-zijn>Wij content-specialisten en webtechneuten</a> van the Content Care Company helpen graag bij de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/zoekmachine-optimalisatie-seo-aso-sea-den-haag/#web-development-developer>ontwikkeling van de website</a> of <a href=https://thecontentcarecompany.nl/zoekmachine-optimalisatie-seo-aso-sea-den-haag/#app-development-developer>app</a>, bij de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-veel-gebruikte-termen/#content>content</a>, de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/zoekmachine-optimalisatie-seo-aso-sea-den-haag/#wat-is-zoekmachine-optimalisatie-seo>SEO</a> en bij een geoliede ‘<a href=https://thecontentcarecompany.nl/conversie-optimalisatie-online-meer-verdienen/#customer-journey>customer journey</a>’. Wij zijn echter wel het sterkst vanaf de prille basis; wanneer we zorgdragen voor een goede <a href=https://thecontentcarecompany.nl/branding-de-weg-naar-een-sterk-merk-den-haag/#branding-strategie>merkstrategie</a> en <a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-voor-dienstverleners-den-haag/#content-marketing-strategie>content-marketing-strategie</a> en bijbehorend <a href=https://thecontentcarecompany.nl/branding-de-weg-naar-een-sterk-merk-den-haag/#concept>concept</a>. Dan klopt alles met elkaar en is het een krachtig geheel.</p><p>Als er al een goede strategie met bijbehorend concept ligt, komen we ook graag aan boord vanaf het moment dat we onze zorgzame handen moeten laten wapperen. Daarom sparren we aan het begin van de samenwerking met onze opdrachtgevers over mogelijke en passende oplossingen. Samen kijken we naar waar wij onze bijdrage waardevol kunnen leveren en wie dan wat kan doen.</p><blockquote class=wp-block-quote><p>Iedere klant is uniek en bijna alles is mogelijk, zolang de opdrachtgever en wij er maar achter staan.</p></blockquote>
<p>Soms betekent dit zaken op de rit zetten, bestaand personeel trainen en wegwezen. Soms betekent dit dat we onze klanten geheel ontzorgen. Soms betekent dit dat we samen de taken verdelen en zo voor lange tijd nauw samenwerken. We kunnen vertrekken als we niet meer nodig zijn of blijven op de achtergrond aanwezig. En zo zijn er nog heel veel varianten te noemen.</p>
Waar doen we het?
<p>Onze zorgkrachten zijn digital nomads. Je kunt ze invliegen, maar ze kunnen ook werken vanuit de plek waar ze op dat moment zijn. Dat kan vanuit ons adres zijn, vanuit huis of bijvoorbeeld vanaf hun vakantie-adres.</p><p>Een beetje zwervers zijn we wel. Dat waren we al, maar dankzij de Corona-crisis is dit in een stroomversnelling terechtgekomen en hebben we gezien dat dat niets af doet aan onze kracht en kwaliteit. Maar zijn we nodig op locatie van de klant, dan zijn we er. Hierbij volgen we wel altijd de richtlijnen van de overheid. De veiligheid van onze zorgkrachten én onze zorgnemers staat natuurlijk altijd voorop.</p>

Nog meer weten of contact?

Bel ons dan tijdens kantooruren. Ons nummer is: 070 - 381 91 81.

 

 

Snel een pleister en/of duurzame zorg - Van incidentele hulp tot alles over de schutting gooien

 

Snel een pleister en/of duurzame zorg
Van incidentele hulp tot alles over de schutting gooien

Op het gebied van content-marketing en alles wat daar direct mee te maken heeft, kunnen wij alles uit handen nemen. Tegelijk snappen we ook dat niet iedere partij alles over de schutting durft, wil en kan gooien. Eerlijk gezegd, vinden we dat ook niet eens altijd nodig of prettig.

Samenwerken leidt vaak tot betere resultaten. Je draagt dan slechts een bepaalde taak of taken aan ons over. Bestaande kennis kan voor ons namelijk heel waardevol zijn en waarom zouden wij het wiel opnieuw willen uitvinden?

Wat goed zit, zit goed… daarover hoeven wij ons plasje niet te doen.

Als je eigen content-marketing-team of als jouw persoonlijke content-assistent gaan we aan de slag. We leveren altijd boeiende content die het merk én de conversie-cijfers laten groeien.

Klik op een zorgtype om meer te weten te komen.

Duurzame zorg voor duurzame content
<p>Content is duurzaam, gaat langer mee, levert meer op en kost ook nog eens veel minder dan<a href=https://thecontentcarecompany.nl/wat-is-marketing-en-wat-is-traditionele-marketing/> traditionele media</a>. Bij een duurzaam product, hoort natuurlijk ook een duurzame samenwerking en een duurzame prijs. Die bieden wij in de vorm van <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#zorgpakketten>onze pakketten</a>.</p>
Projectmatige zorg
<p>Er staat een flinke campagne of een groot project aan te komen, maar dit betekent ook aardig wat werk. Op dat moment is het prettig om tijdelijk extra ervaren specialisten in te vliegen. Wij hebben deze mensen en zijn we eenmaal klaar, dan verdwijnen we weer uit beeld. Onze paden kruizen vast en zeker nog wel eens.</p><blockquote class=wp-block-quote><p><em>Ook voor tijdelijke zorg en ondersteuning ben je bij ons aan het juiste adres.</em></p></blockquote><p>Projectmatige zorg bieden wij ook aan als een <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#zorgpakketten>zorgpakket</a>.<!–XXX–></p>
Eerste hulp bij noodsituaties (+ Content Care Credits)
<p>Uiteraard staan we voor bestaande en nieuwe klanten altijd klaar om direct in te springen. Deze incidentele maar acute zorg is bijvoorbeeld mogelijk op momenten van personeelstekort, maar kan ook op andere momenten worden ingezet.</p><p>Stel er gebeurt iets in de markt en je hebt het idee dat je daar op ludieke wijze direct op in moet spelen. Gelijk heb je. Zo’n kans laten lopen zou eeuwig zonde zijn. Om dat idee te realiseren, heb je alleen wel direct ‘even’ wat extra handjes nodig.</p><blockquote class=wp-block-quote><p>Zoek jij alvast de wachtwoorden op? Dan komen wij eraan.</p></blockquote><p>Je kunt bij extra handjes ook denken aan een crisis die online moet worden gemanaged of aan minder handjes door ziekte of andere onvoorziene omstandigheden. Bel ons dan direct, dan helpen we jou of jullie vandaag misschien nog wel uit de brand.</p><div class=box-tip-faq><p class=box-headline-tip-faq><span class=text-thin-italic>Let op!</span>  Je bent wel geholpen, máár…</p><p class=box-body>Onze eerste-hulp-oplossing is niet meer en niet minder dan een pleister op de wonden. Tijd om de diepte in te gaan is er helaas niet, maar we helpen wel de deadline(s) te halen. De nieuwsbrief wordt op tijd verzonden, dat blogartikel gaat op tijd en foutloos online en die nieuwe campagne staat ook nog op tijd klaar. Net wat nodig is.</p><p class=box-body>En terwijl wij nog tot laat doorwerken, lig jij misschien al lekker onder de wol. Met deze incidentele zorg is het helaas niet haalbaar een structurele bijdrage aan het merk te leveren, daarvoor bieden wij onze ‘duurzame oplossingen’. Máár… voorlopig ben je wel geholpen!</p></div><hr class=wp-block-separator><h2>Content Care Credits</h2><p>Heb je ons vaker acuut nodig, dan bieden we voor deze snelle zorgoplossing ook ‘<a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>’. Is er voor langere tijd ondersteuning nodig? Dan zijn onze <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#zorgpakketten>zorgpakketten</a> vaak een betere oplossing.</p>

We beginnen natuurlijk het liefst bij het begin

Geef je ons als vakidioten écht de ruimte, dan starten wij het liefst bij het merk zelf – bij de branding – en met het maken van een slimme strategie voor de content-marketing. Dat is wat anders dan pleisters op de wonden of een pilletje tegen de pijn. Dit is hoe we zorgen voor fitte merken.

En als we ons ook dan mogen ontfermen over de conversie-optimalisatie en de zoekmachine-optimalisatie (SEO), dan is onze zorg op zijn krachtigst.


Meer weten?

Bel ons dan tijdens kantooruren. Ons nummer is: 070 - 381 91 81.