Tarieven, zorgpakketten, credits én de kleine lettertjes
Goede content zorgt voor meer conversie en is eigenlijk onbetaalbaar. Het levert een merk immers enorm veel op, veel meer dan het kost. Daarnaast kunnen we zonder de zorgvraag goed te kennen en dus precies te weten wat er nodig is aan diensten, hier geen heldere prijs noemen.
Ons motto is:
Ieder merk krijgt van ons de zorg die bij de zorgvraag en bij het merk past, en dus de beste zorg voor een goede prijs.
Wel kunnen wij direct vertellen dat onze tarieven marktconform zijn. Ze dalen en stijgen afhankelijk van wat er nodig is aan zorg, van de zorggraad (intensiteit en frequentie) én van de zorgduur.
Waarop wil je inzoomen?
De baten
Een sterker merk, hoger in Google, meer rendement en omzet? Je zegt het maar.
De kosten
Door te schuiven met de knoppen van de zorggraad, heb je invloed op de kosten.
Zorgpakketten
Duurzame samenwerkingen vragen om oplossingen die op maat worden samengesteld.
Care Credits
Wanneer je acuut extra handjes nodig hebt, is dit vaak een slimme snelle oplossing.
Kleine lettertjes
Wie streeft naar duurzame samenwerkingen, is duidelijk over de kleine lettertjes.
Garanties
Content-marketing is een enorm krachtig en bijzonder duurzaam instrument, máár…
… of lees hieronder gewoon verder.
De baten
Wat leveren content en onze andere diensten op?
We snappen dat je graag wilt weten welk prijskaartje aan onze zorg hangt, maar belangrijker is wat de investering in onze zorg uiteindelijk het merk oplevert. Om die reden zetten we hieronder eerst de voordelen van effectieve content nog even op een rijtje. Onze andere diensten bieden namelijk soortgelijke voordelen en/of versterken onderstaande voordelen.
De belangrijkste voordelen van content-marketing en effectieve content
Verder inzoomen?
Wil je meer lezen over de voordelen van content-marketing, ga dan naar:
Diensten combineren maakt veel diensten sterker
Wanneer je diensten als bijvoorbeeld conversie-optimalisatie samen met content-marketing inzet, dan verbeter je de content steeds verder aan de hand van metingen. Zo wordt de content steeds sterker en kun je deze ook direct aanpassen als deze aan kracht begint te verliezen.*
Bovendien zijn deze twee diensten weer belangrijk als je wilt scoren in Google en dus voor de zoekmachine-optimalisatie (SEO). Bovendien hebben hierop ook veel van onze andere diensten weer invloed. Denk hierbij aan het bouwen van vertrouwen in het merk (branding) en aan foutloze teksten. Foutloze teksten zijn essentieel voor onder andere die organisaties in de dienstverlening die business-to-business (B2B) werken.
Alles kan los worden ingekocht en de taken zijn ook te verdelen
Bijna al onze diensten kunnen wel los van elkaar worden ingekocht en geleverd, máár – je begrijpt nu – niets staat los van elkaar. Gecombineerd zijn dit soort diensten gewoon het sterkst, maar ze hoeven ook niet per se allemaal tegelijkertijd te worden uitgevoerd. Vaak is dat niet eens zinvol en bovendien kunnen we de taken verdelen, want…
Als iedereen doet waar hij of zij goed in is, dan is de kans op succes het grootst en wordt er het meest verdiend.
Lees hier meer over hoe we onze zorg verlenen.
* Content is duurzaam, maar het succes van content kan onder invloed staan van trends in de maatschappij, van veranderingen van de seizoenen en van andere ingrijpende gebeurtenissen die hierop van invloed zijn. Denk hierbij aan de verandering in ons leven door de corona-crisis of aan een voetbalwedstrijd waar we massaal naartoe leven en toch niet winnen. Dit soort zaken spelen vooral bij retail een grote rol en zelden bij organisaties werkzaam in de dienstverlening. Toch moeten ook zij zorgen dat hun content leidt tot zoveel mogelijk conversie en dus altijd up-to-date is.
De kosten
Onze tarieven en de schuifknoppen
Na het lezen van de voordelen van effectieve content in de box hierboven, weet je wat content en onze diensten opleveren. Hopelijk wil je nu ook geen uurtarief meer weten. Bovendien werken we bijna altijd met onze zorgpakketten.
Daarnaast is ‘uurtje factuurtje’ mogelijk, maar zijn onze Content Care Credits wel een stuk voordeliger.
Onze beste oplossing
Zorgpakketten, voordelig en altijd op maat
Voor duurzame samenwerkingen, complexe operaties en/of langere behandeltrajecten, bieden we slimme zorgoplossingen in de vorm van onze Content Care Pakketten.
Deze zorgpakketten liggen in de basis vast, maar worden vrijwel altijd op maat samengesteld. Ze worden dan ook gekoppeld aan de zorggraad (intensiteit en frequentie) van de te verlenen zorg.
Wij hebben voor deze pakketten gekozen omdat we op ons sterkst zijn als we op reguliere wijze voor onze zorgnemers mogen zorgen. Dan kunnen we zorgen voor optimaal zichtbare merken met meer conversie en meer klanten.
Onze zorgpakketten zijn eigenlijk hele duidelijke en vooral efficiënte op zorgvraag afgestemde behandelplannen. Wat we doen, wanneer en hoeveel tijd we daarvoor reserveren, het staat er allemaal duidelijk en overzichtelijk in.
Uiteindelijk is geen pakket gelijk
Vrijwel ieder zorgpakket is maatwerk. De basis ligt er, maar voor het definitieve behandelplan gaan we eerst om tafel. Na de diagnose wordt op basis van ervaring en in nauw overleg met de zorgnemer ieder pakket optimaal afgestemd op de zorgvraag. Hierdoor zijn we in staat voor vrijwel ieder merk een passend en betaalbaar antwoord te bieden.
Wil je maar 1 dienst in het pakket? Dan is dat ook mogelijk. Sowieso worden alleen die diensten opgenomen die nodig zijn. Na de diensten kom je bij de zorggraad (intensiteit en frequentie) én de behandelduur.
Zoals we hierboven al schreven, zijn onze tarieven afhankelijk van meerdere factoren en daardoor nooit gelijk. Die unieke combinatie van complexiteit, intensiteit, frequentie én de duur van de samenwerking van ieder merk, zorgt voor kleine en grote verschillen tussen de zorgpakketten onderling.
Met en zonder begin- en eindpunt
Naast de unieke combinatie per pakket en dus per zorgnemer, is gezonde content en/of een topfit merk natuurlijk nooit echt af. Net als aan je gezondheid en je conditie, moet je ook aan deze zaken blijven werken.
Zeker als je wilt zorgen voor steeds meer conversie en/of dit op het hoogste niveau wilt houden, dan kun je als merk niet lui achterover gaan hangen. Voor SEO en ASO geldt precies hetzelfde, want ook die zaken kunnen snel versloffen of achter de feiten aan gaan lopen.
Unieke doelen behalen en eventuele nazorg
Net als bepaalde medische trajecten, hebben sommige zorgpakketten of onderdelen ervan ook een duidelijk begin- en/of eindpunt. Denk hierbij aan het bepalen en uitdenken van een strategie voor specifieke campagnes en/of een pakkend communicatie-concept en deze vervolgens uitrollen.
Ook voor deze zorgvragen bieden de Content Care Pakketten oplossingen.
Is het behandelplan eenmaal succesvol afgerond? Dan is het tijd om te genieten van het behaalde resultaat. We kunnen dan ook bekijken of en hoe we verder gaan.
Misschien is het gewoon klaar zoals bij bepaalde campagnes. Misschien willen we samen zorgen voor duurzame resultaten en overstappen op een veel lagere zorggraad. Misschien, want wie dan leeft, wie dan zorgt. Wat eerst moet, doen we eerst.
Hoe nu verder?
Na de nodige gesprekken en diagnoses wordt het pakket op maat samengesteld. We kiezen altijd voor het beste antwoord op de zorgvraag en doen dit in nauw overleg met de opdrachtgever.
Eruit komen we altijd, maar het start wel met het invullen van het aanvraagformulier of door gewoon even te bellen. Ons nummer is: [nummer opgeheven].
En heb je nog vragen? Het antwoord staat misschien wel direct hieronder, maar ook daarvoor mag je ons natuurlijk bellen.
Veel gestelde vragen over de zorgpakketten
Het alternatief
Content Care Credits, de slimste oplossing voor incidentele en acute zorg
Zoals je hierboven kunt lezen en/of vast al hebt begrepen, werken wij bij voorkeur samen en op basis van een zorgpakket. Content is immers geen eendagsvlieg en moet structureel worden onderhouden.
Toch komt het voor dat er acuut extra handjes nodig zijn of incidenteel extra zorg wordt ingeroepen. Je kunt dan kiezen voor ‘uurtje factuurtje’ (facturatie op nacalculatie) of afrekenen met Content Care Credits. Deze credits koop je in per bundel van minimaal 12 en maximaal 144 credits.
Content Care Credits zijn een slimme oplossing voor als we bijvoorbeeld even een blog moeten redigeren, vandaag nog moeten helpen met de nieuwsbrief op tijd te verzenden of een paar dagen moeten bijspringen met de social media posts. Je koopt dan vooraf uren bij ons in en dat biedt voor beide partijen diverse voordelen.
Voordelen Content Care Credits versus uurtje factuurtje
- Content Care Credits zijn voordeliger, want ze zijn ook in ons voordeel. Wij hoeven niet telkens offertes te maken, facturen te versturen en de betalingen te controleren.
- We hoeven ook niet te wachten op de aanbetaling, dat scheelt tijd en dus kunnen we met de Content Care Credits veel sneller aan de slag.
- Daarnaast ronden we bij de Content Care Credits niet af op hele uren, maar op eenheden van maximaal 20 minuten en is er geen starttarief. Bij facturen werken we in de regel met dagdelen en bij uitzondering met uren.
Variabele waarde door zorggraad
De waarde van een Content Care Credit is afhankelijk van het type dienstverlening en de hiervoor benodigde expertise. Hoe intensiever de zorg, hoe meer credits ervoor nodig zijn.
Voor de meeste reguliere bezigheden volstaat de normale waarde per credit. Mocht er toch meer intensievere zorg nodig zijn? Dan rekenen we dit eenvoudig om. Het nadeel hiervan is dat een bundel dan sneller op is.
De kleine lettertjes
Over nacalculatie, aanbetalingen en ons [eventuele] starttarief
In de regel werken we niet op basis van nacalculatie, want wij streven naar duurzame content en daarvoor zijn duurzame samenwerkingen nodig. We zijn dan langere tijd aan boord en werken dan in de regel niet met uren, maar met dagdelen.
Garanties
Content-marketing is afhankelijk, maar zorgt wel voor enorme veerkracht
Vooropgesteld: content-marketing en branding zijn geen traditionele marketing en hierdoor niet direct en niet goed meetbaar. Het is geen commercial waarna iedereen naar de winkel rent. Die tijd ligt overigens ook heel ver achter ons.
De verbinding met de doelgroepen is krachtiger en gaat veel langer mee. Helaas wordt dit ook pas na langere tijd zichtbaar, maar je geniet dan wel van de voordelen genoemd bij de baten (bovenaan deze pagina). Maar laten we het allemaal niet te mooi voorstellen. Content-marketing maakt het verschil, absoluut, máár is helaas niet echt onafhankelijk te noemen.
Waarvan is content-marketing afhankelijk en waarom?
Deze afhankelijkheid heeft te maken met het effect op lange termijn waardoor externe factoren een grotere invloed ‘kunnen’ krijgen. Dat hoeft absoluut niet, maar kan wel gebeuren. De kans is vrij klein, maar toch…
Content-marketing is vreselijk afhankelijk en toch is het een enorm sterk – en misschien wel het sterkste – verkoopinstrument voor partijen die streven naar een duurzaam bestaansrecht.
Waaraan kun je denken? Aan alle andere merksignalen(1), de bewegingen in de markt(2) en de investeringen(3). We spreken nu niet alleen over investeringen als geld en tijd, maar vooral in betrokkenheid bij de (potentiële) klant.
Deze 3 factoren vallen buiten de scope van content-marketing en branding en zijn absoluut geen constante. Met name op de markt heb je geen grip en dus heb je minder, weinig tot geen grip op het resultaat. Naar meer uitleg over deze factoren.
Invloedrijke factoren bied je met een effectieve aanpak veel makkelijker de kop. Dit is het verschil met lukraak iets posten voor wat aandacht.
Helaas kan hierdoor het rendement van de content en de content-marketing van moment tot moment verschillen. Wij kunnen dus helaas ook geen garanties geven. Máár met een effectieve aanpak kun je daarop wel steeds het beste inspelen. Veel en veel beter dan met zomaar tussendoor even iets delen op social media.
* Zo’n effectieve aanpak bestaat uit de combinatie content-marketing, conversie-optimalisatie, zoekmachine-optimalisatie (SEO) en indien nodig aangevuld met online adverteren (online marketing: adverteren in de zoekmachines (SEA) en social advertising). Door de regelmatige analyses die hierbij plaatsvinden, ben je in staat snel te reageren op veranderingen.
Voorbeelden van externe invloeden
De kansen van content-marketing kun je vergelijken met de kansen van een product. Vers ijs verkoopt minder goed in de winter, maar in de winter moet je als ijsboer wel alles eraan doen om met de kerstdagen en bij de eerste zonnestraaltjes weer een vette omzet te draaien. De ijsboer moet het hele jaar – in de juiste dosering – goed in beeld blijven.
En denk eens terug aan 1 januari 2020, corona had China al zo goed als platgelegd en was al diverse grenzen overgestoken. Toch hadden veel ondernemers begin 2020 geen idee van wat hen ging overkomen. Nu weten we – helaas wel – welk lot veel ondernemers en hun werknemers wachtte. Op zo’n moment kunnen wij en onze conculega’s met onze diensten er alleen nog maar het beste van (blijven) maken.
De oogst van content-marketing leidt weer tot nieuwe kansen
En dan moet je onze prijs natuurlijk ook nog in mindering brengen op de opbrengst van onze diensten, máár dan blijft er nog meer dan genoeg over en wat ons betreft is dat geheel voor het merk. Van dat geld kun je zorgen voor een stabieler bestaansrecht en/of opnieuw investeren in nieuwe kansen. Je kunt bijvoorbeeld investeren in nieuwe doelgroepen, in het ontwikkelen van nieuwe diensten of producten (R&D) en zelfs in geheel nieuwe business opportunities.
Content-marketing is zaaien, zaaien en nog eens zaaien, maar dan heb je wel een hele goede oogst en kun je alsmaar blijven oogsten.
En wat dacht je van die droomvakantie of die droomauto? Doe je ogen maar eens dicht. Het kan allemaal dichterbij komen, maar alleen de zon gaat voor niets op. Je moet dus ergens beginnen en dát is met een effectieve zorgzame aanpak. Je kunt ons bereiken via onderstaande button(s).