Tarieven, zorg­pakketten, credits én de kleine lettertjes

Onze tarieven, zorg­pakketten, strippen­kaarten én de kleine lettertjes

Goede content zorgt voor meer conversie en is eigenlijk onbetaalbaar. Het levert een merk immers enorm veel op, veel meer dan het kost. Daarnaast kunnen we zonder de zorgvraag goed te kennen en dus precies te weten wat er nodig is aan diensten, hier geen heldere prijs noemen.

Ons motto is:
Ieder merk krijgt van ons de zorg die bij de zorgvraag en bij het merk past, en dus de beste zorg voor een goede prijs.

Wel kunnen wij direct vertellen dat onze tarieven marktconform zijn. Ze dalen en stijgen afhankelijk van wat er nodig is aan zorg, van de zorggraad (intensiteit en frequentie) én van de zorgduur.

 

Waarop wil je inzoomen?

 

De baten - Wat leveren content en onze andere diensten op?

De baten

Een sterker merk, hoger in Google, meer rendement en omzet? Je zegt het maar.

Inzoomen

De kosten Onze tarieven en de schuifknoppen

De kosten

Door te schuiven met de knoppen van de zorggraad, heb je invloed op de kosten.

Inzoomen

Onze beste oplossing - Zorgpakketten, voordelig en altijd op maat

Zorgpakketten

Duurzame samenwerkingen vragen om oplossingen die op maat worden samengesteld.

Inzoomen

Het alternatief: Content Care Credits, de slimste oplossing voor incidentele en acute zorg

Care Credits

Wanneer je acuut extra handjes nodig hebt, is dit vaak een slimme snelle oplossing.

Inzoomen

De kleine lettertjes - Over nacalculatie, aanbetalingen en ons [eventuele] starttarief

Kleine lettertjes

Wie streeft naar duurzame samenwerkingen, is duidelijk over de kleine lettertjes.

Inzoomen

Garanties: content-marketing is afhankelijk, maar zorgt wel voor enorme veerkracht

Garanties

Content-marketing is een enorm krachtig en bijzonder duurzaam instrument, máár…

Inzoomen

 

… of lees hieronder gewoon verder.

 

 

 

 

De baten - Wat leveren content en onze andere diensten op?

 

De baten
Wat leveren content en onze andere diensten op?

We snappen dat je graag wilt weten welk prijskaartje aan onze zorg hangt, maar belangrijker is wat de investering in onze zorg uiteindelijk het merk oplevert. Om die reden zetten we hieronder eerst de voordelen van effectieve content nog even op een rijtje. Onze andere diensten bieden namelijk soortgelijke voordelen en/of versterken onderstaande voordelen.


De belangrijkste voordelen van content-marketing en effectieve content

Hoger rendement
<p><a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-voor-dienstverleners-den-haag/#content-marketing>Content-marketing</a> levert meer rendement op dan <a href=https://thecontentcarecompany.nl/wat-is-marketing-en-wat-is-traditionele-marketing/#wat-is-traditionele-marketing>traditionele marketing</a> als adverteren. Dat voor een veel langere periode – misschien wel voor altijd – en ook nog eens tegen een veel lagere prijs.</p>
Meer omzet
<p>De juiste <a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-veel-gebruikte-termen/#content>content</a> aangeboden op de juiste kanalen vergroot het bereik, zorgt voor meer bezoekers op de website, voor meer gebruikers van de app (als die er is) én voor meer <a href=https://thecontentcarecompany.nl/conversie-optimalisatie-online-meer-verdienen/#wat-is-conversie-optimalisatie>conversie</a>… en dus voor meer omzet.</p>
Een sterker merk
<p>Effectief ingezette content-marketing zorgt niet alleen voor meer vertrouwen, maar stimuleert merktrouw, <a href=https://thecontentcarecompany.nl/wat-is-content-marketing/#klantloyaliteit>klantloyaliteit</a> en zelfs de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/content-marketing-de-belangrijkste-voordelen-2-doelgroepen/#dialogue-marketing>dialoog</a>. Dit allemaal in teken van de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/branding-de-weg-naar-een-sterk-merk-den-haag/#wat-is-branding>branding</a> en dus van een sterker merk, wat uiteindelijk een duurzaam bestaansrecht betekent.</p>
Betere positie in de zoekmachines
<p class=box-body>Goede content én de hogere bezoekers-aantallen hebben een enorm positieve impact op de <a href=https://thecontentcarecompany.nl/zoekmachine-optimalisatie-seo-aso-sea-den-haag/#wat-is-zoekmachine-optimalisatie-seo>vindbaarheid van de website in de zoekmachines</a>.<em> Google will love you!</em></p>

Verder inzoomen?

Wil je meer lezen over de voordelen van content-marketing, ga dan naar:


Diensten combineren maakt veel diensten sterker

Wanneer je diensten als bijvoorbeeld conversie-optimalisatie samen met content-marketing inzet, dan verbeter je de content steeds verder aan de hand van metingen. Zo wordt de content steeds sterker en kun je deze ook direct aanpassen als deze aan kracht begint te verliezen.*

Bovendien zijn deze twee diensten weer belangrijk als je wilt scoren in Google en dus voor de zoekmachine-optimalisatie (SEO). Bovendien hebben hierop ook veel van onze andere diensten weer invloed. Denk hierbij aan het bouwen van vertrouwen in het merk (branding) en aan foutloze teksten. Foutloze teksten zijn essentieel voor onder andere die organisaties in de dienstverlening die business-to-business (B2B) werken.

Alles kan los worden ingekocht en de taken zijn ook te verdelen

Bijna al onze diensten kunnen wel los van elkaar worden ingekocht en geleverd, máár – je begrijpt nu – niets staat los van elkaar. Gecombineerd zijn dit soort diensten gewoon het sterkst, maar ze hoeven ook niet per se allemaal tegelijkertijd te worden uitgevoerd. Vaak is dat niet eens zinvol en bovendien kunnen we de taken verdelen, want…

Als iedereen doet waar hij of zij goed in is, dan is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend.

Lees hier meer over hoe we onze zorg verlenen.

*Content is duurzaam, maar het succes van content kan onder invloed staan van trends in de maatschappij, van veranderingen van de seizoenen en van andere ingrijpende gebeurtenissen die hierop van invloed zijn. Denk hierbij aan de verandering in ons leven door de corona-crisis of aan een voetbalwedstrijd waar we massaal naartoe leven en toch niet winnen. Dit soort zaken spelen vooral bij retail een grote rol en zelden bij organisaties werkzaam in de dienstverlening. Toch moeten ook zij zorgen dat hun content leidt tot zoveel mogelijk conversie en dus altijd up-to-date is.

 

 

De kosten - Onze tarieven en de schuifknoppen

 

De kosten
Onze tarieven en de schuifknoppen

Na het lezen van de voordelen van effectieve content in de box hierboven, weet je wat content en onze diensten opleveren. Hopelijk wil je nu ook geen uurtarief meer weten. Bovendien werken we bijna altijd met onze zorgpakketten.

Daarnaast is ‘uurtje factuurtje’ mogelijk, maar zijn onze Content Care Credits wel een stuk voordeliger.

Marktconforme tarieven
<p>Als je per se een tarief wilt weten, kunnen we het volgende alvast vertellen:</p><ul><li>Onze (uur)tarieven zijn marktconform.</li><li>We baseren onze prijzen op de tijd, kennis en ervaring die we investeren. We rekenen niet per woord, want we zijn immers geen tekstschrijvers, maar copywriters, content-makers, conversie-specialisten, SEO-specialisten, et cetera. Wij hebben dan ook een totaal ander doel.</li><li>Onze prijzen verschillen per dienst. Voor concept-ontwikkeling en brainstormsessies waarbij wij al onze know-how, ervaring en creativiteit inzetten, rekenen we een hoger tarief dan voor content-creatie. Deze tarieven komen overeen met het landelijk gemiddelde.</li><li>Hoe hoger de zorggraad (intensiteit en frequentie), hoe lager onze tarieven.</li></ul><p class=footnote>Wij weten dat je woorden als concept-ontwikkeling en brainstormsessie ook aan elkaar mag schrijven, maar doen dat ‘online’ om 2 wel­­over­­wogen redenen niet.  <a href=https://thecontentcarecompany.nl/te-lange-samenstellingen-koppelwoorden/>Lees meer.</a></p>
Schuifknoppen van de tarieven
<h4>Schuifknop complexiteit en intensiteit</h4><p>Des te meer er wordt gevraagd van onze expertise, des te hoger ligt ons (uur)tarief.</p><h4>Schuifknop frequentie</h4><p>Hoe meer uren we per week in het merk investeren, hoe lager ons (uur)tarief.</p><h4>Schuifknop duur</h4><p>Des te langer de samenwerking, des te interessanter voor ons en dus des te lager ligt onze uiteindelijke prijs.</p><h4>Schuifknop spoed en bijzondere tijdstippen</h4><p>Bij acute zorg en/of bijzondere tijdstippen gaat ons (uur)tarief omhoog.<span class=text-orange>*</span></p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Denk bij bijzondere tijdstippen aan uren in de avonden, nachten, weekenden en op feestdagen.</p>

 

 

Onze beste oplossing - Zorgpakketten, voordelig en altijd op maat

 

Onze beste oplossing
Zorgpakketten, voordelig en altijd op maat

Voor duurzame samenwerkingen, complexe operaties en/of langere behandeltrajecten, bieden we slimme zorgoplossingen in de vorm van onze Content Care Pakketten.

Deze zorgpakketten liggen in de basis vast, maar worden vrijwel altijd op maat samengesteld. Ze worden dan ook gekoppeld aan de zorggraad (intensiteit en frequentie) van de te verlenen zorg.

Wij hebben voor deze pakketten gekozen omdat we op ons sterkst zijn als we op reguliere wijze voor onze zorgnemers mogen zorgen. Dan kunnen we zorgen voor optimaal zichtbare merken met meer conversie en meer klanten.

Onze zorgpakketten zijn eigenlijk hele duidelijke en vooral efficiënte op zorgvraag afgestemde behandelplannen. Wat we doen, wanneer en hoeveel tijd we daarvoor reserveren, het staat er allemaal duidelijk en overzichtelijk in.

Uiteindelijk is geen pakket gelijk

Vrijwel ieder zorgpakket is maatwerk. De basis ligt er, maar voor het definitieve behandelplan gaan we eerst om tafel. Na de diagnose wordt op basis van ervaring en in nauw overleg met de zorgnemer ieder pakket optimaal afgestemd op de zorgvraag. Hierdoor zijn we in staat voor vrijwel ieder merk een passend en betaalbaar antwoord te bieden.

Wil je maar 1 dienst in het pakket? Dan is dat ook mogelijk. Sowieso worden alleen die diensten opgenomen die nodig zijn. Na de diensten kom je bij de zorggraad (intensiteit en frequentie) én de behandelduur.

Zoals we hierboven al schreven, zijn onze tarieven afhankelijk van meerdere factoren en daardoor nooit gelijk. Die unieke combinatie van complexiteit, intensiteit, frequentie én de duur van de samenwerking van ieder merk, zorgt voor kleine en grote verschillen tussen de zorgpakketten onderling.

Met en zonder begin- en eindpunt

Naast de unieke combinatie per pakket en dus per zorgnemer, is gezonde content en/of een topfit merk natuurlijk nooit echt af. Net als aan je gezondheid en je conditie, moet je ook aan deze zaken blijven werken.

Zeker als je wilt zorgen voor steeds meer conversie en/of dit op het hoogste niveau wilt houden, dan kun je als merk niet lui achterover gaan hangen. Voor SEO en ASO geldt precies hetzelfde, want ook die zaken kunnen snel versloffen of achter de feiten aan gaan lopen.

Unieke doelen behalen en eventuele nazorg

Net als bepaalde medische trajecten, hebben sommige zorgpakketten of onderdelen ervan ook een duidelijk begin- en/of eindpunt. Denk hierbij aan het bepalen en uitdenken van een strategie voor specifieke campagnes en/of een pakkend communicatie-concept en deze vervolgens uitrollen.

Ook voor deze zorgvragen bieden de Content Care Pakketten oplossingen.

Is het behandelplan eenmaal succesvol afgerond? Dan is het tijd om te genieten van het behaalde resultaat. We kunnen dan ook bekijken of en hoe we verder gaan.

Misschien is het gewoon klaar zoals bij bepaalde campagnes. Misschien willen we samen zorgen voor duurzame resultaten en overstappen op een veel lagere zorggraad. Misschien, want wie dan leeft, wie dan zorgt. Wat eerst moet, doen we eerst.


Hoe nu verder?

Na de nodige gesprekken en diagnoses wordt het pakket op maat samengesteld. We kiezen altijd voor het beste antwoord op de zorgvraag en doen dit in nauw overleg met de opdrachtgever.

Eruit komen we altijd, maar het start wel met het invullen van het aanvraagformulier of door gewoon even te bellen. Ons nummer is: 070 - 381 91 81.

En heb je nog vragen? Het antwoord staat misschien wel direct hieronder, maar ook daarvoor mag je ons natuurlijk bellen.


Veel gestelde vragen over de zorgpakketten

Vraag 1  –  Wat wordt bedoeld met een zorgpakket?
<p><a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven_content-marketing_den-haag/?preview=true></a>Onze zorgpakketten zijn oplossingen voor regelmatig voorkomende bezigheden en/of projecten gerelateerd aan content-marketing en alles daaromheen, en dus aan betere vindbaarheid en meer conversie. Al onze diensten vind je via het menu, maar staan ook verzameld op de pagina ‘<a href=https://thecontentcarecompany.nl/ons-zorgaanbod-een-compleet-overzicht-van-onze-diensten/>Ons zorgaanbod  •  Een compleet overzicht van onze diensten  [checklist]</a>’.</p><p>Een zorgpakket kun je zien als een project-, diensten- en/of freelance-contract, maar is vaak een combinatie daarvan in een heel duidelijk jasje.</p><p>Alle pakketten worden met zorg op maat samengesteld en geleverd, want geen merk is hetzelfde. Het samenstellen gebeurt op basis van ervaring en in nauw overleg met de zorgvrager. Hierdoor bieden onze pakketten voor vrijwel ieder merk het juiste antwoord op de zorgvraag.</p>
Vraag 2  –  Wat zijn voor mij of voor ons de voordelen?
<p>Voor jou als klant en/of het merk zijn de belangrijkste voordelen:</p><ul><li>Korting op het reguliere tarief. In ruil daarvoor krijgen wij de zekerheid dat we serieus worden betrokken bij de doelstellingen van het merk en wij een X-aantal uren binnen een bepaalde periode voor het merk aan de slag zijn.</li><li>Door ons voor een langere tijd in te zetten, kunnen wij steeds meer waarde leveren. Iedere content-uiting zal de vorige – en die daar weer voor – versterken.</li><li>We krijgen een band met de zorgvrager en schakelen steeds sneller. Je weet wie je van ons waarvoor moet hebben én vooral: wat je aan ons hebt. Tegelijkertijd leer je op ons bouwen en de zorg voor de content los te laten. Zo krijgt iedereen (m/v/x) weer tijd voor die zaken waarin die persoon heel goed is, maar dat niet alleen. Iedereen krijgt ook weer de ruimte in het hoofd om datgene wat die doet, nog beter te doen. In de regel is dit natuurlijk allemaal in het voordeel van de bedrijfsresultaten.</li></ul>
Vraag 3  –  En wat zijn de nadelen?
<p>Zijn die er? Jawel, soms kom je erachter dat je moet stoppen of wilt stoppen met het merk, een nieuwe uitdaging wilt óf gewoon van ons af wilt? Dat laatste hebben we nog niet meegemaakt en kunnen we ons ook niet voorstellen. Maar goed, in alle gevallen zit je contractueel wel aan ons vast.</p><p>Maar geen stress, je kunt voortijdig het contract wel beëindigen (zie: <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>). Zo valt het ene nadeel toch ook weer mee.</p>
Vraag 4  –  Wat is het verschil tussen de pakketten?
<p>Deze vraag is hier heel lastig te beantwoorden. Het ene pakket levert basiszorg waarbij we vaak de taken tussen de opdrachtgever en ons verdelen. Het andere pakket levert hele intensieve zorg en neemt bijvoorbeeld alle zorg uit handen. De meeste pakketten zijn varianten tussen deze 2 voorbeelden, maar hoe hoger er wordt ingezet op de intensiteit en de frequentie van de zorg, hoe meer rendement je daarvan mag verwachten.</p><p>Daarnaast verschillen pakketten onderling ook van doelstellingen. Een SEO Care Pakket waarbij we direct met een zoekwoorden-analyse aan de slag kunnen, is natuurlijk iets heel anders dan een Brand Care Pakket waarbij het DNA van het merk eerst nog duidelijk moet worden.</p><p>In principe moeten de omschrijvingen duidelijk zijn, maar we hebben ook een telefoon om de meeste vragen snel en duidelijk te beantwoorden. Bel: 070 - 381 91 81. </p>
Vraag 5  –  Kun je zelf een pakket samenstellen?
<p>Ja graag, dat is in eerste instantie juist de bedoeling. Als je weet wat je hebben wilt, vul je dit in op het aanvraagformulier. We nemen altijd contact op om je het beste pakket en de beste zorg te bieden. Zie verder <a href=#faq-question-1659546118116>Vraag 6</a>.</p>
Vraag 6  –  Hoe vraag ik een pakket aan en stel ik het samen?
<p>De aanvrager (m/v/x) vult zelf het aanvraagformulier in en doet hiermee een voorzet van wat hij denkt nodig te hebben aan zorg voor het merk en dus aan content, SEO, conversie, branding, et cetera. Dit kan zelfs zeer eenvoudig door de zorgvraag te omschrijven in het daarvoor bestemde veld.</p><p>Op het formulier kies je wel eerst het pakket dat je aanspreekt. Vervolgens kun je aanvinken wat je denkt dat er verder nodig is. Zo kun je dus totaal andere diensten aan het pakket toevoegen en laat je automatisch ook zaken weg. Op deze manier kun je zelf een prima voorzet doen.</p><p>Daarna gaan we in overleg. We kijken dan samen naar wat echt nodig is en ook naar de zorggraad (intensiteit en frequentie) die hierbij past. Die zorggraad kunnen we ook later ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. .</p>
Vraag 7  –  Wat gebeurt er na de aanvraag?
<p>Dan gaan we graag aan de slag, maar maken eerst de offerte. Dat doen we nooit te ruim, want je kunt de inhoud en de zorggraad (intensiteit en frequentie) altijd nog ‘tijdelijk’ omhoog schroeven. Maar we willen nu wel eerst een paar zaken zeker weten.</p><p><h4>Telefonisch overleg</h4><p>Als de aanvraag bij ons binnen is, nemen wij binnen enkele dagen telefonisch contact op met de contactpersoon. Dit doen we om meer te weten te komen omtrent de werkelijke zorgvraag. We willen weten of wij de zorgvraag goed hebben begrepen en het juiste antwoord hierop kunnen bieden. Voor deze eerste diagnose, vragen we soms het hemd van het lijf. We kijken naar de juiste zorggraad (intensiteit en frequentie) en eventueel ook naar de duur die bij de zorgvraag past. We overleggen samen wat de volgende stap kan of moet zijn.</p><h4>Offerte</h4><p>De ene keer kunnen we gelijk de offerte sturen en vrijwel direct aan de slag en de andere keer is hiervoor een extra diagnose nodig. Denk dan bijvoorbeeld aan complexere zorg-vraagstukken. Dit alles gebeurt in nauw overleg. Dáárom bellen we altijd eerst.</p><h4>Uitvoerige intake</h4><p>Bij complexere zorg-vraagstukken gaan we over op wat wij noemen een ‘intensieve diagnose’; op een uitvoerige intake. Vaak gaan we hiervoor samen met de aanvrager aan tafel. Zo zorgen we ervoor dat we de plank niet misslaan en uiteindelijk de beste zorgoplossing bieden tegen de eerlijkste prijs.</p>
Vraag 8  –  Kunnen er later nog diensten aan het pakket worden toegevoegd?
<p>Ja, dat kan zeker. We maken samen aanvullende afspraken voor de extra werkzaamheden. Je kunt dan kiezen voor ‘tijdelijk’ overstappen naar een ander uitgebreider pakket (optie 1) of voor het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2). Zie ook <a href=#faq-question-1659546133011>Vraag 9</a>.</p>
Vraag 9  –  Kan straks de intensiteit tijdelijk omhoog… en daarna weer omlaag?
<p>Ja, ook de intensiteit kan ‘tijdelijk’ omhoog. Hiervoor maken we samen aanvullende afspraken. Je kunt dan kiezen voor:</p><ul><li>‘tijdelijk’ overstappen naar een intensiever pakket (optie 1);<br><em>of</em></li><li>het optellen van de extra zorg bij het bestaande pakket (optie 2).</li></ul><p>Kies je voor een intensiever pakket, dan wordt het contract ‘tijdelijk’ verhoogd. Het is bij the Content Care Company namelijk altijd mogelijk terug te vallen naar de intensiteit van het pakket waarvoor het contract in eerste instantie loopt.</p><p>De verhoging geldt voor minimaal 12 weken<span class=text-orange>*</span> en kan vaak direct, met ingang van de volgende betaaltermijn of op een ander moment ingaan.</p><p>Deze minimale periode van 12 weken is ook nodig om terug te gaan naar het initiële pakket. We hebben namelijk gemiddeld 8 á 12 weken nodig om dit te regelen. Hierdoor is de terugzetting financieel sowieso nooit eerder mogelijk dan binnen 8 weken. Dit heeft te maken met gereserveerde tijd en is daarnaast afhankelijk van het contract én de van te voren hierover gemaakte afspraken.</p><p class=footnote><span class=text-orange>*</span> Dit is afhankelijk van het type contract en of er per 4 weken of per 12 weken wordt betaald.</p>
Vraag 10  –  Hoe worden de pakketten betaald?
<p>De pakketten worden altijd vooraf betaald. Dit kan in 1 keer het gehele bedrag zijn of gespreid in termijnen van 4 of 12 weken. De keuze wordt opgenomen in het contract.</p><p>Per 12 weken is alleen mogelijk bij contracten van minimaal 24 weken en bij verlengingen.</p>
Vraag 11  –  Wat zijn de betaalmogelijkheden?
<p>Je kunt betalen door het bedrag op de factuur per bank over te maken op het rekeningnummer dat op de factuur staat.</p><p>Afhankelijk van het gekozen pakket, werken we in periodes van 4 of 12 weken Extra werkzaamheden (zie <a href=#faq-question-1659546164136>Vraag 15</a>) worden aan het eind van de periode waarin ze worden uitgevoerd apart gefactureerd.</p>
Vraag 12  –  Zit ik direct ergens aan vast?
<p>Niet direct. We bellen eerst (zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>), gaan indien nodig daarna samen aan tafel en sturen daarna pas een offerte. Bij akkoord, moet de offerte binnen 14 dagen ondertekend bij ons binnen zijn. Dat kan gewoon via e‑mail. Wat ook betekent dat we snel aan de slag kunnen.</p><p>Wordt de offerte na 14 dagen geaccordeerd en teruggestuurd, dan kan dat geen probleem zijn, maar dat kan ook betekenen dat we onze beloften zoals geoffreerd niet op de letter na kunnen komen.</p><p>In enkele gevallen zijn er kosten aan de offerte verbonden (zie <a href=#faq-question-1659546160080>Vraag 14</a>). Bovendien kunnen contracten zelfs ontbonden worden (zie <a href=#faq-question-1659546174909>Vraag 18</a>).</p>
Vraag 13  –  Kan ik de aanvraag annuleren?
<p>Ja, dat kan. Graag zo spoedig mogelijk. Bel ons tijdens kantooruren op:  070 - 381 91 81. Buiten kantooruren kun je een e-mail sturen naar <a href=mailto:mail@cccompany.nl>mail@cccompany.nl</a> of gebruik het <a href=http://thecontentcarecompany.nl/contact_the-content-care-company_den-haag/>contactformulier</a>.</p><p>Sowieso, nemen we altijd eerst even contact op voor we aan de offerte beginnen. (Zie <a href=#faq-question-1659546125316>Vraag 7</a>.)</p>
Vraag 14  –  Zijn er aan de offerte kosten verbonden?
<p>Ja, bij meer ‘complexe vraagstukken’ brengen wij kosten voor de offerte in rekening. Denk bij ‘complexe vraagstukken’ vooral aan zorgvragen waarbij het antwoord start met een intensieve intake en/of vooronderzoek.</p><p>Ook aan offertes die reeds eerder zijn aangevraagd, toen kosteloos zijn verstrekt, verlopen zijn en vervolgens opnieuw worden aangevraagd, zijn kosten verbonden.</p><p>Deze bijkomende kosten geven we van te voren duidelijk aan en pas na akkoord gaan we aan de slag. Daarnaast kunnen – afhankelijk van de daarover gemaakte afspraak – bij akkoord deze kosten worden verrekend met de uiteindelijke kosten voor het pakket.</p>
Vraag 15  –  Krijg je voor extra werkzaamheden een aparte factuur?
<p>Ja, maar natuurlijk wel conform de hierover van te voren gemaakte afspraak. De extra werkzaamheden factureren we per periode van 4 weken op basis van nacalculatie. We hanteren dan tarieven die aansluiten op het gekozen pakket. Hierdoor vallen de kosten altijd lager uit dan zonder pakket, we kennen het merk immers al.</p><p>De extra werkzaamheden zijn ook te betalen met vooraf ingekochte <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 16  –  Hoe werken de credits?
<p>Bij the Content Care Company werken we met credits en die zijn per bundel in te kopen. Hoe groter de bundel, hoe voordeliger de credits.</p><p>Bij de pakketten heb je weinig met credits te maken, maar mocht je een extra dienst willen, dan zou je die kunnen afrekenen met vooraf ingekochte credits. Dit is dan vaak voordeliger dan op reguliere wijze de factuur betalen.<p></p>Bij onze reguliere zorggraad staat 1 credit voor 20 minuten werk. Dit is de gemiddelde tijd die wordt geïnvesteerd in een unieke post op social media.</p><p>In een uur passen 3 credits en zo bekijken we onze werkzaamheden. Een nieuwsbrief waarin 6 uur wordt geïnvesteerd, zal dus bijvoorbeeld 18 credits kosten.</p><p>Gaat het om een hogere zorggraad, dan staat een credit voor minder tijd. Een zeer belangrijke introductie van een nieuwe dienst, vraagt natuurlijk meer creativiteit en specialisme dan het plaatsen van tekst op een pagina als de ‘disclaimer’.</p><p>Wil je meer lezen over hoe de credits werken? Ga dan naar: <a href=https://thecontentcarecompany.nl/tarieven-zorg-pakketten-content-marketing-den-haag/#content-care-credits>Content Care Credits</a>.</p>
Vraag 17  –  Is het contract overdraagbaar?
<p>Dit zou heel lastig zijn. We moeten dan het andere merk immers eerst leren kennen, maar er moet wel een mouw aan te passen zijn.</p><p>Verandert het merk zelf van naam, dan wordt het contract automatisch overgedragen op de nieuwe naam. We moeten dan wel samen kijken welke zorgdiensten, intensiteit en frequentie – voor de nieuwe naam nodig is.</p><p>In de regel vraagt een nieuwe naam (lees: nieuw merk) veel meer zorg dan een bestaand merk. Tijdens de introductie-fase vraagt zo’n nieuwe naam natuurlijk extra intensieve zorg en deze zorg moet ook nog eens in beperkte tijd worden verleend. Dit is een zeer kritieke periode voor het merk om voet aan de grond te laten krijgen en dus moeten alle zeilen worden bijgezet.</p>
Vraag 18  –  Is het contract voortijdig op te zeggen?
<p>Afhankelijk van de samenstelling, de zorggraad (intensiteit en frequentie) en de duur van het pakket, is opzeggen in enkele gevallen bij contracten van 48 weken wel mogelijk. We hanteren dan een opzegtermijn van 12 weken met een minimale periode van 24 weken, waarna het contract wordt beëindigd. Sowieso kan dit nooit binnen de eerste 24 weken.</p><p>Is het pakket geheel vooruitbetaald, dan is restitutie niet mogelijk.</p>
Vraag 19  –  Wat gebeurt er na het contract?
<p>Dan laten we je gewoon aan je lot over. We laten het merk zonder onze zorg, stilletjes wegkwijnend, achter.</p><p>Nee hoor, we willen niets liever dan zorgen dat onze werkzaamheden na het contract blijven renderen. We moeten er niet aan denken dat het merk weer langzaam maar zeker uit het zicht verdwijnt, terwijl juist het continueren van de inspanningen de vorige steeds meer versterken.</p><p>Dit is wat het is om in beeld en <em>on top of mind</em> te blijven. Content is voor de zoekmachines én voor de grillige consument nou eenmaal nooit helemaal klaar. Dat is een alsmaar doorgaand proces.</p><p>We bespreken voor het einde van het contract altijd of en hoe we samen verder gaan.</p>
Vraag 20  –  Wordt het contract stilletjes verlengd?
<p>Dat lijkt ons niet zinvol. Sommige pakketten hebben een kop en een staart en andere pakketten kunnen op den duur veranderen van zorggraad (intensiteit en frequentie). Het is natuurlijk vaak zo – maar dat geldt niet voor alles – dat wanneer alles eenmaal goed op poten is gezet, bij het volgende pakket minder intensieve zorg nodig is.</p><p>De zorgpakketten voor 24 en 48 weken worden dan ook niet zomaar verlengd. Hierover gaan we altijd eerst in gesprek, zodat we de best passende zorg kunnen blijven verlenen. De pakketten van 12 weken worden ook niet zomaar verlengd, maar daarvoor is vaak ‘een telefoontje’ voldoende.</p>

 

 

Het alternatief: Content Care Credits, de slimste oplossing voor incidentele en acute zorg

 

Het alternatief
Content Care Credits, de slimste oplossing voor incidentele en acute zorg

Zoals je hierboven kunt lezen en/of vast al hebt begrepen, werken wij bij voorkeur samen en op basis van een zorgpakket. Content is immers geen eendagsvlieg en moet structureel worden onderhouden.

Toch komt het voor dat er acuut extra handjes nodig zijn of incidenteel extra zorg wordt ingeroepen. Je kunt dan kiezen voor ‘uurtje factuurtje’ (facturatie op nacalculatie) of afrekenen met Content Care Credits. Deze credits koop je in per bundel van minimaal 12 en maximaal 144 credits.

Content Care Credits zijn een slimme oplossing voor als we bijvoorbeeld even een blog moeten redigeren, vandaag nog moeten helpen met de nieuwsbrief op tijd te verzenden of een paar dagen moeten bijspringen met de social media posts. Je koopt dan vooraf uren bij ons in en dat biedt voor beide partijen diverse voordelen.


Voordelen Content Care Credits versus uurtje factuurtje

  • Content Care Credits zijn voordeliger, want ze zijn ook in ons voordeel. Wij hoeven niet telkens offertes te maken, facturen te versturen en de betalingen te controleren.
  • We hoeven ook niet te wachten op de aanbetaling, dat scheelt tijd en dus kunnen we met de Content Care Credits veel sneller aan de slag.
  • Daarnaast ronden we bij de Content Care Credits niet af op hele uren, maar op eenheden van maximaal 20 minuten en is er geen starttarief. Bij facturen werken we in de regel met dagdelen en bij uitzondering met uren.

Variabele waarde door zorggraad

De waarde van een Content Care Credit is afhankelijk van het type dienstverlening en de hiervoor benodigde expertise. Hoe intensiever de zorg, hoe meer credits ervoor nodig zijn.

Voor de meeste reguliere bezigheden volstaat de normale waarde per credit. Mocht er toch meer intensievere zorg nodig zijn? Dan rekenen we dit eenvoudig om. Het nadeel hiervan is dat een bundel dan sneller op is.

 

 

De kleine lettertjes - Over nacalculatie, aanbetalingen en ons [eventuele] starttarief

 

De kleine lettertjes
Over nacalculatie, aanbetalingen en ons [eventuele] starttarief

In de regel werken we niet op basis van nacalculatie, want wij streven naar duurzame content en daarvoor zijn duurzame samenwerkingen nodig. We zijn dan langere tijd aan boord en werken dan in de regel niet met uren, maar met dagdelen.

Nacalculatie en aanbetalingen
<p>Omdat we in de regel alleen werken met pakketten en Content Care Credits, komt het zelden voor dat we werken op basis van nacalculatie. Als we het toch doen en we verwachten dat de klus meer dan een paar uurtjes werk is, dan vragen we een aanbetaling van 50% van de verwachte kosten. In overleg met de klant kan dit ook in een keer het gehele bedrag zijn.</p>
Starttarief
<p>Na het lezen van het bovenstaande, begrijp je dat ‘uurtje factuurtje’ bij onze zorg alleen gebeurt bij hoge uitzondering. Werken we wel op basis van nacalculatie, dan doen we dat altijd met een starttarief om de hiervoor ingezette administratieve tijd en kosten te dekken. Dit klinkt wellicht strenger en erger dan het is.</p><p>Het starttarief zetten we namelijk alleen in als de bijkomende kosten hoger zijn dan de werkelijke kosten of niet in verhouding staan tot de werkelijke kosten. Je betaalt dus altijd een minimale prijs; een starttarief.</p><p>Dit betekent ook: overschrijden de werkelijke kosten ruimschoots het starttarief, dán vervalt het starttarief. Op deze manier betalen onze klanten alleen hun eigen overhead-kosten en niet automatisch die van anderen. Ook hiermee houden we onze prijzen en communicatie eerlijk en open.</p>

 

 

Garanties: content-marketing is afhankelijk, maar zorgt wel voor enorme veerkracht

 

Garanties
Content-marketing is afhankelijk, maar zorgt wel voor enorme veerkracht

Vooropgesteld: content-marketing en branding zijn geen traditionele marketing en hierdoor niet direct en niet goed meetbaar. Het is geen commercial waarna iedereen naar de winkel rent. Die tijd ligt overigens ook heel ver achter ons.

De verbinding met de doelgroepen is krachtiger en gaat veel langer mee. Helaas wordt dit ook pas na langere tijd zichtbaar, maar je geniet dan wel van de voordelen genoemd bij de baten (bovenaan deze pagina). Maar laten we het allemaal niet te mooi voorstellen. Content-marketing maakt het verschil, absoluut, máár is helaas niet echt onafhankelijk te noemen.

Waarvan is content-marketing afhankelijk en waarom?

Deze afhankelijkheid heeft te maken met het effect op lange termijn waardoor externe factoren een grotere invloed ‘kunnen’ krijgen. Dat hoeft absoluut niet, maar kan wel gebeuren. De kans is vrij klein, maar toch…

Content-marketing is vreselijk afhankelijk en toch is het een enorm sterk – en misschien wel het sterkste – verkoopinstrument voor partijen die streven naar een duurzaam bestaansrecht.

Waaraan kun je denken? Aan alle andere merksignalen(1), de bewegingen in de markt(2) en de investeringen(3). We spreken nu niet alleen over investeringen als geld en tijd, maar vooral in betrokkenheid bij de (potentiële) klant.

Deze 3 factoren vallen buiten de scope van content-marketing en branding en zijn absoluut geen constante. Met name op de markt heb je geen grip en dus heb je minder, weinig tot geen grip op het resultaat.  Naar meer uitleg over deze factoren.

Invloedrijke factoren bied je met een effectieve aanpak veel makkelijker de kop. Dit is het verschil met lukraak iets posten voor wat aandacht.

Helaas kan hierdoor het rendement van de content en de content-marketing van moment tot moment verschillen. Wij kunnen dus helaas ook geen garanties geven. Máár met een effectieve aanpak kun je daarop wel steeds het beste inspelen. Veel en veel beter dan met zomaar tussendoor even iets delen op social media.

* Zo’n effectieve aanpak bestaat uit de combinatie content-marketing, conversie-optimalisatie, zoekmachine-optimalisatie (SEO) en indien nodig aangevuld met online adverteren (online marketing: adverteren in de zoekmachines (SEA) en social advertising). Door de regelmatige analyses die hierbij plaatsvinden, ben je in staat snel te reageren op veranderingen.

Voorbeelden van externe invloeden

De kansen van content-marketing kun je vergelijken met de kansen van een product. Vers ijs verkoopt minder goed in de winter, maar in de winter moet je als ijsboer wel alles eraan doen om met de kerstdagen en bij de eerste zonnestraaltjes weer een vette omzet te draaien. De ijsboer moet het hele jaar – in de juiste dosering – goed in beeld blijven.

En denk eens terug aan 1 januari 2020, corona had China al zo goed als platgelegd en was al diverse grenzen overgestoken. Toch hadden veel ondernemers begin 2020 geen idee van wat hen ging overkomen. Nu weten we – helaas wel – welk lot veel ondernemers en hun werknemers wachtte. Op zo’n moment kunnen wij en onze conculega’s met onze diensten er alleen nog maar het beste van (blijven) maken.


De oogst van content-marketing leidt weer tot nieuwe kansen

En dan moet je onze prijs natuurlijk ook nog in mindering brengen op de opbrengst van onze diensten, máár dan blijft er nog meer dan genoeg over en wat ons betreft is dat geheel voor het merk. Van dat geld kun je zorgen voor een stabieler bestaansrecht en/of opnieuw investeren in nieuwe kansen. Je kunt bijvoorbeeld investeren in nieuwe doelgroepen, in het ontwikkelen van nieuwe diensten of producten (R&D) en zelfs in geheel nieuwe business opportunities.

Content-marketing is zaaien, zaaien en nog eens zaaien, maar dan heb je wel een hele goede oogst en kun je alsmaar blijven oogsten.

En wat dacht je van die droomvakantie of die droomauto? Doe je ogen maar eens dicht. Het kan allemaal dichterbij komen, maar alleen de zon gaat voor niets op. Je moet dus ergens beginnen en dát is met een effectieve zorgzame aanpak. Je kunt ons bereiken via onderstaande button(s).